aquila Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 Witajcie, szukałem podobnego tematu ale nic konkretnego nie znalazłem Składam silnik 16v, mam wyjeta glowice, dremelek tez sie znajdzie i chce sie troche pobawic. Co moge w niej poprawić, ulepszyć, wypolerowac ? Czytałem o dopasowaniu kanałów w glowicy do kolektorow, ale co jeszcze mozna ? Najchetniej jakies fotki Dzieki P.s docelowo bedzie uturbione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 Po całości powiększyć kanały, przerabiałem 16v i powiem ze sporo można zebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Po całości powiększyć kanały, przerabiałem 16v i powiem ze sporo można zebrać Mniej wiecej o ile powiekszales? Nie chce sie do jakiegos kanalu wodnego dokopac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Mniej wiecej o ile powiekszales? Nie chce sie do jakiegos kanalu wodnego dokopac jak robiłem 8v to przekopałem sie 3x W 16v o wieeele wiecej mozna zebrać, niestety nie mierzyłem i nie robiłem zdjęć. Nie chce teraz zgadywać ile zebrałem zeby Ci nie zaszkodzić, ale naprawdę śmiało można dłubać. Ja oglądałem głowice, mierzyłem i patrzyłem gdzie ile można zebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2014 > Ja oglądałem głowice, mierzyłem i patrzyłem gdzie ile można zebrać. no właśnie, wydaje mi się, że tak w ciemno, na chybił trafił i wydajemisię, to ciężko cokolwiek dobrego ulepić. albo ma się doświadczenie i wie co i jak, albo metodą prób i błędów robi się kilka egzemplarzy i dopiero wychodzi coś sensownego. jak mckenowi robili wałek, to też kilka ogryzków wyszło, zanim wyszedł ten docelowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > jak mckenowi robili wałek, to też kilka ogryzków wyszło, zanim wyszedł ten docelowy... Tzn ja chce poprawić fabrykę nie na nowo ameryke odkrywać A powiedzcie mi jak sobie radzicie z urwanymi gwintami od górnej głowiczki? Wiadomo o których mówię, tych strasznie delikatnych. Jak to mogę naprawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Helicoil - ale nie wiem czy są o takim samym skoku gwinta. Ja mam tak naprawiane i mam właśnie jedną śrube o innym skoku gwinta. Patent mocniejszy od oryginału, no i już nie tak ławwo objechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 Ogólnie kanały się liczy co do wielkości zaworów, wzniosu wałka itd... można jedynie powiększyć i wypolerować kanały do uszczelki, wygląda to tak : Oczywiście analogicznie przykręcamy uszczelkę do kolektora ssącego i też poprawiamy, bo jest co Można też ściąć prowadnice zaworów na równo, ale zawór będzie się bardziej grzał. Szczerze? Nie wiem co to da xD Ale w teorii jest lepiej Kanałów wydechowych polecam nie ruszać bez dobrych frezów bo jak zrobisz nierówno ... to wyjdzie kaszana. Pozdrawiam Fly : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Ogólnie kanały się liczy co do wielkości zaworów, wzniosu wałka itd... można jedynie powiększyć i > wypolerować kanały do uszczelki, wygląda to tak : > Oczywiście analogicznie przykręcamy uszczelkę do kolektora ssącego i też poprawiamy, bo jest co > Można też ściąć prowadnice zaworów na równo, ale zawór będzie się bardziej grzał. > Szczerze? Nie wiem co to da xD Ale w teorii jest lepiej Kanałów wydechowych polecam nie ruszać bez > dobrych frezów bo jak zrobisz nierówno ... to wyjdzie kaszana. > Pozdrawiam Fly : ) Zamiast ścinać prowadnice, cieniuje się je na mniejszą średnicę. z perspektywy ulicznego auta jest to dużo lepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowszy1356 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Zamiast ścinać prowadnice, cieniuje się je na mniejszą średnicę. z perspektywy ulicznego auta jest > to dużo lepsze rozwiązanie. Przede wszystkim by był jak najbardziej aerodynamiczny kształt ... czyli z prowadnicy można zrobić "kroplę wody" ostrą krawędzią w stronę kolektora Więc RACJA ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.