Harnas80 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Serwus, jak w temacie mam takie objawy w żony tigrze. Pierwsze podejrzewam termostat. Objawy, auto podczas jazdy niedogrzane podczas postoju lub dużym korku temperatura szybuje do góry włącza się wentylator. Drugi problem poważniejsza sprawa. Objawy pojawiły się po wymianie rozrządu. Polegają na tym że auto jak by zrobiło się słabsze a od czasu do czasu występuje taki efekt jak by ktoś przyczepił na holu jakiś głaz. Dodaje gazu a auto z wielkim trudem wchodzi na obroty tak do 3000 z wielkim wysiłkiem. Lekka korekta wciśnięcia pedału gazu jak by troszku pomagała. Jakiś pomysł co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Skoro objawy wystąpiły po wymianie rozrządu to sprawdzić trzeba czy nie jest przestawiony o ząbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Serwus, jak w temacie mam takie objawy w żony tigrze. Pierwsze podejrzewam termostat. Objawy, auto > podczas jazdy niedogrzane podczas postoju lub dużym korku temperatura szybuje do góry włącza > się wentylator. Drugi problem poważniejsza sprawa. Objawy pojawiły się po wymianie rozrządu. > Polegają na tym że auto jak by zrobiło się słabsze a od czasu do czasu występuje taki efekt > jak by ktoś przyczepił na holu jakiś głaz. Dodaje gazu a auto z wielkim trudem wchodzi na > obroty tak do 3000 z wielkim wysiłkiem. Lekka korekta wciśnięcia pedału gazu jak by troszku > pomagała. Jakiś pomysł co to może być? Wyglada na przestawiony rozrzad i rozjechany zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezp Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Skoro objawy wystąpiły po wymianie rozrządu to sprawdzić trzeba czy nie jest przestawiony o ząbek. Popieram kolegę. Na BANK masz źle złożony rozrząd. Jak ja kocham takich "mehanikuf" nie mylić z mechanikiem. Zamiast patrzeć dokładnie na oznaczenia i użyć przyrządów to złożyli na oko patrząc na swoje zakreślone znaczki i nawet nie sprawdzili. Choć dziwi mnie to, bo powinni chociaż raz próbować odpalić, a wówczas widać, że coś nie halo. Wracaj do gości co Ci to SPAPRALI zanim rozrząd się rozpadnie, a wówczas koszty WOW !!! Niech rozbiorą przy tobie i gdy będą rozbierali sprawdź wygląd paska, albo niech Ci zrobią zdjęcia paska, bo może być do wymiany pomimo, że nowy. Ale to już na ich koszt. Przypilnuj tego, bo beztroska może Cię dużo kosztować i weź paragon, fakturę na wymianę, może to być bezcenne. Nie żartuję. Wymiana w tym silniku jest tak prosta, że może ktoś składał na pamięć - rutynowo, albo (co bardziej przypuszczam) składał to jakiś praktykant młokos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Odpowiadam ogólnie. Koledzy sprawa wyglądała tak. Autem jeździła córka mojego mechanika i to od niego było kupione. W sumie rozrząd był robiony u niego niedługo po kupnie. Po wymianie rozrządu i przejechaniu kilku kilometrów auto stanęło i już nie odpaliło. Mechanik odholował autko do siebie. Po naprawie autko przestało jeździć tak jak to opisałem w pierwszym poście. Gość twierdzi że awaria była spowodowana zupełnie inną usterką. Ponoć chodziło o sprawy elektryczne związane z instalacją radiową co uważam za niezłą ściemę. Od sprawy minął rok czasu a że ostatnio ja nim jeżdżę to widzę co się dzieje i mnie to denerwuje. Przypuszczam że to jak to autko jeździ ma coś wspólnego z tym rozrządem ale tak jak pisałem minął rok i jak dotąd autko jeździ bezawaryjnie z ewidentnym brakiem mocy. Dlatego brak mi pomysłu co oprócz ewentualnego rozrządu mogłoby być powodem takiego stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > co oprócz > ewentualnego rozrządu mogłoby być powodem takiego stanu. Najbardziej prawdopodobne to jednak chyba złe ustawienie rozrządu. powinieneś po prostu jechać do mechanika i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Sprawdź ustawienie rozrządu i kompresję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.