Skocz do zawartości

Cyprin

użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling

Cyprin's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > wiem, że ma być ją słychać ale podobno ok 2-3 sekund a nie 10 bo wtedy wskazuje to na jej > uszkodzenie poza tym w ASO na przeglądzie przed zakupowym mi mówili o tej klapce, że jest > uszkodzona i, że to standard w Astrach H W Vectrze i w Astrze trwa to własnie około 10 sekund, brak błędów w module klimatyzacji. Klapka, która ulega uszkodzeniu jest od obiegu zew/wew, natomiast to co slychać to jakaś klapka od kierunku nawiewu, której silniczek sterujący znajduje się od strony kierowcy. Według mnie tak ma być.
  2. > hmmm ale tamta klapka obiegu wewnętrznego jest za schowkiem pasażera i ona terkota jeśli wcisnę > obieg wewnetrzny lub auto zgaszę to po chwili słyszę jak się zamyka a ten dźwięk dochodzi > gdzieś z okolic "za kierownicą", za licznikiem... Ten dzwięk po zgaszeniu silnika mam w Vectrze C i w Astrze G z automatyczna klimatyzacją. Jedna z klapek się zamyka po zgaszeniu silnika, już nie pamiętam dokładnie co i jak, ale tak ma być
  3. Im nowsze auto. tym bardziej brzydkie. Świat schodzi na psy.
  4. To coś czerwone na zdjęciu... ależ to paskudne
  5. > Dokładnie! > Zbyt ciasne spasowanie. W efce jak zregenerowali miałem identyczny objaw, przez zbyt ciasne spasowanie.
  6. Ewidentnie źle wykonana regeneracja przekładni kierowniczej.
  7. Delikatne podgrzewanie i powolne odrywanie.
  8. Nie odnosilem sie do wieku opon. Tylko do samych opon, nowych opon. Zawsze kupuje nowe opony, prawie najtansze lub doslownie najtansze jakie sa do kupienia. Teraz w Vectrze i Astrze mam założone jakieś chinskie opony zimowe, nowe. Zero problemów z jazdą na suchym, mokrym i po śniegu. Zarówno pierwsze jak i drugie auto jest użytkowane regularnie na trasie Polska-Francja. Letnie w Vectrze jakieś najtańsze Fuldy, a do Astry musze kupić. Też najtańsze, nowe. Zeby nie było, jeździłęm też na oponach 2x droższych od moich, różnicy nie zauważyłem. Roczne moje przebiegi wynoszą około 50tys km.
  9. > Ciekawe co w lutym robił W lutym już się ogrzewałem Koniec offtopa.
  10. > Przecież ma jeszcze tylny zderzak Czekałem na "polewkę" Gdyby nie halogeny to bym zdjął może z 2 razy, a tak wyszło jak wyszlo, wszystkie manuale z internetu i fotki nie sa warte 2 groszy. Piec mi się nie mieścił i stąd tyle razy przymierzałem, zakładałem kalibrując milimetrami. aż wreszcie udało się założyć bez zapierającego halogena w pompę obiegową cieczy Na koniec kupiłem cały oryginalny zderzak do diesla i polakierowałem w kolor auta. Potrzaskany zamiennik wyrzuciłem. Minimu 40 razy demontowałem stary zderzak
  11. > Tak czytam wszystkie komentarze i się troche dziwię, niektórzy piszą: "MASAKRA", "NIE DA SIĘ NA TYM > JEŹDZIĆ", "JAK PO LODZIE", "ZERO PRZYCZEPNOŚCI". > W swoim zyciu przejechałem juz około miliona km, róźnymi samochodami, na dziesiątkach różnych opon, > nowych, używanych, starych, nowych, chińczykach i nie przypominam sobie żeby na jakichś nie > dało się jeździć. No chyba że były łyse. Generalnie nie potrafię wskazać żadnych różnic między > różnymi oponami, jedyne co zauważałem to głośność oraz nadmierne zużycie, ale właściwości > trakcyjne są takie same przy normalnej jeździe... Jeden sensowny post w całym tym wątku. Z AK wszyscy jeżdzą na najlepszych oponach, w nowych lub prawie nowych autach (ilość wątków zakupowych).
  12. > Konieczne zdjęcie zderzaka? Na 100%? > Jeśli odpowiedz niestety brzmi TAK to jak ściągnąć zderzak? W styczniu demontowałem przedni zderzak około 40 razy .....
  13. Cyprin

    [Y17DT] alternator

    > a gdzie ten przekaźnik (nie sterownik) znajduje się w Oplu Meriva?? > jeżeli NTK to przepraszam i proszę przerzucić Pod akumulatorem.
  14. > bez przygód? przy 250kkm w kupionym w salonie Golfie IV TDI 130KM miałem do wymiany caluteńkie > zawieszenie, turbinę, wtryski, dwumasę i chyba map sensor Auto jeżdżone 90% trasa. Nie mówię > że to źle, ale 300kkm bez dokładania to raczej utopia w przypadku turbodiesla czy > turbobenzyny. Nie wierzę " Das Auto" nie psuje się, a jak już to pierwsze awarie zaczynają się pojawiać przy około 500 000km
  15. Cyprin

    [Y17DT] alternator

    > i tu jest problem, bo nie ma do czego plusa przyłożyć - wszystko przykryte plastikem Sprawdz na wyjsciu przekaźnika, w zielonym kólku. Sprawdzic tez mozesz op-comem lub po prostu zwykla kontrolką. Przepraszam za rozjechanie się forum [Orochimaru] Poprawione
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.