Skocz do zawartości

Sterowanie nawiewem w serii 1er.


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

Przez ostatnie kilka tygodni zmuszony jestem podrozowac E36 Compact.

Protoplasta serii 1, rocznik 1996, nie ma mozliwosci wlaczenia nawiewu na szybe i nogi, lub szybe i tulow jednoczesnie.

Konstrukcja 20 letnia nie musi. Ale podczas poszukiwan nowego samochodu znalazlem to zdjecie

C31793600_19.jpg

Czy tutaj nic sie nie zmienilo? W taka pogode jak dzis to upierdliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przez ostatnie kilka tygodni zmuszony jestem podrozowac E36 Compact.

> Protoplasta serii 1, rocznik 1996, nie ma mozliwosci wlaczenia nawiewu na szybe i nogi,

ma. pokrętło tak ze 60 stopni w lewo.

> lub szybe i

> tulow jednoczesnie.

ma. Pokrętło 60 stopni w prawo.

> Konstrukcja 20 letnia nie musi.

musi. I ma.

> Ale podczas poszukiwan nowego samochodu znalazlem to zdjecie

> Czy tutaj nic sie nie zmienilo? W taka pogode jak dzis to upierdliwe.

nic się nie zmieniło. czyli nadal możesz przecież ustawiać pomiędzy tymi znaczkami i masz jedno i drugie wtedy. Im bliżej danego znaczka tym więcej % powietrza leci właśnie w to miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma. pokrętło tak ze 60 stopni w lewo.

> ma. Pokrętło 60 stopni w prawo.

> musi. I ma.

> nic się nie zmieniło. czyli nadal możesz przecież ustawiać pomiędzy tymi znaczkami i masz jedno i

> drugie wtedy. Im bliżej danego znaczka tym więcej % powietrza leci właśnie w to miejsce.

Poniewaz czuc wyrazne kilkniecia, nie sadzilem, ze moze byc opcja "pomiedzy". hehe.gif Genialne. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poniewaz czuc wyrazne kilkniecia, nie sadzilem, ze moze byc opcja "pomiedzy". Genialne.

kup sobie E34.

Tam są suwaczki więc ciężko się pomylić. hehe.gif

67510873_1_644x461_bmw-e34-panel-nawiewu-z-klima-slupsk.jpg

podpowiedź: suwaczek w lewo=nie działa, suwaczek w prawo=działa, suwaczek na środek=działa troszkę ok.gif

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kup sobie E34.

> Tam są suwaczki więc ciężko się pomylić.

> podpowiedź: suwaczek w lewo=nie działa, suwaczek w prawo=działa, suwaczek na środek=działa troszkę

Daj sie nacieszyc nowym odkryciem. hehe.gif

Od grudnia szukam E39 lub E46 i jest albo diesel, albo manual. Katarstrofa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Slyszalem o niezawodnosci. Ale E46 jest ciasne i pewnie tez ma juz nowa "jakosc".

całe szczęście podczas serwisu ta nowa jakość w E46 kosztuje połowę mniej niż w E39. E46 jeszcze niektórymi elementami łapie się w epokę aut robionych przez inżynierów i testowanych dłużej niż tydzień przed rozpoczęciem sprzedaży.

Ale jak to w reklamie Ikea: ty tu urządzisz. blush.gifk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E39 to sobie lepiej odpuść.

Nie przesadzajmy:) zależy co się kupi.

Generalnie oprócz zawieszenia (które kosztuje porównywalnie do konkurencji w tym segmencie) to co jest w tym aucie takie drogie w naprawie i jakoś strasznie się psuje?

W moim e39 w ciągu 2 lat wymieniłem 1 cewkę i 1 czujnik abs (kupiłem świadomie z uwalonym). znam jeszcze dwa inne, jedno e39 dobrego kolegi, ma je 3 lata i wymienił tylko odmę, drugie jest u obecnego właściciela 1,5 roku i oprócz standardowego serwisu (płyny, filtry) nic nie wymagało naprawy. Dwa auta z LPG jedno samo PB. Moim zdaniem nie ma tragedii ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E46 jeszcze

> niektórymi elementami łapie się w epokę aut robionych przez inżynierów i testowanych dłużej

> niż tydzień przed rozpoczęciem sprzedaży.

Ciekawe jest to co piszesz wziąwszy pod uwagę fakt, że e39 weszło na rynek w roku 1995, a e46 dwa lata później... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe jest to co piszesz wziąwszy pod uwagę fakt, że e39 weszło na rynek w roku 1995, a e46 dwa

> lata później...

Seria 3 była jest i będzie zawsze tańsza w utrzymaniu.

W E46 są pewne kwiatki (napęd rozrządu w 4 cyl, popieprzony sposób montażu filtra powietrza i inne) ale tak czy inaczej większość rzeczy ma konstrukcję dość prostą. E39 jest o wiele bardziej skomplikowane. Siłą rzeczy im więcej elementów tym większa szansa na awarię. Te samochody mają już "naście" lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.