Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Już chyba wiem, jakie będzie następne moto... Wbrew obiegowym opiniom, gabarytowo wystarczający na 90 z hakiem kg i 176cm wzrostu. Kolega wpadł w łikedn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 ja też bym w przyszłości wcelował w sportka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Kolega wpadł w łikedn Ujek sibui ? Sportster przynajmniej ma podnóżki w przewidywalnym miejscu... Tez mi leży to moto straszliwie - bo nie mam potrzeby zaper-paper, a tym nawet powinklować można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 oprócz tej czachy która przynajmniej z profilu wygląda jak pies do jeża to moto całkiem zacne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Już chyba wiem, jakie będzie następne moto... > Wbrew obiegowym opiniom, gabarytowo wystarczający na 90 z hakiem kg i 176cm wzrostu. > Kolega wpadł w łikedn. e, wole CB1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Ujek sibui ? Nie, kolega z fabryki. > Sportster przynajmniej ma podnóżki w przewidywalnym miejscu... > Tez mi leży to moto straszliwie - bo nie mam potrzeby zaper-paper, a tym nawet powinklować można. Zaczął mi nawijać o sportkach - książkę można napisać. Sam nawet nie wiedziałem, ze tyle różnych opcji, wersji, odmian, a do tego dużo opcji modyfikacji. Dla mnie zawsze był "mały" 883 i "duży" 1200. Ten też jest dłubany - założona góra od 1200, przód z podwójną tarczą (standard w 883 to jedna tarcza) i wiele, wiele innych zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > e, wole CB1100 Ty już masz dorosłe dzieci - ja wolałbym jeszcze trochę pożyć, bo moje - jak widać - jeszcze małolaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Ty już masz dorosłe dzieci - ja wolałbym jeszcze trochę pożyć, bo moje - jak widać - jeszcze > małolaty. przeciez CB1100 to klasyk, nie pomyliles moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 A XJR 1300 też fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > przeciez CB1100 to klasyk, nie pomyliles moto? Szczerze mówiąc nawet nie sprawdziłem, co to za moto - jakoś z dużym i szybkim nakedem mi się kojarzy. A "klasyczne" CB mam w warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Szczerze mówiąc nawet nie sprawdziłem, co to za moto - jakoś z dużym i szybkim nakedem mi się > kojarzy. > A "klasyczne" CB mam w warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 CB1100 ma byc nawiazaniem wlasnie do CB750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Kolega z fabryki ma 1200 z 2005 roku - nawet się dziś próbowaliśmy ścigać (ja autkiem) . Od zeszłego sezonu zrobił 6kkm - w deszcze nie jeździ Pucuje, pucuje i....pucuje Wygląda nieźle, nieco minimalistycznie, brzmi dobrze, najdrobniejszy gadżet z logo HD kosztuje w PL majątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 najdrobniejszy gadżet z logo HD kosztuje w PL > majątek. Nie wiem, jak gadżety, ale ceny sprzętów HD teraz na poziomie innych mniej wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 > Kolega z fabryki ma 1200 z 2005 roku - nawet się dziś próbowaliśmy ścigać (ja autkiem) . > Od zeszłego sezonu zrobił 6kkm - w deszcze nie jeździ > Pucuje, pucuje i....pucuje A to już problem w userze, nie w motocyklu. > Wygląda nieźle, nieco minimalistycznie, brzmi dobrze, najdrobniejszy gadżet z logo HD kosztuje w PL > majątek. Pod warunkiem, że kupujesz w Liberatorze tudzież innym "ASO" HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yello Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Już chyba wiem, jakie będzie następne moto... > Wbrew obiegowym opiniom, gabarytowo wystarczający na 90 z hakiem kg i 176cm wzrostu. > Kolega wpadł w łikedn. Widelec i tylna zawieche mogliby już uwspółcześnić. Za taką kasę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Widelec i tylna zawieche mogliby już uwspółcześnić. Za taką kasę.... A co z nimi nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > Nie wiem, jak gadżety, ale ceny sprzętów HD teraz na poziomie innych mniej wiecej Az sprawdziłem z ciekawości - faktycznie, XVS950 33.900 zł, shadow 750 36.500 zł, VN900 - 34.900 zł, mały sportek - 7.550 E (iron nawet 7.200E) + VAT, czyli porównywalnie (w zależności od kursu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yello Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > A co z nimi nie tak? No dobra widelec niechby już został ale te sprężyny mnie się nie podobają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > No dobra widelec niechby już został ale te sprężyny mnie się nie podobają No ale to chyba taka koncepcja motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yello Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > No ale to chyba taka koncepcja motocykla... Pewnie tak ale patrząc np tutaj To jakoś mi się ta koncepcja nie widzi...Podobnie jak w Sportsterze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > A to już problem w userze, nie w motocyklu. > Pod warunkiem, że kupujesz w Liberatorze tudzież innym "ASO" HD. Ja się tym nie interesowałem, ale był w ostatni weekend na motobajzlu wraz z hamerykańskim HD roadcapitanem, który porównywał nasze ceny z cenami w US - stąd ten wniosek I padło jeszcze coś w stylu, że sprzęty z "1" w VIN są z US dystrybucji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 > najdrobniejszy gadżet z logo HD kosztuje w PL > Nie wiem, jak gadżety, ale ceny sprzętów HD teraz na poziomie innych mniej wiecej Zdaje się, że chodziło o sakwy, stelaże, piórniki, itd ori HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Zdaje się, że chodziło o sakwy, stelaże, piórniki, itd ori HD Racja, kosztują majątek, ale w Polce... Zawsze można zamówić oryginały z Hameryki za mniej, niż 50% ceny (już z przesyłką). Przynajmniej w przypadku kurtki i kufrów się sprawdziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 dilerski potencjał widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Już chyba wiem, jakie będzie następne moto... > Wbrew obiegowym opiniom, gabarytowo wystarczający na 90 z hakiem kg i 176cm wzrostu. > Kolega wpadł w łikedn. Sportstery b. mi się podobają natomiast model ze zdjęcia jest IMO najmniej fajny z całej tej rodziny modeli - taki ani nowoczesny ani klasyczny i do tego niezbyt urodziwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Sportstery b. mi się podobają natomiast model ze zdjęcia jest IMO najmniej fajny z całej tej > rodziny modeli - taki ani nowoczesny ani klasyczny i do tego niezbyt urodziwy "Model ze zdjęcia" nie jest konkretnym modelem - 883 z górą 1200, zmieniona kierownica, skrócony zawias z przodu, inna kanapa, inne światło z tyłu, usunięte niektóre chromy, dołożona owiewka, dołożona druga tarcza, zmienione wydechy (nie widać na foto) - kwestia gustu właściciela. Zresztą, nie znam się na fotografii, a na żywo wygląda lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.