ketom Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Cześć Ile rodzajów silników do wycieraczki przedniej w Uno można znaleźć? Są dwu i trzybiegowe, czy jest szansa na "trafienie" jeszcze jakiejś niespodzianki? Druga rzecz, dla osoby nieobeznanej jak trudna będzie taka wymiana? Ewentualnie czy są sposoby na reanimację ciężko chodzącej wycieraczki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 2 i 3 biegowe jak ciężko chodzi to zapiekł Ci się bolec który porusza wycieraczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matum Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > 2 i 3 biegowe > jak ciężko chodzi to zapiekł Ci się bolec który porusza wycieraczka Co za tym idzie, drgnie, stanie, jedziesz sobie, zaczyna śmierdzieć, szukasz, parzysz paluchy i wymieniasz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Druga rzecz, dla osoby nieobeznanej jak trudna będzie taka wymiana? Potrafią się paskudnie zapiec śruby mocujące silnik do podszybia. > Ewentualnie czy są sposoby na reanimację ciężko chodzącej wycieraczki? Próbować wpuszczać wzdłuż sworznia napędowego jakiś olej penetrujący, np do maszyn do szycia przy pracującym silniku i odchylonej wycieraczce, ewentualnie pomagając jej w ruchu ręką. Powinno się rozchodzic, choć fabrycznie ten sworzen ma gumowy oring uszczelniający. Jeżeli odkręcą Ci się śruby mocujące silnik, to bym go brał na warsztat, zdemontował, wyczyścił i przesmarował tę oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam0729 Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Mi strasznie hałasował i rozebrałem drania ,przesmarowałem ten sworzeń o którym mówią poprzednicy i wymieniłem łożysko na silniczku teraz pracuje cicho. Sam silniczek jest taki sam do wszystkich jedynie w mechanizmie jest różnica w blaszkach sterujących. I tak jak jeden z poprzedników pisał może być trudno odkręcić mechanizm od karoserii ,u mnie w pierwszym poszła obudowa żeliwna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.