sebaM25 Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Pierwsza rzecz, że po dodaniu gazu na postoju, w pierwszej fazie wciskania pedału, słychać jakiś świst z okolicy silnika. Ciężko określić skąd dokładnie. Druga rzecz, na wolnych obrotach dymek widać biały, przy temperaturach co były obecnie na dworze, około 6-8 stopni i słonecznie. Po przegazówce, chmurę tego dymu/pary puszcza dość pokaźną. Możliwe że od stania i niejeżdżenia za często? Innych objawów padającej UPG nie zauważyłem, ale czy ubywa płynu i ile to nie wiem, bo oglądałem tylko celem zakupu. Pozatym ten silnik ma lekkie wycieki gdzieś spod wszystkich uszczelek po kolei - klawiatura - UPG - misa olejowa - okolice rozrządu, a przebieg podobno 100oookm. Coś mi się nie podoba, chyba że za dużo wymagam i jest to dopuszczalne w tym 1,2 16V o takim przelocie? Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 hmm co do tego świstu... to chyba normalne w Renault. byłem kiedyś w Gliwicach u magików którzy siedzą w francowatych i powiedzieli że to normalne. świst dochodzi pewnie z przepustnicy zapytałem z czystej ciekawości bo też mi się ten klank nie podobał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > byłem kiedyś w Gliwicach u magików którzy > siedzą w francowatych Możesz dać namiar na nich, bo może jak się coś kupi, to będzie potrzeba skorzystać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Auto Maco Gliwice Adres: Ignacego Daszyńskiego 224, 44-100 Gliwice Telefon:32 234 88 33 Godziny: poniedziałek-piątek 08:00-17:00 bardzo kumaci i ceny spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Dziękuwa koledze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Dzwiek -normalne Wycieki - nie normale Przy przebiegu 100kkm nie ma prawa być żadych wycieków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Zawsze jakieś pocenie się znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Zawsze jakieś pocenie się znajdzie A masło/majonez pod korkiem wlewu oleju? Jeszcze jedna rzecz - auto jeździ na oleju mineralnym Nic dobrego to to chyba nie będzie z tego silnika, ale no nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Też możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > A masło/majonez pod korkiem wlewu oleju? > Jeszcze jedna rzecz - auto jeździ na oleju mineralnym > Nic dobrego to to chyba nie będzie z tego silnika, ale no nie wiem olej mineralny + wycieki z całego silnika , odpuść sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > olej mineralny + wycieki z całego silnika , odpuść sobie A może powiedzcie jak sprawdzić dokładnie takie 1,2 16V pod kątem sprawności? Tyle co się znam, to obczaiłem i napisałem tu, ale może są jakieś specjalne miejsca do zaglądnięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 To standardowy silnik 16v. Trzeba sprawdzić kompresję, zobaczyć czy nie kopci i czy się chętnie wkręca na obroty. Jest tam elektrycznie sterowana przepustnica, która może się zabrudzić, wtedy może nie trzymać wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Trzeba sprawdzić kompresję, zobaczyć czy nie kopci i czy się chętnie > wkręca na obroty. Kompresji to nie sprawdzę podczas oględzin, a o kopceniu to mówisz w jakim kolorze? Na niebiesko? Lubi ten wynalazek olej popijać? Ten co go oglądałem, jakby kopcił na biało. Niby w takich temperaturach pseudo zimowych jak teraz to dopuszczalne, ale po przegazowaniu wydaje mi się że za bardzo. Mam trochę do czynienia z renówką 1,2 8V i z rury nie widać praktycznie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Kompresji to nie sprawdzę podczas oględzin, a o kopceniu to mówisz w jakim kolorze? na niebiesko, biały dymek to para wodna > Na niebiesko? Lubi ten wynalazek olej popijać? > Ten co go oglądałem, jakby kopcił na biało. > Niby w takich temperaturach pseudo zimowych jak teraz to dopuszczalne, ale po przegazowaniu wydaje > mi się że za bardzo. > Mam trochę do czynienia z renówką 1,2 8V i z rury nie widać praktycznie nic. silniki renault raczej nie piją oleju, jeśli już to przeciekają na zewnątrz Sprawdź czy nie ma masełka pod korkiem oleju i na bagnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Sprawdź czy nie ma > masełka pod korkiem oleju i na bagnecie W tym co go oglądałem nieco było masełka, ale jak jeżdżone na krótkich odcinkach to niby dopuszczalne. A ciśnienie spod korka wlewu oleju powinno być duże? Waliło dość konkretnie powietrzem, ale nie czuć było za bardzo spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > W tym co go oglądałem nieco było masełka, ale jak jeżdżone na krótkich odcinkach to niby > dopuszczalne. > A ciśnienie spod korka wlewu oleju powinno być duże? > Waliło dość konkretnie powietrzem, ale nie czuć było za bardzo spalin. pewien przedmuch powinien być, ale jaki to najlepiej porównać do sprawdzonego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 Zobacz jeszcze przez otwór korka oleju, czy krzywki nie są powycierane, powinno być widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Zobacz jeszcze przez otwór korka oleju, czy krzywki nie są powycierane, powinno być widać Ty to naprawdę zielony jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Ty to naprawdę zielony jesteś co ci nie pasuje w mojej poradzie dnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.