Skocz do zawartości

Drgania - jakie to?


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania.

Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach.

Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach.

Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika.

W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza.

Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza.

Samochod Honda CRV 2.0 AT.

Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania.

> Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach.

> Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach.

> Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika.

> W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza.

> Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza.

> Samochod Honda CRV 2.0 AT.

> Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic.

naped spina na 100% ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podczas jazdy ze stala predkoscia samochod czasem (czesto) wpada w drgania.

> Porownac mozna do przejazdu przez pofaldowany asfalt (tarke) lub hamowanie na krzywych tarczach.

> Odjecie nogi z gazu - efekt znika. Pojawia sie tez na skreconych maks kolach.

> Czasami pojawiaja sie mocniejsze wibracje - cos jak nierowna praca silnika.

> W momencie wibracji lekko drga wskazowka obrotomierza.

> Serwis postawil przez tel. wstepna diagnoze - przegub. Ale nie pasuje mi to do drgan obrotomierza.

> Samochod Honda CRV 2.0 AT.

> Jakies sugestie? Wizyta w ASO dopiero w poniedzialek - nie wiem czy powinienem jezdzic.

Przegub wewnętrzny (przy skrzyni), do regeneracji półoś (jedna lub dwie). Podjedź do mechanika niech sprawdzi luz na półośkach przy skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W warunkach w jakich to sie dzieje nie powinien nawet probowac przenosic napedu na tylne kola.

Przegub, półoś lub wał albo coś innego od przeniesienia napędu.

BTW: Wał się kręci cały czas. Tył nigdy nie jest całkowicie rozpięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj znać jak uda się namierzyć. Przeguby i półosie dobrze regeneruje moto max w Toruniu.

Tel. z serwisu - wymienili olej w tylnym dyfrze. Podobno wibracje ustaly.

Jesli pomoglo to super, ale mysle, ze to nie koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem bardzo podobnie, tylko w aucie z manualną skrzynią i zwykłym FWD. Winowajcą okazało się

> łożysko podpory półosi za kilkadzisiąt złotych

tez mialem napisac ze moze byc lozysko podpory walu,moze krzyzak a moze podpora polosi jesli jest?

O krzywych polosiach nie wspominam bo nie wiem czy mozna to skrzywic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj znać jak uda się namierzyć. Przeguby i półosie dobrze regeneruje moto max w Toruniu.

Przeguby nie budza zastrzezen. Wal podmieniony. Nadal sa wibracje.

Najczesciej wystepuja z jazda na niskich predkosciach obrotowych.

Podczas jazdy ze stala predkoscia albo delikatnym przyspieszaniu.

Gdy skrzynia zmienia bieg zawsze na chwile ustaje.

Serwisowi koncza sie pomysly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeguby nie budza zastrzezen. Wal podmieniony. Nadal sa wibracje.

> Najczesciej wystepuja z jazda na niskich predkosciach obrotowych.

> Podczas jazdy ze stala predkoscia albo delikatnym przyspieszaniu.

> Gdy skrzynia zmienia bieg zawsze na chwile ustaje.

> Serwisowi koncza sie pomysly.

rozlaczyc naped i sprawdzic czy wibracje ustapily

ja stawiam na problem z dolaczaniem napedu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozlaczyc naped i sprawdzic czy wibracje ustapily

> ja stawiam na problem z dolaczaniem napedu....

Słuszna droga. Wyjąć wał po prostu. Jeździłem kiedyś CR-V dwa tygodnie bez wału.

Będzie wiadomo czy przód czy tył (albo wał).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.