Skocz do zawartości

607 v6 z ASB, z czym to sie je??


Muzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego ze po weekendowej trasie stwierdzam ze jednak diesel jest nie dla mnie, wolalbym V6 z LPG a z racji tego ze na rynku jest zdecydowanie wiecej aut z ASB, to mam pytanie czy ktos takiego uzytkuje?? Celuje w modele przed liftem, czyli bedzie tam z tego co kojarze 4HP20...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> akurat jechalem inna marka

> Ale jedyne sensowne wyjscie w 607 to 2.2 HDi, taki motor z poczatku produkcji modelu to proszenie

> sie o problemy

Muzyk, pitolisz smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ??

Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ??

> Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej

> pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle

nie mylisz się, diesel to zło

bierz V6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> serio serio?? i nie ma problemu z wymiana swiec zarowych np. ??

> Jakos boje sie diesla i kosztow z nim zwiazanych, to bedzie stare auto, prawie 14 lat, bardziej

> pewny dla mnie jest es9 , ale moze wytlumaczycie mi ze sie myle

No, wybrałeś sobie tanie w utrzymaniu V6 smile.gif 14 letnie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez obaj wiemy ze ES9 zabic sie praktycznie nie da, zawieszenie jest trwale i tanie w naprawie, w sumie nie ukrywam ze nie znam problemow 607, opieram sie na opiniach klientow, ktorzy mocno chwala to auto zlosnik.gif

ES9 z LPG nie powinno mnie zjesc jakosc makabrycznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeciez obaj wiemy ze ES9 zabic sie praktycznie nie da, zawieszenie jest trwale i tanie w

> naprawie, w sumie nie ukrywam ze nie znam problemow 607, opieram sie na opiniach klientow,

> ktorzy mocno chwala to auto

> ES9 z LPG nie powinno mnie zjesc jakosc makabrycznie!

Nie pisze o zabijaniu tegoż silnika, tylko o kosztach jego eksploatacji.

LPG znosi dobrze, w XMach się sprawował dobrze, z BVA 4HP20 też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak zawsze

> post dostosowany do wątku myślisz, że Muzyk faktycznie kupi 607?

> to trochę tak jak z Lysym i kupowaniem przez niego beemek

Akurat P607 czy C5 w V6 z lat 2000-2002 to są bardzo tanie smile.gif przy kupnie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, alternatywa jest C5 v6 z automatem, w cenie takiej ze nie wierze

No to uwierz, tylko miej na względzie że ta cena odzwierciedla jej stan smile.gif resztę dołożysz/włożysz w nią w najbliższych tygodniach smile.gif

Nie wierz w cuda ..... Zdaj się na nie smile.gif ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, alternatywa jest C5 v6 z automatem, w cenie takiej ze nie wierze

Niestety 12-letnie V6 o przebiegu rzędu 250 kkm, kiedy trzeba wymienić rozrząd a do tego nikt nigdy nie wymienił paska osprzętu z kołem pasowym, rolkami i napinaczami a także i poduch pod silnikiem czy katalizatorów, robi się podobnie kosztowne jak diesel o takim przebiegu :/

Ale ten pomruk wszystko wynagradza ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz ze mnie osobiscie az tak mocno po kieszeni nie traci

Jakby na to nie patrzeć wychodzi ze 2 razy więcej niż w VTSie ;-)

Daj znać jak go będziesz sprzedawał - może odkupię dla brata ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale co mam zliczyc ??

> Rozrzad trzeba zrobic, a reszta, hmm. nie przypominam sobie by zawieszeniowo 607 wypadal jakos

> drogo

Nie wiem czy wszystkie cechy się pokryją ale chciałbym zaznaczyć, że kupując swój samochód rozpatrywałem 3.0 V6 lub 2.2HDI. Może konkretnie w punktach:

BENZYNA:

+ właściwe brzmienie

+ wygodny i brakujący teraz automat

+ większa łatwość napraw i niezawodność, np zimą

- za duża masa całego samochodu

- montowane z tym silnikiem obniżone zawieszenie i większe felgi fatalnie wpływały na komfort jazdy

- bardzo wysoki koszt instalacji gazowej. Chodzi mi o instalację godnie zastępującą benzynową a nie taką co działa poprawnie bo samochód jeździ i nie gaśnie. Miała mnie ona kosztować 5500zł shocked.gif

- wyższy koszt napraw- skomplikowany układ wydechowy, rozrządu, droższe hamulce, opony

DIESEL:

+ podatność na modyfikacje

+ rewelacyjne zachowanie pod dużym obciążeniem

+ fabryczny dogrzewacz silnika, który dość łatwo można przerobić na ogrzewanie postojowe

+ możliwość tankowania tańszego paliwa wink.gif

+ zasięg na zbiorniku smile.gif

- wymagana większa wiedza w diagnostyce i kultura techniczna przy naprawach osprzętu silnika

- możliwość słynnego niespodziewanego dupnięcia czegoś drogiego jak turbinka czy wtryski

- słabiutko w mieście, jeśli pracuje z manualną skrzynią.

świece żarowe wyciągałem już z trzech różnych 2.2 HDI i pomimo wielkich obaw i uzbrojenia we właściwe narzędzia nie stwierdziłem zapiekania się. Co masz na myśli pisząc o proszenie się o problemy przy motorze z początku produkcji?

Ja mając ponownie taki dylemat zastanowiłbym się czy samochód nie będzie użytkowany głównie w mieście (konkretnie korki) Ogólnie jestem zadowolony z mojego klekota i mimo jego wad nie widzę lepszej alternatywy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto bedzie pokonywalo dziennie 2x25km, dystans mocno mieszany, ale z duza iloscia swiatel :/

Wlasnie sam nie wiem, jutro musze chyba poruszyc temat z moim mechanikiem, ciekawe co on mi powie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto bedzie pokonywalo dziennie 2x25km, dystans mocno mieszany, ale z duza iloscia swiatel :/

> Wlasnie sam nie wiem, jutro musze chyba poruszyc temat z moim mechanikiem, ciekawe co on mi powie

Eee, ja mam 7 km do pracy dwupasmówką i to jest spoko jak na mojego diesla. Najgorsze to korki bo krótka jedynka i ciągłe wciskanie sprzęgła strasznie męczy. Samo ruszanie ze świateł to akurat przyjemność smile.gif

No i cena części też wcale nie jest taka straszna- sam wiesz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.