steyr Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Witam, jaka instalacje panowie proponujecie? na jakich podzespołach? jak te silniki chodza pod lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Witam, > jaka instalacje panowie proponujecie? na jakich podzespołach? jak te silniki chodza pod lpg? Robiłem taki silnik tylko że w starszym PII na Hanach czarnych, Alasce i Techu 224 i jeździ do dzisiaj bezawaryjnie. Właściciel chwalił się że jadąc na mega kapelusza nad morze udało mu się zejść poniżej 6l LPG aczkolwiek nie wyobrażam tego sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 hmm ciekawe, chodzi mi o 1.2 60KM, to jest mpi czy spi bo szczerze nawet nie sprawdzałem. czyli II generacja raczej nie podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > hmm ciekawe, chodzi mi o 1.2 60KM, to jest mpi czy spi bo szczerze nawet nie sprawdzałem. czyli II > generacja raczej nie podejdzie? to juz mpi na nowej głowicy ? masz bardziej kwadratoową czy zaokragloną?? bierz staga 4 lub nowego qboxa , tomasseto alaska + OMVL reg fast. jak chcesz wydać wiecej to bieraj wtryskiwacze hana. ja natomiast bym wział 2 gen. dlatego ze jest prosta, łatwa w obsłudze i bezawaryjna, tania - jesli jezdzisz na krótkich dystansach . zaraz mnie tutaj zlinczują za polecanie 2 gen do wielopunktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > hmm ciekawe, chodzi mi o 1.2 60KM, to jest mpi czy spi bo szczerze nawet nie sprawdzałem. czyli II > generacja raczej nie podejdzie? To jest mpi. Na upartego to prawie wszędzie podejdzie II generacja. Pandy 1,1 MPI połowa PHowców ujeżdżała na II generacji i śmigało latami. Sam miałem taką kiedyś służbową i 4 lata śmigało bez dotykania. Potem nie wiem bo zmieniłem robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 generalnie nieprzygladałem sie silnikowi, ale pewnie mpi. To jaki jest koszt porównując dobra instalke IV generacji z II generacja? jaka to jest różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > generalnie nieprzygladałem sie silnikowi, ale pewnie mpi. To jaki jest koszt porównując dobra > instalke IV generacji z II generacja? jaka to jest różnica? 2 gen 1600-1800zł ale za 1800 to ja bym nie zakładał. 4 gen 2300-2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 a jeśli chodzi o zuzycie lpg i itp? zapewne na korzysc IV generacji? na II generacji bedzie spadek mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > a jeśli chodzi o zuzycie lpg i itp? zapewne na korzysc IV generacji? na II generacji bedzie spadek > mocy? ziom zeby jezdzic na 4 gen to najpier zapalasz na Pb i silnik tak pracuje az osiagnie temperature 25-30stopni C. Na taka głównie ustawiaja instalatorzy. pozniej sie przełacza na lpg . dobre jak raz odpalisz rano i jedziesz w trasę. jesli robisz krótkie odcinki to wiecej bedzie palic benzyny. W zimie bedzie jeszcze gorzej. 2 gen spali może 1 l lpg wiecej ale za to spali mniej paliwa (bo sie przełacza wczesniej na lpg). zaleta taka ze mozesz palic od razu na lpg. bardzo dobre rozwiazanie na krótkie dystanse. jedynie siada szybciej membrana w parowniku - zestaw naprawczy do lovato to jakies 40zł. wytrzymuje jakies 25000-30000km. ja bym brał 2 gen. tansza i lepsza/ kme bingo s4 lub stag do tego rewduktor lovato rge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > ziom > zeby jezdzic na 4 gen to najpier zapalasz na Pb i silnik tak pracuje az osiagnie temperature > 25-30stopni C. Na taka głównie ustawiaja instalatorzy. pozniej sie przełacza na lpg . > dobre jak raz odpalisz rano i jedziesz w trasę. > jesli robisz krótkie odcinki to wiecej bedzie palic benzyny. W zimie bedzie jeszcze gorzej. > 2 gen spali może 1 l lpg wiecej ale za to spali mniej paliwa (bo sie przełacza wczesniej na lpg). > zaleta taka ze mozesz palic od razu na lpg. bardzo dobre rozwiazanie na krótkie dystanse. > jedynie siada szybciej membrana w parowniku - zestaw naprawczy do lovato to jakies 40zł. wytrzymuje > jakies 25000-30000km. > ja bym brał 2 gen. tansza i lepsza/ kme bingo s4 lub stag do tego rewduktor lovato rge bez przesady, ile tem 1.2 sie grzeje? u mnie teraz jak cieplo przelancza sie zanim z parkingu wyjedzie a w zimie pewnie z 1km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > bez przesady, ile tem 1.2 sie grzeje? > u mnie teraz jak cieplo przelancza sie zanim z parkingu wyjedzie a w zimie pewnie z 1km zalezy gdzie parownik i jak poprowadzone węże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 jeśli chodzi o jazde, to codziennie do pracy 2x22km, poza tym wieksze trasy bede robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > jeśli chodzi o jazde, to codziennie do pracy 2x22km, poza tym wieksze trasy bede robił no to sam sobie wybierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 jeden serwis z Krk zaproponował mi kompletny zestaw z BRC SQ24.11 sekwencja za 2600zl. jak te instalki sie sprawuja? cenowo jak to wyglada drogo, tanio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > jeden serwis z Krk zaproponował mi kompletny zestaw z BRC SQ24.11 