Pipper Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Witam ponownie Szanowne Grono Co powiecie mi na temat Clio po 2005r odnośnie elektryki/mechaniki/ jakości wnętrza/ twardości i grubości fabrycznego lakieru? Jak sprawują się te pojazdy w zestawieniu z benzyną 2,0 16v i skrzynią manualną? Co to za jednostka, jak znosi instalację LPG, bo kojarzę w Megi 1ph2 i LAgunach 1 i 2 jakieś 2,0 140KM IDE, to ył chyba bezpośredni wtrysk paliwa? Czy w Clio to samo siedzi? Pozdrawiam Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 miałem CLIO III ph1. słaby samochód bo miałem 1.2 16V mało wygodny ale żonie bardzo się podobał bo łatwy do ogarnięcia klima się popsuła i 2x kocki generalnie mogłoby być gorzej a było całkiem dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > miałem CLIO III ph1. To już dobrze > słaby samochód bo miałem 1.2 16V nie chcę nauki jazdy, dlatego wolałbym opinie o 2.0 > mało wygodny pod jakim względem? trzymamy się segmentu B > ale żonie bardzo się podobał bo łatwy do ogarnięcia to i mnie też się pewnie spodoba, bo lubię małe wozidła > klima się popsuła i 2x kocki w ciągu jakiego przebiegu i czasu? > generalnie mogłoby być gorzej a było całkiem dobrze... czyli nie ma źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > nie chcę nauki jazdy, dlatego wolałbym opinie o 2.0 Jeśli w ciężkim Grand Scenicu 2,0 16v spisuje się wystarczająco, to w lekkim Clio musi byc fajnie, W Megane II było fajnie. Nawet sie zbierało Gaz spokojnie trawi. Wręcz silnik stworzony do gazu. 2,0 IDE tam nie wkładali, bo szybko doszli do wniosku, że nie tędy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Jeśli w ciężkim Grand Scenicu 2,0 16v spisuje się wystarczająco, to w lekkim Clio musi byc fajnie, > W Megane II było fajnie. Nawet sie zbierało Wiem, masa zabija osiągi > Gaz spokojnie trawi. Wręcz silnik stworzony do gazu. Nooo i się wyjaśniło co i jak, bo na Sporta raczej nie będę się zasadzał > 2,0 IDE tam nie wkładali, bo szybko doszli do wniosku, że nie tędy droga. Gdzieś w wątku czytałem, ale myślałem, że pod wpływem "FSI" i spółki coś chcieli kombinować w tym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > w ciągu jakiego przebiegu i czasu? w 8 miesięcy -ciągle cos piszczało i jak drugi raz walła klima to puściłem dalej, samochód kosztował mnie dużo nerwów... -no ale żona go lubiła... mały pierdziołek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > w 8 miesięcy > -ciągle cos piszczało i jak drugi raz walła klima to puściłem dalej, samochód kosztował mnie dużo > nerwów... -no ale żona go lubiła... mały pierdziołek A co konkretnie z tą klimą było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 gazu nie wlozysz, imo tam jest silnik m4r od nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > gazu nie wlozysz, imo tam jest silnik m4r od nissana w qq ludzie montują do tego silnika i jeżdżą: Quote: Użytkuję qq 2,0 benzyna od 2010 roku (rocznik 2008), w 2011 załozyłem lpg firmy elpigaz (co do firmy to sie nie wypowiadam czy są lepszy lub gorsze, ja zdecydowałem się na elpigaz tylko ze względu na bardzo dobrą opinię zakładu w którym montowałem). co do gazu 80 % sukcesu to fachowy rzetelny montaż. NP. zdejmowanie kolektora do nawiercania itp. Wszystkim zainteresowanym lpg polecam przeczytanie moich postów poprzednich jest tam trochę informacji na temat lpg w moim aucie. Jak narazie przejechane 40 tyś km na lpg i wszystko ok. Ciekawostka na rynek włoski jest wypuszczany model bifuel 1,6 z fabrycznym gazem (ciekawe czemu w polsce nie ma). Co do DPF - nie ma czegoś takiego w silnikach benzynowych. Jesli chce ktoś więcej info (a nie znajdzie ich w moich postach wcześniejszych) chętnie odpowiem na konkretne pytania (moze być na forum lub na priv). A i do kpt. bomby nie ma mozliwości zeby instalacja do qq 2,0 (przypominam że to motor 4 cylindrowy rzędowy) kosztował tyle co do V8. Cena to w dużej mierze