Skocz do zawartości

CVT w teren?


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździł ktoś może autem 4x4 ze skrzynią CVT w terenie? Teoretycznie powinno to być najlepsze możliwe rozwiązanie (brak przerw w dostarczaniu napędu). A jak jest w praktyce?

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździł ktoś może autem 4x4 ze skrzynią CVT w terenie? Teoretycznie powinno to być najlepsze

> możliwe rozwiązanie (brak przerw w dostarczaniu napędu). A jak jest w praktyce?

Nowe forki xt swietnie sobie radzily (na równi ze starymi z klasycznymi automatami) na ostatniej subariadzie w gorach w rumuniily

Natomiast nowe diesle, stare turbo i nowe wolnessaki z manualami bez reduktorow palily sprzegla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździł ktoś może autem 4x4 ze skrzynią CVT w terenie?

Tak.

> Teoretycznie powinno to być najlepsze

> możliwe rozwiązanie (brak przerw w dostarczaniu napędu). A jak jest w praktyce?

Jest lepiej niz sie spodziewalem, swietne na wolnych podjazdach, zjazdach w trybie Xmode. Bajecznie łatwo sie jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak.

> Jest lepiej niz sie spodziewalem, swietne na wolnych podjazdach, zjazdach w trybie Xmode. Bajecznie

> łatwo sie jeździ.

Chojny, ja Cie znam, ty nie mogles nie sprobowac upalic tego na asfalcie. Jak sie jechalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chojny, ja Cie znam, ty nie mogles nie sprobowac upalic tego na asfalcie. Jak sie jechalo?

Na asfalcie to sam próbowałem. Jeździ toto fantastycznie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na asfalcie to sam próbowałem. Jeździ toto fantastycznie.

ale da sie tym upalac, jak manualem? Mam na mysli akcje typu redukcja, zmiana balansu, dociazenie przodu hamujac silnikiem na poczatku zakretu, w pedal i bokiem do konca?

a jak z przyspieszeniem? starszy forek z 230KM mial niecale 6s do setki z manualem, a bodajze 7.3s z automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale da sie tym upalac, jak manualem? Mam na mysli akcje typu redukcja, zmiana balansu, dociazenie

> przodu hamujac silnikiem na poczatku zakretu, w pedal i bokiem do konca?

Jeździłem ze sprzedawcą, takich zabaw nie robiłem. Ale redukuje bardzo ładnie, nawet z lekkim szarpnięciem, zupełnie jak szybka zmiana biegów w manualu. Byłem pod wrażeniem, to nie jest gumowate CVT znane z Toyoty.

ok.gif

> a jak z przyspieszeniem? starszy forek z 230KM mial niecale 6s do setki z manualem, a bodajze 7.3s

> z automatem.

Nie mierzyłem z zegarkiem lecz przy pomocy mojego tyłka. wink.gif Wrażenia podczas przyspieszania są jak w autach co mają ok. 7-8s do setki. Na pewno nie daje kopa jak coś co jedzie poniżej 6s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem ze sprzedawcą, takich zabaw nie robiłem. Ale redukuje bardzo ładnie, nawet z lekkim

> szarpnięciem, zupełnie jak szybka zmiana biegów w manualu. Byłem pod wrażeniem, to nie jest

> gumowate CVT znane z Toyoty .

> Nie mierzyłem z zegarkiem lecz przy pomocy mojego tyłka. Wrażenia podczas przyspieszania są jak w

> autach co mają ok. 7-8s do setki. Na pewno nie daje kopa jak coś co jedzie poniżej 6s.

chyba musze sie wybrac na jazde probna forkiem.

Nigdy nie wybacze FHI, ze pozbawilo forka kurnika angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.