vuadec Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Witam Od niespełna roku jestem szczęśliwym posiadaczem 19-letniego FC 700. Do tej pory spisywał się wyśmienicie, ale jakieś 2-3 m-cy temu, pojawił się problem z dławieniem silnika. Postanowiłem spytać Was o poradę, no bo kto może wiedzieć (kiedy mechanik nie wie) jak nie miłośnicy Cinquecento, co może być przyczyną tego problemu. PROBLEM: Po wciśnięciu pedału gazu, silnik najpierw się dławi, a dopiero potem "wchodzi" na obroty. Im mocniejsze naciśnięcie gazu, tym mocniejsze zdławienie (nie gaśnie). Zdarza się przy mało rozgrzanym silniku (na ssaniu), że bez delikatnego przegazowywania, obroty silnika spadają, aż silnik gaśnie - zalanie? Spalanie raczej nie wzrosło, problem o tyle uciążliwy, że bardzo negatywnie wpływa na komfort jazdy. Bardzo szarpie - przy zmianie biegów szczególnie. Zmieniłem niedawno filtr paliwa i filtr powietrza. Niemal równolegle z pojawieniem się problemu, zauważyłem, że w okolicy gaźnika zaczął się delikatnie "pocić". Jakieś sugestie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Jaki gaźnik ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adulek Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 witay sprawdź podciśnienia według mnie dostaje "lewe' powietrze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vuadec Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Gaźnik: zdaje się, że FOS 30 S2HX, dla pewności załączam fotkę - widać też jak się cosik poci. Jeśli chodzi o sprawdzenie podciśnienia, to ja nie mam narzędzi i "know how". Może to zrobić machanik, który proponował rozebranie i przeczyszczenie urządzenia. Jeżeli łapie powietrze, to co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adulek Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 posprawdzaj wszystkie przewody czy są całe- ja miałem podobnie i był walnięty jeden przewód i jeździć się nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vuadec Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > posprawdzaj wszystkie przewody czy są całe- ja miałem podobnie i był walnięty jeden przewód i > jeździć się nie dało Właśnie jeździć się da, tylko jeździ się źle. Objaw z dostawaniem się powietrza nie wydaje mi się zasadny, gdyż zjawisko miało by miejsce cały czas (na każdym etapie wciskania pedału gazu), a mi chodzi o sam moment wciśnięcia gazu od zera. W innym wypadku działa normalnie. Co sądzicie o "przeczyszczeniu" gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 A kable WN kiedy wymieniane? Ja miałem w 899 podobnie. Gwałtowne wciśnięcie gazu, szczególnie od wolnych obrotów dławiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vuadec Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 Kable mogły nie być wymienianie nigdy - albo raz (choć wątpię). Dowiem się. Dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 mozna tez sprawdzic dysze czy nie przytkane, pozatym mozesz sprawdzic i wyregulowac dysze od dawki paliwa.. z tylu za gaznikiem, jezeli to nie kable WN... dostep kijowy ale jak sie uda to krec w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.