kwestia jakości montażu (choc nie zawsze mogą być wyjątki). Trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu 3-4 tysi (jesli zdecydujesz się na lubryfikację). Ceny dotyczą warsztató w duzych maistach wiadoma na prowincji moze byc taniej. Do V8 wyjdzie 6-7 tysi. Zwróć uwagę żę montaż lpg sekwencji to okoła 3 dni robocze. Jezeli znajdziesz zakład chwalący się że zrobi to w jeden dzień to dużo wskazuję ze na szybkim terminie ucierpi jakość. źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 ja tylko stwierdzam ze z zaslyszanej opinii te silniki nie nadaja sie do gazu, maja slabe glowice ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > A co konkretnie z tą klimą było? pierwszy raz koło pasowe sprężarki uciekła z osi i się zwichrowało ( nikt nie zna przyczyny ) - skończyło się regeneracją sprężarki czy zakup zepsutej i przełożenie koła pasowego , łożyska zegera itp. - drugi raz jak walła klima to sprężarka ok, coś na rułkach się dzialo... podobno trzebaby było instalacje nową kłaść, osuszacz był okey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > gazu nie wlozysz, imo tam jest silnik m4r od nissana ale to potwierdzona informacja? A czy Szprot zwany Sportem w 2ph2 i 3ph1 mają te same silniki i czy one pod lpg się nadają? Bo Megane 2 ph 1 lub 2 z 2,0 też by ostatecznie mogło być jako wygodny dupowóz do jeżdżenia, ale bez pazura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > pierwszy raz koło pasowe sprężarki uciekła z osi i się zwichrowało ( nikt nie zna przyczyny ) - > skończyło się regeneracją sprężarki czy zakup zepsutej i przełożenie koła pasowego , łożyska > zegera itp. > - drugi raz jak walła klima to sprężarka ok, coś na rułkach się dzialo... podobno trzebaby było > instalacje nową kłaść, osuszacz był okey. A ha, ale to była nówka sztuka z kłopotami na gwarancji, czy używka? Ja szukam czegoś z 2005-2007 Albo model starszy po 2003r e46 nie chcę, bo choć mi się podoba, to poza M3 to nie daje frajdy z jazdy, przynajmniej mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 tak, 2.0 16v wystepowalo po 2006 roku, motor mial oznaczenie M4R i nie ma nic wspolnego z konstrukcja Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > A ha, ale to była nówka sztuka z kłopotami na gwarancji, czy używka? > Ja szukam czegoś z 2005-2007 > Albo model starszy po 2003r > e46 nie chcę, bo choć mi się podoba, to poza M3 to nie daje frajdy z jazdy, przynajmniej mi miałem CLIO z 2006 roku - kupiłem jako używane. co do e46 to masz racje... mocy nawet w 2.8 brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > miałem CLIO z 2006 roku - kupiłem jako używane. ok, zatem będę na to patrzył > co do e46 to masz racje... mocy nawet w 2.8 brakuje za ciężka locha, a i 330Ci w moim odczuciu słabawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > tak, 2.0 16v wystepowalo po 2006 roku, motor mial oznaczenie M4R i nie ma nic wspolnego z > konstrukcja Renault. no to lypa..., w Megi 2ph1 był zwykły 2,0 by Renault? A to z T małym, 165KM gazowalne? Bardzo awaryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 smialo mozna gazowac, ale zastanawiam sie jaki sens kupowania takiego T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 > smialo mozna gazowac, ale zastanawiam sie jaki sens kupowania takiego T moc mocą, ale momętum wyższe przy niższych obrotach- elastyczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Podłącze sie do kolegi miał ktoś clio III ale z silnikie 1,6 16v 112KM jakieś opinie o tym motorku/autku mam okazje kupić jednak kompletnie nie znam tego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Same pozytywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > Same pozytywy czyli nie ma się czego bac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 > czyli nie ma się czego bac O ile nie kupi się auta po L-ce. Uważaj na świeżo wydaną kartę pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.