darrkus Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Witajcie. Od razu przy kupnie auta było czuć zapach płynu z kratek. Auto miało padnietą UPG i widać było że trochę płynu się wygotowało i myślałem że spod maski tak śmierdzi ale zapach nie ustąpił więc na pewno do wymiany jest nagrzewnica. Wymieniał ktoś nagrzewnicę w SC w wersji z klimą ? Napotkam jakieś niespodzianki przy robocie ? Kupić sama nagrzewnicę ? A może to ten zawór nagrzewnicy jest felerny w Seicento ? Dajcie linka gdzie kupić jakąś dobrą nagrzewnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 U Roberta masz pewność że kupisz to co chcesz. http://allegro.pl/klimatyzacja-seicento-i4123666391.html Wymiana nagrzewnicy w seju z klimą to musisz spuścić czynnik wykręcić 2 przewody i zawór rozprężny. Zdjąć wygłuszenie, nie jestem pewien czy wyjdzie bez ruszania silnika bo jest dość spora. Potem musisz to poskładać i kupić nowy osuszacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 > U Roberta masz pewność że kupisz to co chcesz. > http://allegro.pl/klimatyzacja-seicento-i4123666391.html > Wymiana nagrzewnicy w seju z klimą to musisz spuścić czynnik wykręcić 2 przewody i zawór rozprężny. > Zdjąć wygłuszenie, nie jestem pewien czy wyjdzie bez ruszania silnika bo jest dość spora. > Potem musisz to poskładać i kupić nowy osuszacz. A po co mi kupować nowy osuszacz ? Przeczytaj jeszcze raz o co pytam a potem zabierz głos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > A po co mi kupować nowy osuszacz ? > Przeczytaj jeszcze raz o co pytam a potem zabierz głos No sorry ja za Ciebie nie będę szukał. Dałem Ci linka z kontaktem w przykładowej jego aukcji byś wysłał zapytanie do Roberta. A jak nową to np. w IC można kupić. Dziękuję nie zabieram więcej głosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > A po co mi kupować nowy osuszacz ? Jak rozszczelniasz klime to trzeba założyć nowy osuszacz. Jak chwyci wilgoc z otoczenia to jest do wywalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Jak rozszczelniasz klime to trzeba założyć nowy osuszacz. Jak chwyci wilgoc z otoczenia to jest do > wywalenia. Generalnie i teoretycznie osuszacz powinieneś wymieniać co 3 lata - kto to robi ? Prawie nikt. W praktyce klima będzie działać dalej bez wymiany osuszacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Czy ktoś przeczytał o co mi chodzi? Pytam nadal o wymianę nagrzewnicy w Seicento w wersji z klimatyzacją tak jak napisałem w 1 poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Czy ktoś przeczytał o co mi chodzi? > Pytam nadal o wymianę nagrzewnicy w Seicento w wersji z klimatyzacją tak jak napisałem w 1 poście. http://allegro.pl/nagrzewnica-fiat-seicento-98-nowa-i4120549740.html Nie pytam ani o wymianę całego zespołu nagrzewnicy ani też o wymianę parownika klimatyzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Czy ktoś przeczytał o co mi chodzi? > Pytam nadal o wymianę nagrzewnicy w Seicento w wersji z klimatyzacją tak jak napisałem w 1 poście. A jak chcesz wymienić nagrzewnicę bez wyciągnięcia całego zespołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > A jak chcesz wymienić nagrzewnicę bez wyciągnięcia całego zespołu? Dlatego o to pytam.. w Cinquecento wystarczyło zdjąć tą osłonę koło akumulatora. Podejrzewam że tutaj jest tak samo czy to jakaś wyższa technologia w Seicento? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > A jak chcesz wymienić nagrzewnicę bez wyciągnięcia całego zespołu? no normalnie. Wyciagasz nagrzewnice i wymieniasz, jaka w tym filozofia ?? Calego zespolu nie ruszasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > no normalnie. Wyciagasz nagrzewnice i wymieniasz, jaka w tym filozofia ?? Calego zespolu nie > ruszasz No to na taką odpowiedź liczyłem Dzięki Czy węże od klimatyzacji tam nie będą przeszkadzać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scrally Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Węże od klimy nie przeszkadzają - wymieniałem z rok temu bez żadnego problemu. Wyciągasz aku, ściągasz wygłuszenie za aku, spuszczasz płyn, trzeba pościągać przewody z nagrzewnicy, chyba 2 wkręty i wysuwasz nagrzewnicę. Mam wersję z klimą i nic nie trzeba poza nagrzewnica wykręcać. Nagrzewnica a parownik klimatyzacji to dwa różne elementy, w nagrzewnicy krąży płyn z układu chłodzenia a w parowniku klimy gaz, więc nie wiem po co spuszczać gaz jak ktoś pisze u góry postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > Nagrzewnica a parownik klimatyzacji to dwa różne elementy, w nagrzewnicy krąży płyn z układu > chłodzenia a w parowniku klimy gaz, więc nie wiem po co spuszczać gaz jak ktoś pisze u góry > postu dzięki za fachową odpowiedź mało osób zrozumiało Może ktoś zarzuci jakiegoś linka gdzie kupić dobrą nagrzewnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > dzięki za fachową odpowiedź mało osób zrozumiało > Może ktoś zarzuci jakiegoś linka gdzie kupić dobrą nagrzewnicę? http://www.unto.pl/nagrzewnica-fiat-seicento-p-671.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sjepka Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Węże od klimy nie przeszkadzają - wymieniałem z rok temu bez żadnego problemu. > Wyciągasz aku, ściągasz wygłuszenie za aku, spuszczasz płyn, trzeba pościągać przewody z > nagrzewnicy, chyba 2 wkręty i wysuwasz nagrzewnicę. > Mam wersję z klimą i nic nie trzeba poza nagrzewnica wykręcać. > Nagrzewnica a parownik klimatyzacji to dwa różne elementy, w nagrzewnicy krąży płyn z układu > chłodzenia a w parowniku klimy gaz, więc nie wiem po co spuszczać gaz jak ktoś pisze u góry > postu Potwierdzam,przerabiałem temat u siebie Możesz mieć jedynie delikatne problemy z samym włożeniem potem, co by nie uszkodzić żeberek,ale ogólnie robota bezproblemowa BTW: Jeżeli masz sprawny zawór nagrzewnicy lepiej go przełóż, ja kupiłem nową nagrzewnicę z zaworem (zamiennik) po tygodniu obudowa zaworu pękła i się lało. Dopiero zakup oryginalnego pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.