Skocz do zawartości

Clio 3ph1 po 2005r. ...


Pipper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie Szanowne Grono 20.GIF

Co powiecie mi na temat Clio po 2005r odnośnie elektryki/mechaniki/ jakości wnętrza/ twardości i grubości fabrycznego lakieru?

Jak sprawują się te pojazdy w zestawieniu z benzyną 2,0 16v i skrzynią manualną?

Co to za jednostka, jak znosi instalację LPG, bo kojarzę w Megi 1ph2 i LAgunach 1 i 2 jakieś 2,0 140KM IDE, to ył chyba bezpośredni wtrysk paliwa?

Czy w Clio to samo siedzi?

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem CLIO III ph1.

To już dobrze zlosnik.gif

> słaby samochód bo miałem 1.2 16V

nie chcę nauki jazdy, dlatego wolałbym opinie o 2.0 wink.gif

> mało wygodny

pod jakim względem? trzymamy się segmentu B ok.gif

> ale żonie bardzo się podobał bo łatwy do ogarnięcia

to i mnie też się pewnie spodoba, bo lubię małe wozidła grinser006.gif

> klima się popsuła i 2x kocki

w ciągu jakiego przebiegu i czasu?

> generalnie mogłoby być gorzej a było całkiem dobrze...

czyli nie ma źle zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chcę nauki jazdy, dlatego wolałbym opinie o 2.0

Jeśli w ciężkim Grand Scenicu 2,0 16v spisuje się wystarczająco, to w lekkim Clio musi byc fajnie, W Megane II było fajnie. Nawet sie zbierało smile.gif

Gaz spokojnie trawi. Wręcz silnik stworzony do gazu.

2,0 IDE tam nie wkładali, bo szybko doszli do wniosku, że nie tędy droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli w ciężkim Grand Scenicu 2,0 16v spisuje się wystarczająco, to w lekkim Clio musi byc fajnie,

> W Megane II było fajnie. Nawet sie zbierało

Wiem, masa zabija osiągi zlosnik.gif

> Gaz spokojnie trawi. Wręcz silnik stworzony do gazu.

Nooo i się wyjaśniło co i jak, bo na Sporta raczej nie będę się zasadzał zlosnik.gif

> 2,0 IDE tam nie wkładali, bo szybko doszli do wniosku, że nie tędy droga.

Gdzieś w wątku czytałem, ale myślałem, że pod wpływem "FSI" i spółki coś chcieli kombinować w tym kierunku swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 8 miesięcy

> -ciągle cos piszczało i jak drugi raz walła klima to puściłem dalej, samochód kosztował mnie dużo

> nerwów... -no ale żona go lubiła... mały pierdziołek

A co konkretnie z tą klimą było? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gazu nie wlozysz, imo tam jest silnik m4r od nissana

w qq ludzie montują do tego silnika i jeżdżą:

Quote:

Użytkuję qq 2,0 benzyna od 2010 roku (rocznik 2008), w 2011 załozyłem lpg firmy elpigaz (co do firmy to sie nie wypowiadam czy są lepszy lub gorsze, ja zdecydowałem się na elpigaz tylko ze względu na bardzo dobrą opinię zakładu w którym montowałem). co do gazu 80 % sukcesu to fachowy rzetelny montaż. NP. zdejmowanie kolektora do nawiercania itp. Wszystkim zainteresowanym lpg polecam przeczytanie moich postów poprzednich jest tam trochę informacji na temat lpg w moim aucie. Jak narazie przejechane 40 tyś km na lpg i wszystko ok. Ciekawostka na rynek włoski jest wypuszczany model bifuel 1,6 z fabrycznym gazem (ciekawe czemu w polsce nie ma). Co do DPF - nie ma czegoś takiego w silnikach benzynowych. Jesli chce ktoś więcej info (a nie znajdzie ich w moich postach wcześniejszych) chętnie odpowiem na konkretne pytania (moze być na forum lub na priv). A i do kpt. bomby nie ma mozliwości zeby instalacja do qq 2,0 (przypominam że to motor 4 cylindrowy rzędowy) kosztował tyle co do V8. Cena to w dużej mierze kwestia jakości montażu (choc nie zawsze mogą być wyjątki). Trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu 3-4 tysi (jesli zdecydujesz się na lubryfikację). Ceny dotyczą warsztató w duzych maistach wiadoma na prowincji moze byc taniej. Do V8 wyjdzie 6-7 tysi. Zwróć uwagę żę montaż lpg sekwencji to okoła 3 dni robocze. Jezeli znajdziesz zakład chwalący się że zrobi to w jeden dzień to dużo wskazuję ze na szybkim terminie ucierpi jakość.


źródło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co konkretnie z tą klimą było?

pierwszy raz koło pasowe sprężarki uciekła z osi i się zwichrowało ( nikt nie zna przyczyny ) - skończyło się regeneracją sprężarki czy zakup zepsutej i przełożenie koła pasowego , łożyska zegera itp.

- drugi raz jak walła klima to sprężarka ok, coś na rułkach się dzialo... podobno trzebaby było instalacje nową kłaść, osuszacz był okey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gazu nie wlozysz, imo tam jest silnik m4r od nissana

ale to potwierdzona informacja? buu.gifzlosnik.gif

A czy Szprot zwany Sportem w 2ph2 i 3ph1 mają te same silniki i czy one pod lpg się nadają? food.gif

Bo Megane 2 ph 1 lub 2 z 2,0 też by ostatecznie mogło być jako wygodny dupowóz do jeżdżenia, ale bez pazura wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pierwszy raz koło pasowe sprężarki uciekła z osi i się zwichrowało ( nikt nie zna przyczyny ) -

> skończyło się regeneracją sprężarki czy zakup zepsutej i przełożenie koła pasowego , łożyska

> zegera itp.

> - drugi raz jak walła klima to sprężarka ok, coś na rułkach się dzialo... podobno trzebaby było

> instalacje nową kłaść, osuszacz był okey.

A ha, ale to była nówka sztuka z kłopotami na gwarancji, czy używka?

Ja szukam czegoś z 2005-2007 ok.gif

Albo model starszy po 2003r wink.gif

e46 nie chcę, bo choć mi się podoba, to poza M3 to nie daje frajdy z jazdy, przynajmniej mi swiety.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ha, ale to była nówka sztuka z kłopotami na gwarancji, czy używka?

> Ja szukam czegoś z 2005-2007

> Albo model starszy po 2003r

> e46 nie chcę, bo choć mi się podoba, to poza M3 to nie daje frajdy z jazdy, przynajmniej mi

miałem CLIO z 2006 roku - kupiłem jako używane.

co do e46 to masz racje... mocy nawet w 2.8 brakuje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem CLIO z 2006 roku - kupiłem jako używane.

ok, zatem będę na to patrzył wink.gif

> co do e46 to masz racje... mocy nawet w 2.8 brakuje

za ciężka locha, a i 330Ci w moim odczuciu słabawe alien.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, 2.0 16v wystepowalo po 2006 roku, motor mial oznaczenie M4R i nie ma nic wspolnego z

> konstrukcja Renault.

no to lypa..., w Megi 2ph1 był zwykły 2,0 by Renault?

A to z T małym, 165KM gazowalne? hmm.gif

Bardzo awaryjne? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.