Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Z racji tego ze po weekendowej trasie stwierdzam ze jednak diesel jest nie dla mnie, wolalbym V6 z LPG a z racji tego ze na rynku jest zdecydowanie wiecej aut z ASB, to mam pytanie czy ktos takiego uzytkuje?? Celuje w modele przed liftem, czyli bedzie tam z tego co kojarze 4HP20... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 wiem że nie na temat ale co się nie podoba w klekocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 akurat jechalem inna marka Ale jedyne sensowne wyjscie w 607 to 2.2 HDi, taki motor z poczatku produkcji modelu to proszenie sie o problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > akurat jechalem inna marka > Ale jedyne sensowne wyjscie w 607 to 2.2 HDi, taki motor z poczatku produkcji modelu to proszenie > sie o problemy Muzyk, pitolisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ?? Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ?? > Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej > pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle nie mylisz się, diesel to zło bierz V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ?? > Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej > pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle No, wybrałeś sobie tanie w utrzymaniu V6 14 letnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 powiem tak wystrzegaj się 2,7 HDI Ja osobiście bym polecił 2,2 biturbo. Kolega miał takie ustrojstwo w C6 i powiem ze dawało to jakoś radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > nie mylisz się, diesel to zło > bierz V6 Tia, rzeczowo i na temat ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 przeciez obaj wiemy ze ES9 zabic sie praktycznie nie da, zawieszenie jest trwale i tanie w naprawie, w sumie nie ukrywam ze nie znam problemow 607, opieram sie na opiniach klientow, ktorzy mocno chwala to auto ES9 z LPG nie powinno mnie zjesc jakosc makabrycznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 no niestety, polift to nie moj zasieg finansowy 2.2 Bi niestety tez nie moj zasieg, pozostaje 2.0 HDi 110, 2.2 HDi 136, 3.0 v6 204 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 btw. Liczylem ze napiszesz mi cos o skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > Tia, rzeczowo i na temat ......... jak zawsze post dostosowany do wątku myślisz, że Muzyk faktycznie kupi 607? to trochę tak jak z Lysym i kupowaniem przez niego beemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > przeciez obaj wiemy ze ES9 zabic sie praktycznie nie da, zawieszenie jest trwale i tanie w > naprawie, w sumie nie ukrywam ze nie znam problemow 607, opieram sie na opiniach klientow, > ktorzy mocno chwala to auto > ES9 z LPG nie powinno mnie zjesc jakosc makabrycznie! Nie pisze o zabijaniu tegoż silnika, tylko o kosztach jego eksploatacji. LPG znosi dobrze, w XMach się sprawował dobrze, z BVA 4HP20 też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 fak ju, napewno kupi poza tym co Ty wiesz Fiacikarzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > jak zawsze > post dostosowany do wątku myślisz, że Muzyk faktycznie kupi 607? > to trochę tak jak z Lysym i kupowaniem przez niego beemek Akurat P607 czy C5 w V6 z lat 2000-2002 to są bardzo tanie przy kupnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > fak ju, napewno kupi > poza tym co Ty wiesz Fiacikarzu to jest wyzwisko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 wiem, alternatywa jest C5 v6 z automatem, w cenie takiej ze nie wierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > jak zawsze > post dostosowany do wątku myślisz, że Muzyk faktycznie kupi 607? > to trochę tak jak z Lysym i kupowaniem przez niego beemek ale za to jakie wątki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > ale za to jakie wątki tu będzie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 kiedy ja naprawde kupie cos tego pokroju, znudzily mnie juz "male" auta, mam chec podarowac sobie troche luksusu i spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > wiem, alternatywa jest C5 v6 z automatem, w cenie takiej ze nie wierze No to uwierz, tylko miej na względzie że ta cena odzwierciedla jej stan resztę dołożysz/włożysz w nią w najbliższych tygodniach