dizzastar Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Witam, Moje auto ma niecałe 150kkm, przy hamowaniu czuć lekkie bicie na kierownicy. Dzisiaj zdemontowałem tarcze, mam zamiar je przetoczyć i sprawdzić, czy problem zniknie. Same tarcze nowe nie są więc liczę się z wymianą za jakiś czas, klocków jest jeszcze całkiem sporo. Pytanie do Was co kupić, jakiej marki żeby nie przepłacić. Pierwsza myśl to ATE, ale zdania są podzielone. Taki komplet na allegro to ok. 900PLN, może ktoś może polecić coś innego lub ma inną ofertę? Tarcze z przodu mają średnicę 298mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Polecam TRW tańsze a podobne parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Polecam TRW tańsze a podobne parametry No właśnie na allegro nie widzę kompletu przód i tył. ATE są za 900PLN, a TRW (przód i tył na aukcji oddzielnie) wychodzi 780PLN. I bądź tu mądry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Witam, > Moje auto ma niecałe 150kkm, przy hamowaniu czuć lekkie bicie na kierownicy. Dzisiaj zdemontowałem > tarcze, mam zamiar je przetoczyć i sprawdzić, czy problem zniknie. Same tarcze nowe nie są > więc liczę się z wymianą za jakiś czas, klocków jest jeszcze całkiem sporo. > Pytanie do Was co kupić, jakiej marki żeby nie przepłacić. Pierwsza myśl to ATE, ale zdania są > podzielone. Taki komplet na allegro to ok. 900PLN, może ktoś może polecić coś innego lub ma > inną ofertę? Tarcze z przodu mają średnicę 298mm. ATE komplet masz za około 500zł za 900zł jest przód i tył. Ja w wielu samochodach używałem Roadhouse oraz Remsa i byłem zadowolony, nawet w Jeepie Grand Cherokee dawały rade. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Jakie byś nie kupił i tak za 20kkm pewnie znów będą wibrować i trzeba będzie przetaczać. Ja mam już 3 komplet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 poszukaj gdzie indziej - ATE nie są takie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Walczyłem z hamulcami długo. Pierwotnie miałem z przodu tarcze 300 mm i oryginalny ASO Volvo-ATE komplet. Zmieniłem na komplet ATE i po niedługim czasie zaczęły bić. Próbowałem klocki TRW, Bosch wszystko porównywalne. Uwzględniając moc T5 stwierdziłem że zmienię zaciski i tarcze na 320 mm co też uczyniłem. Znowu nabyłem komplet ATE który zaczął bić po 2kkm., więc się wkurzyłem poszedłem do ASO (akurat była promocja -45%) i nabyłem komplet oryginalny i problem się skończył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > No właśnie na allegro nie widzę kompletu przód i tył. ATE są za 900PLN, a TRW (przód i tył na > aukcji oddzielnie) wychodzi 780PLN. I bądź tu mądry... Polecam poszukać dobrego warsztatu ,który da gwarancje na robociznę i oryginalność produktu ! Na allegro jest masa podróbek i szkoda moim zdaniem ryzykować !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Czyli jakie wnioski? Ciężko znaleźć ATE, które będą oryginalnymi ATE? Jak już się je znajdzie (oryginały) to nie będzie z nimi problemu? ??? http://allegro.pl/volvo-s40-v50-tarcze-hamulcowe-przod-oryginal-i4204721458.html Wygląda na oryginał, ale cena poraża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Czyli jakie wnioski? > Ciężko znaleźć ATE, które będą oryginalnymi ATE? > Jak już się je znajdzie (oryginały) to nie będzie z nimi problemu? Jest bardzo duże takie prawdopodobieństwo ! > ??? > http://allegro.pl/volvo-s40-v50-tarcze-hamulcowe-przod-oryginal-i4204721458.html > Wygląda na oryginał, ale cena poraża. To może być wskazówka ale nie koniecznie Dlatego wybieram warsztat ,który daje mi gwarancje ,że zastosowane materiały są oryginalne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Te tarcze (też chyba mam ATE) i podobne przejścia do Twoich. One już chyba z fabryki wychodzą z małą tolerancją krzywizny, ale co ciekawe - pojechałem z nimi na przetoczenie (akurat zrobiłem bez zdejmowania z piasty) i już dobrze ponad 10kkm nie biją, więc jak masz te stare komplety oddaj na przetoczenie i warto je jeszcze wypróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Te tarcze (też chyba mam ATE) i podobne przejścia do Twoich. One już chyba z fabryki wychodzą z > małą tolerancją krzywizny, ale co ciekawe - pojechałem z nimi na przetoczenie (akurat zrobiłem > bez zdejmowania z piasty) i już dobrze ponad 10kkm nie biją, więc jak masz te stare komplety > oddaj na przetoczenie i warto je jeszcze wypróbować. no własnie.. te co sie pokrzywiły po 2kkm oddałem na reklamacje- ale wróciły z opinią że jeszcze sie mieszcza w tolerancji hehe.. Więc oddałem je do przetoczenia zarówno sama tarcze jak i powierzchnie styku kołem/piastą...i czekają na zmiane klocków no i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.