maagog Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 Nie znam sie na tym a slyszalem tylko ze: - mieszki kosztuja gruba kase - trzeba bardzo dbac - pomimo, ze dbamy i tak predzej czy pozniej sa wydatki Poprosze o przyblizenie tematu. Gdyby ktos zrobil to na przykladzie RR L322 bylbym wniebowziety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Nie znam sie na tym a slyszalem tylko ze: > - mieszki kosztuja gruba kase > - trzeba bardzo dbac > - pomimo, ze dbamy i tak predzej czy pozniej sa wydatki > Poprosze o przyblizenie tematu. > Gdyby ktos zrobil to na przykladzie RR L322 bylbym wniebowziety. Miałem w a8 i nie miałem problemów. Z tego co czytałęm na forach wychodziło, że cały układ jest mało awaryjny do póki ktoś nie wsadzi tam łap, albo nie złapie wilgoci/jakiegoś syfu. W a8 jest taki kłopot, że żeby wymienić filtr oleju, najpierw trzeba zdemontować cało puchę filtra powietrza. To tej puszki od dołu podłączony jest przewód do kompresora zawieszenia i często mechanicy wyciągają airbox nie ropinając wcześniej tego przewodu. Potem przecież nikt tego nie wymieni na nowe, co najwyżej poskleja jakąś taśmą... i zaczynają się problemy. Podobno najwięcej problemó jest z autami po powodzich. Przybliżone ceny miechów do a8 to 4klpn za zwykły, 6 a wersję sport. Na allegro używki po około 1kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 w cytrynie C5 jest to w serii, koszt kompletnej wymiany wszystkiego to jakieś 2tys zł, nie słyszałem o jakiejś wielkiej awaryjności... niedawno kolega z forum, Glaca, założył takie customowe do fiata Uno, pisz do niego o szczegóły kosztów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > w cytrynie C5 jest to w serii, koszt kompletnej wymiany wszystkiego to jakieś 2tys zł, nie > słyszałem o jakiejś wielkiej awaryjności... Ta w C5 jest bardzo trwała. Dużo bardziej niż tradycyjne zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Ta w C5 jest bardzo trwała. Dużo bardziej niż tradycyjne zawieszenie. To w C5 jest pneumatyka a nie hydraulika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > w cytrynie C5 jest to w serii, koszt kompletnej wymiany wszystkiego to jakieś 2tys zł, nie > słyszałem o jakiejś wielkiej awaryjności... > niedawno kolega z forum, Glaca, założył takie customowe do fiata Uno, pisz do niego o szczegóły > kosztów Tylko, ze C5 nie ma pnematycznego zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > To w C5 jest pneumatyka a nie hydraulika? Fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 mamy w firmowym Jumpym z tyłu, po 80kkm poszły oba miechy wymiana ok 2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.