sebaso Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Cześć, Już dawno pisałem, że przyszły teść ma nabyć malucha od kogoś ze swojej rodziny i zastanawiałem się co to może być za wersja. No i jest: ok 36kkm, specyficzny kolor, małe wloty, zderzaki P4, palony z linki, na prądnicy i kołpakach tych tzw krzyżach. Zresztą zobaczcie sami: Niestety dorwał się do niego brat mojej i nie chce wypuścić, ale mam nadzieję że teściu mu go w końcu zabierze bo od końca listopada kiedy go przywieźliśmy nawet nie posprzątał wnętrza . Fotki z żelazka więc nie zabijcie za jakość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Mój dziadek miał "bachama jelou" z tego rocznika. Poza kolorem, prawie wszystko się zgadza - metalowe kołpaczki, wersja (650 E), a nawet rozmieszczenie otworów pod tablicę rejestracyjną w klapie. Dziwi mnie za to brak listew na bokach; myślałem, że wtedy wszystkie malce je miały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 Listwy na bokach miały wersje 650K (Komfort) ale również niektóre inne dziwne przypadki. Mój ojciec kupił w Polmozbycie w 1984 roku malucha z bocznymi szerokimi listwami (P4), ale zderzaki miał chromowane. Po prostu w okresie przejściowym (między ST a FL) wkładali co mieli na stanie. W maluchu twojego teścia jest np. kapliczka, ale boczne wloty powietrza są już zmodernizowane, choć wciąż małe. Oryginalny ST miałby wąskie gęsto użebrowane poziome listewki we wlotach bocznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Cześć, > Już dawno pisałem, że przyszły teść ma nabyć malucha od kogoś ze swojej rodziny i zastanawiałem się > co to może być za wersja. > No i jest: ok 36kkm, specyficzny kolor, małe wloty, zderzaki P4, palony z linki, na prądnicy i > kołpakach tych tzw krzyżach. > Zresztą zobaczcie sami: > Niestety dorwał się do niego brat mojej i nie chce wypuścić, ale mam nadzieję że teściu mu go w > końcu zabierze bo od końca listopada kiedy go przywieźliśmy nawet nie posprzątał wnętrza . > Fotki z żelazka więc nie zabijcie za jakość Wymienić prawe lusterko, wywalić "za nowoczesne" kołpaxy, umyć, nawoskować i śmigać Tylko tyle WE... Jakiś mój ziomal (niedawno rejestrowany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Poza kolorem, prawie wszystko się zgadza - > metalowe kołpaczki, wersja (650 E), a nawet rozmieszczenie otworów pod tablicę rejestracyjną w > klapie. Kołpaczki się nie zgadzają Te i metalowe to zupełnie inne bajki A co do rozmieszczenia otworów pod tablicę... to chyba wszystkie mają takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Kołpaczki się nie zgadzają Te i metalowe to zupełnie inne bajki Metalowe są juz wypiaskowane i odmalowane, a na tych stał jak go bralismy i tak zostało. > A co do rozmieszczenia otworów pod tablicę... to chyba wszystkie mają takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Wymienić prawe lusterko, wywalić "za nowoczesne" kołpaxy, umyć, nawoskować i śmigać Tylko tyle No lusterko teściu zamontował takie jakie miał w garazu, żeby się Kamil nie zabił gdzies jeżdżąc po Wawie, tez mu mówiłem, że ochydne Wiesz jak by do mnie trafił to byłby już dawno umyty i nawoskowany, a tak to > WE... Jakiś mój ziomal (niedawno rejestrowany) Hehe stoi niedalko Polskiego Radia, rejestrowany chyba w grudniu na warszawskie blachy. A był na czarnych, mówiłem zostawcie jak jest, ale oni wiedza lepiej, nie moje auto nie mój cyrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Hehe stoi niedalko Polskiego Radia, rejestrowany chyba w grudniu na warszawskie blachy. Górny Mokotów Ja mam na Dolnym ale blachy ES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 Produkcja początek 1988r od sierpnia montowano już duże wloty powietrza. Dziwi mnie odpalanie na linkę w tym roczniku. Kołpaki też nie typowe dla tego rocznika, montowano metalowe czarne kapsle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Górny Mokotów Ja mam na Dolnym ale blachy ES Zarejestrowany jest na Orzyckiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Produkcja początek 1988r od sierpnia montowano już duże wloty powietrza. Dziwi mnie odpalanie na > linkę w tym roczniku. Kołpaki też nie typowe dla tego rocznika, montowano metalowe czarne > kapsle. Rejestracja kwiecień 1988, a jak to w PRL dawali co mieli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Rejestracja kwiecień 1988, Coś jeszcze z tamtyhc czasów się pamięta > jak to w PRL dawali co mieli . Dawali to za co zapłaciłeś podobnie jak dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Listwy na bokach miały wersje 650K (Komfort) ale również niektóre inne dziwne przypadki. I tak i nie Skanować artykuł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Listwy na bokach miały wersje 650K (Komfort) ale również niektóre inne dziwne przypadki. Mój ojciec > kupił w Polmozbycie w 1984 roku malucha z bocznymi szerokimi listwami (P4), ale zderzaki miał > chromowane. Po prostu w okresie przejściowym (między ST a FL) wkładali co mieli na stanie. W > maluchu twojego teścia jest np. kapliczka, ale boczne wloty powietrza są już zmodernizowane, > choć wciąż małe. Oryginalny ST miałby wąskie gęsto użebrowane poziome listewki we wlotach > bocznych. Pomylenie ST K z biednym FLem to bardzo duży błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Cześć, > Już dawno pisałem, że przyszły teść ma nabyć malucha od kogoś ze swojej rodziny i zastanawiałem się > co to może być za wersja. > No i jest: ok 36kkm, specyficzny kolor, małe wloty, zderzaki P4, palony z linki, na prądnicy i > kołpakach tych tzw krzyżach. > Zresztą zobaczcie sami: > Niestety dorwał się do niego brat mojej i nie chce wypuścić, ale mam nadzieję że teściu mu go w > końcu zabierze bo od końca listopada kiedy go przywieźliśmy nawet nie posprzątał wnętrza . > Fotki z żelazka więc nie zabijcie za jakość Wszystko w tym aucie jest OK. Masz po prostu ubogą wersję. Kolor nie jest specyficzny, tylko mało popularny. Podejrzewam, że to 205 Avorio Meteor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.