bydluck Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Hej, rozciekła mi się maglownica i postanowiłem oddać auto do warsztatu gdzie zajmują się regeneracją. Wczoraj wieczorem auto odebrałem i maglownica mega cięzko pracuje oraz nie wraca przy skręcaniu. Do tego auto pływa po drodze. Z rana dziś zaatakowałem warsztat i zostawiłem ponownie auto aby naprawili problem. Przed momentem gość dzwoni i mówi że .... TO WINA OPON i muszę kupić nowe (185/65/15) a zbieżność poprawią bo jest coś nie tak. Opony ponoć obcierają o kolumnę mc persona. Tłumaczę gościowi że przed wymianą nie było takie problemu, baaa nawet wczoraj przeglądałem ją dokładnie po pracuje na terenach przemysłowych i lubią się wbijać w opony różne rzeczy. Nie było niestety śladu żadnych obtarć. Co mogli namieszać? Wersja z oponami i za bardzo obniżonym zawieszeniem mnie śmieszy ponieważ jest tak jak fabryka dała. Czy do Bertone 1.8 była inna maglownica? Dodam że stara wzięli i włożyli inną po regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 No typów przekładni kierowniczych to ze 3 rodzaje były, TRW Gen 1, Gen 2 i Delphi. We własnym zakresie sprawdziłbym poziom płynu i ewentualnie dolał, odpowietrzył układ, ale obstawiam źle zregenerowaną maglownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Nic innego, tylko źle naprawiona maglownica. Atakuj warsztat, niech poprawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Ja bym sprawdził zbieżność, jak wpadłem w dziurę i bardzo mi się przestawiła to miałem takie same objawy, nie wiem czy kąty też się w G ustawia ale również bym sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Dziwne objawy bo skoro maglownica ciezko chodzi, to jakim cudem auto pływa po drodze - widocznie to nie jej wina? Jeżeli koła nie powracają do jazdy na wprost to sprawdziłbym całą geometrię zawieszenia bo zbieżność za to nie odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Dziwne objawy bo skoro maglownica ciezko chodzi, to jakim cudem auto pływa po drodze Jak maglownica jest sztywna, nie ustawia się na wprost tylko trzeba cały czas korygować tor jazdy. Pewnie o to mu chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Jak maglownica jest sztywna, nie ustawia się na wprost tylko trzeba cały czas korygować tor jazdy. > Pewnie o to mu chodzi. moze i tak zobaczymy co napisze autor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > Jak maglownica jest sztywna, nie ustawia się na wprost tylko trzeba cały czas korygować tor jazdy. > Pewnie o to mu chodzi. no dokładnie tak. Przy większych prędkościach walcze z autem aby utrzymać prosty tor jazdy. Przy mniejszych predkosciach problem też występuje ale jest to łatwiejsze do opanowania. Odnoszę wrażenie że w prawo kręci się lżej, w lewo już gorzej. Dziś auto odebrałem ale ni huhu nie jest lepiej. Teraz delikatnie ściąga w prawo. Ustawiali niby 3 razy kąty, ustawiali też na nowo zbieżność. Kolejna wersja mechaniora jest taka że pada mi pompa wspomagania i że poduszki oraz łożyska kolumn mam do wymiany... Szkoda ze wczoraj jak jeszcze autem jechałem z cieknącym maglem wszystko było w porządku i dało się te auto normalnie prowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Zaproponuj im tak - dajesz im auto i mają doprowadzić do stanu"używalności" bo przed wymianą wszystko działało jak należy, jeżeli nie uda im się to bierzesz auto i jedziesz do innego magika na ich koszt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 Źle zregenerowana maglownica, albo założona nie taka jak potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Pogoda dziś dopisała i i wygospodarowałem trochę czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Ewidentnie źle wykonana regeneracja przekładni kierowniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 > Pogoda dziś dopisała i i wygospodarowałem trochę czasu... Za ustawianie się kół na wprost i samopowracanie kierownicy po zakręcie odpowiada prawidłowa geometria, ale jak maglownica będzie ciasno spasowana po regeneracji to tak się będzie działo. Dalej twierdzę, że masz źle naprawioną przekładnię, albo w ogóle nie od tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Dokładnie! Zbyt ciasne spasowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 > Dokładnie! > Zbyt ciasne spasowanie. W efce jak zregenerowali miałem identyczny objaw, przez zbyt ciasne spasowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.