Nie wierz w cuda ..... Zdaj się na nie ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 licze sie z tym, ale watpie bym podwoil jej wartosc w krotkim czasie, poza tym bardziej widzi mi sie 607 niz c5 w kombi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > wiem, alternatywa jest C5 v6 z automatem, w cenie takiej ze nie wierze Niestety 12-letnie V6 o przebiegu rzędu 250 kkm, kiedy trzeba wymienić rozrząd a do tego nikt nigdy nie wymienił paska osprzętu z kołem pasowym, rolkami i napinaczami a także i poduch pod silnikiem czy katalizatorów, robi się podobnie kosztowne jak diesel o takim przebiegu :/ Ale ten pomruk wszystko wynagradza ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 co od odgłosu to mogę powiedzieć ze rewelacyjny ma Xsantia z 3.0 vałką w benzynie. tam ten silnik naprawdę ładnie gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 wiesz ze mnie osobiscie az tak mocno po kieszeni nie traci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomcatT4 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > wiesz ze mnie osobiscie az tak mocno po kieszeni nie traci Jakby na to nie patrzeć wychodzi ze 2 razy więcej niż w VTSie ;-) Daj znać jak go będziesz sprzedawał - może odkupię dla brata ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 caly czas jest do wziecia, jak ktos da 8k to niech zabiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > wiesz ze mnie osobiscie az tak mocno po kieszeni nie traci Zlicz na spokojnie nawet z Twoimi cenami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 ale co mam zliczyc ?? Rozrzad trzeba zrobic, a reszta, hmm. nie przypominam sobie by zawieszeniowo 607 wypadal jakos drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > ale co mam zliczyc ?? > Rozrzad trzeba zrobic, a reszta, hmm. nie przypominam sobie by zawieszeniowo 607 wypadal jakos > drogo Nie wiem czy wszystkie cechy się pokryją ale chciałbym zaznaczyć, że kupując swój samochód rozpatrywałem 3.0 V6 lub 2.2HDI. Może konkretnie w punktach: BENZYNA: + właściwe brzmienie + wygodny i brakujący teraz automat + większa łatwość napraw i niezawodność, np zimą - za duża masa całego samochodu - montowane z tym silnikiem obniżone zawieszenie i większe felgi fatalnie wpływały na komfort jazdy - bardzo wysoki koszt instalacji gazowej. Chodzi mi o instalację godnie zastępującą benzynową a nie taką co działa poprawnie bo samochód jeździ i nie gaśnie. Miała mnie ona kosztować 5500zł - wyższy koszt napraw- skomplikowany układ wydechowy, rozrządu, droższe hamulce, opony DIESEL: + podatność na modyfikacje + rewelacyjne zachowanie pod dużym obciążeniem + fabryczny dogrzewacz silnika, który dość łatwo można przerobić na ogrzewanie postojowe + możliwość tankowania tańszego paliwa + zasięg na zbiorniku - wymagana większa wiedza w diagnostyce i kultura techniczna przy naprawach osprzętu silnika - możliwość słynnego niespodziewanego dupnięcia czegoś drogiego jak turbinka czy wtryski - słabiutko w mieście, jeśli pracuje z manualną skrzynią. świece żarowe wyciągałem już z trzech różnych 2.2 HDI i pomimo wielkich obaw i uzbrojenia we właściwe narzędzia nie stwierdziłem zapiekania się. Co masz na myśli pisząc o proszenie się o problemy przy motorze z początku produkcji? Ja mając ponownie taki dylemat zastanowiłbym się czy samochód nie będzie użytkowany głównie w mieście (konkretnie korki) Ogólnie jestem zadowolony z mojego klekota i mimo jego wad nie widzę lepszej alternatywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 auto bedzie pokonywalo dziennie 2x25km, dystans mocno mieszany, ale z duza iloscia swiatel :/ Wlasnie sam nie wiem, jutro musze chyba poruszyc temat z moim mechanikiem, ciekawe co on mi powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > auto bedzie pokonywalo dziennie 2x25km, dystans mocno mieszany, ale z duza iloscia swiatel :/ > Wlasnie sam nie wiem, jutro musze chyba poruszyc temat z moim mechanikiem, ciekawe co on mi powie Eee, ja mam 7 km do pracy dwupasmówką i to jest spoko jak na mojego diesla. Najgorsze to korki bo krótka jedynka i ciągłe wciskanie sprzęgła strasznie męczy. Samo ruszanie ze świateł to akurat przyjemność No i cena części też wcale nie jest taka straszna- sam wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.