maagog Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania. Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach. Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach. Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika. W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza. Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza. Samochod Honda CRV 2.0 AT. Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania. > Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach. > Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach. > Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika. > W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza. > Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza. > Samochod Honda CRV 2.0 AT. > Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic. naped spina na 100% ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 dyfer? wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > naped spina na 100% ? W warunkach w jakich to sie dzieje nie powinien nawet probowac przenosic napedu na tylne kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > W warunkach w jakich to sie dzieje nie powinien nawet probowac przenosic napedu na tylne kola. może mu się coś potentegowało i próbuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania. > Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach. > Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach. > Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika. > W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza. > Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza. > Samochod Honda CRV 2.0 AT. > Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic. Przegub wewnętrzny (przy skrzyni), do regeneracji półoś (jedna lub dwie). Podjedź do mechanika niech sprawdzi luz na półośkach przy skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > może mu się coś potentegowało i próbuje? Nie wiem. Co sadzicie o teorii przegubu? I czy jezdzic czy odstawic i w poniedzialek jechac prosto do salonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Przegub wewnętrzny (przy skrzyni), do regeneracji półoś (jedna lub dwie). Podjedź do mechanika > niech sprawdzi luz na półośkach przy skrzyni. Dzieki za podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Dzieki za podpowiedz. Daj znać jak uda się namierzyć. Przeguby i półosie dobrze regeneruje moto max w Toruniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Nie wiem. Co sadzicie o teorii przegubu? Sadzimy, ze jest najbardziej prawdopodobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > W warunkach w jakich to sie dzieje nie powinien nawet probowac przenosic napedu na tylne kola. Przegub, półoś lub wał albo coś innego od przeniesienia napędu. BTW: Wał się kręci cały czas. Tył nigdy nie jest całkowicie rozpięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Daj znać jak uda się namierzyć. Przeguby i półosie dobrze regeneruje moto max w Toruniu. Tel. z serwisu - wymienili olej w tylnym dyfrze. Podobno wibracje ustaly. Jesli pomoglo to super, ale mysle, ze to nie koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Miałem bardzo podobnie, tylko w aucie z manualną skrzynią i zwykłym FWD. Winowajcą okazało się łożysko podpory półosi za kilkadzisiąt złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Miałem bardzo podobnie, tylko w aucie z manualną skrzynią i zwykłym FWD. Winowajcą okazało się > łożysko podpory półosi za kilkadzisiąt złotych tez mialem napisac ze moze byc lozysko podpory walu,moze krzyzak a moze podpora polosi jesli jest? O krzywych polosiach nie wspominam bo nie wiem czy mozna to skrzywic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Daj znać jak uda się namierzyć. Przeguby i półosie dobrze regeneruje moto max w Toruniu. Przeguby nie budza zastrzezen. Wal podmieniony. Nadal sa wibracje. Najczesciej wystepuja z jazda na niskich predkosciach obrotowych. Podczas jazdy ze stala predkoscia albo delikatnym przyspieszaniu. Gdy skrzynia zmienia bieg zawsze na chwile ustaje. Serwisowi koncza sie pomysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Przeguby nie budza zastrzezen. Wal podmieniony. Nadal sa wibracje. > Najczesciej wystepuja z jazda na niskich predkosciach obrotowych. > Podczas jazdy ze stala predkoscia albo delikatnym przyspieszaniu. > Gdy skrzynia zmienia bieg zawsze na chwile ustaje. > Serwisowi koncza sie pomysly. rozlaczyc naped i sprawdzic czy wibracje ustapily ja stawiam na problem z dolaczaniem napedu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > rozlaczyc naped i sprawdzic czy wibracje ustapily > ja stawiam na problem z dolaczaniem napedu.... Słuszna droga. Wyjąć wał po prostu. Jeździłem kiedyś CR-V dwa tygodnie bez wału. Będzie wiadomo czy przód czy tył (albo wał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.