sekwencja za 2600zl. jak te > instalki sie sprawuja? cenowo jak to wyglada drogo, tanio? se daruj, bo jak widziałem montaze BRC to som wrzucone pod maskę... za 2300 bedziesz miał na astagu , którego wiekszosc warsztatów zna bo jest popularny. ale nie moje auto. ja bym w brc nie szedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 a taki zestaw za 2400zl brutto? - sterownik STAG 4 Q-BOX Basic (5 lat gwarancji), - reduktor AC R01 do 150 kM, - wtryskiwacze AC W01 do 150 kM, - zbiornik prawdopodobnie 580/200 pojemności około 41L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > a taki zestaw za 2400zl brutto? > - sterownik STAG 4 Q-BOX Basic (5 lat gwarancji), > - reduktor AC R01 do 150 kM, > - wtryskiwacze AC W01 do 150 kM, > - zbiornik prawdopodobnie 580/200 pojemności około 41L. Prawda jest taka że zmiany w podzespołach to przeważnie kosmetyka. Najważniejsza jest jakość i poprawność montażu dlatego obczaiłbym poprzednie prace danego warsztatu i na tej podstawie wybrał montażystę. Lepiej nawet zapłacić 300zł więcej i mieć schludnie zamontowaną instalkę niż "makarony" wrzucone na szybko pod maskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 > a taki zestaw za 2400zl brutto? > - sterownik STAG 4 Q-BOX Basic (5 lat gwarancji), ok > - reduktor AC R01 do 150 kM, ok, ale zapytaj ile bedzie z tomasetto alaska. bo wyglada na kit fabryczny, czasem mogą mieć ceny wyzsze niz z alaską. > - wtryskiwacze AC W01 do 150 kM, mi za 2300 oferowali omvl reg fast, za 2500 z haną tutaj tez o to zapytaj. > - zbiornik prawdopodobnie 580/200 pojemności około 41L. nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 jeździłem dzisiaj wersja 1.2 60KM na PB, moje Tico na lpg lepiej chodzi jutro jade pojeździc sobie wersja 1.2 80KM, to podzespoły do lpg zostana te same raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Panowie a czerwony wtryskiwacze lpg marki AC to są to wtryski Staga? bo dostałem zdjecie papierów od lpg tego punta 1.2 80KM i tak na wykazie jest napisane, reduktor tez Stag i sterownik również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Panowie a czerwony wtryskiwacze lpg marki AC to są to wtryski Staga? bo dostałem zdjecie papierów > od lpg tego punta 1.2 80KM i tak na wykazie jest napisane, reduktor tez Stag i sterownik > również jak czerwone to pewnie walteki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > jak czerwone to pewnie walteki pojeździ na tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > pojeździ na tym? regeneracja, kalibracja i 15 tys km pewnie polataja nie wiem ile teraz taka usluga kosztuje nowa listwa omvl czy cos innego na 4 cyl to jakies 130 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 hmm, instalka ma dopiero 3 miesiace i gwarancji 3 lata wiec pogrzebac nie pogrzebie w razie czego chodzi mi o to czy silnik bedzie na nich dobrze pracował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > hmm, instalka ma dopiero 3 miesiace i gwarancji 3 lata wiec pogrzebac nie pogrzebie w razie czego > chodzi mi o to czy silnik bedzie na nich dobrze pracował? w takim razie zostaje tankowac i jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > hmm, instalka ma dopiero 3 miesiace i gwarancji 3 lata wiec pogrzebac nie pogrzebie w razie czego > chodzi mi o to czy silnik bedzie na nich dobrze pracował? srednio po 10 -15 tys kim nietrzymaja parametrów. jeden moze obrabiac 10 km, drugi 20 a 3- 27 szkoda kasy, czasu i nerwów na valteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 ogladnąłem to auto dzis, wydaje sie ok. w wypadku jakbym kupił to co proponujsze wymiane listwy na gwarancji z moja dopłata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > szkoda kasy, czasu i nerwów na valteki. I to jest jedyna słuszna opinia na temat tych śmiesznych elektrozaworków rodem z odpustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > ogladnąłem to auto dzis, wydaje sie ok. w wypadku jakbym kupił to co proponujsze wymiane listwy na > gwarancji z moja dopłata? no. omvl reg fast. lepsze bo trzymaja parametry. nawet bierz listwę ac zamiast tych valtekow. problem w tym ze valtek nie trzyma parametrów i bedziesz jezdził z uboga mieszanką na jednym cylindrze? sonda lambda zbiera sygnał z kolektora wspolnego a nie z poszczegolnego cylindra. szkoda zachodu moim zdaniem, ale to Twoja decyzja, kasa i auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > jutro jade pojeździc sobie > wersja 1.2 80KM, Miałem 1.2 16V 80KM i miło go wspominam małe spalanie i całkiem dynamiczna jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > Miałem 1.2 16V 80KM i miło go wspominam małe spalanie i całkiem dynamiczna jazda no jeździłem nim dzisiaj, nawet ok, możliwe że się zdecyduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 na wykazie w papierach od lpg jest napisne ze listwa wtryskowa jest firmy AC i nic wiecej nie pisze, a wtryski to czerwone Valteki bo pisze na nich ile taka porzadna listwa wtryskowa? moge zażadac wymiany listwy z dopłata z mojej strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.