wald0 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Dotyczy konkretnie silnika Citroen/Peugeot EW7 (mniejszy brat EW10) Czy czyszczenie dotyczy także tej części sterującej (serwa) czy czyści się tylko samą stricte przepustnicę (zmywanie brudów z przepustnicy, "gardzieli", ośki) i okolice? Benzyną? Naftą chyba nie? A może być denaturat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Dotyczy konkretnie silnika Citroen/Peugeot EW7 (mniejszy brat EW10) > Czy czyszczenie dotyczy także tej części sterującej (serwa) czy czyści się tylko samą stricte > przepustnicę (zmywanie brudów z przepustnicy, "gardzieli", ośki) i okolice? > Benzyną? Naftą chyba nie? A może być denaturat? bedziesz mial przepustnice "luzem" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > bedziesz mial przepustnice "luzem" ? Jest póki co w aucie. 2 lata temu pamiętam, że jakoś to poczyściłem (ale nie serwo), pamiętam tylko, że udało mi się zdjąć mniej niż chciałem. Nie miałem manuala i nadal nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Benzyną? Naftą chyba nie? A może być denaturat? Sa takie fajne preparaty do mycia przepustnicy, typu Permatex choke cleaner z rurka co naprawdę ułatwia czyszczenie mniejszych kanalików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Jest póki co w aucie. > 2 lata temu pamiętam, że jakoś to poczyściłem (ale nie serwo), pamiętam tylko, że udało mi się > zdjąć mniej niż chciałem. > Nie miałem manuala i nadal nie mam. moim zdaniem najlepiej zdemontowac benzyna lub benzyna ekstrakcyjna zamoczyc pedzelek wyczyscic porzadnie. Te preparaty w sprayu to takie polsrodki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 Samą przepustnicę i to najlepiej - jak wspomniał kol. _jedrek_ - pędzelkiem tak, żeby benzyna nie wpływała do serwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > Samą przepustnicę i to najlepiej - jak wspomniał kol. _jedrek_ - pędzelkiem tak, żeby benzyna nie > wpływała do serwo. Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > moim zdaniem najlepiej zdemontowac benzyna lub benzyna ekstrakcyjna zamoczyc pedzelek wyczyscic > porzadnie. Nitro jest najlepsze. > Te preparaty w sprayu to takie polsrodki Pewnie nie używałeś żadnego carb cleanera, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2014 > moim zdaniem najlepiej zdemontowac benzyna lub benzyna ekstrakcyjna zamoczyc pedzelek wyczyscic > porzadnie. > Te preparaty w sprayu to takie polsrodki Dlaczego? Mam bardzo dobre doświadczenia z tymi polsrodkami. Zreszta serwis czyszcząc tez nic nie rozkręca a uzywa takiego środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Dlaczego? Mam bardzo dobre doświadczenia z tymi polsrodkami. Zreszta serwis czyszcząc tez nic nie > rozkręca a uzywa takiego środka. Myślę, że jeśli robi się to regularnie, kiedy warstewka syfu jest niewielka to takie środki sobie spokojnie radzą. Podejrzewam jednak, że autor zgromadził już solidną warstwę, którą trzeba potraktować ostrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 > Podejrzewam jednak, że autor zgromadził już solidną warstwę, którą trzeba potraktować ostrzej Nie było tak źle - brudu tylko odrobinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 > Dotyczy konkretnie silnika Citroen/Peugeot EW7 (mniejszy brat EW10) > Czy czyszczenie dotyczy także tej części sterującej (serwa) czy czyści się tylko samą stricte > przepustnicę (zmywanie brudów z przepustnicy, "gardzieli", ośki) i okolice? > Benzyną? Naftą chyba nie? A może być denaturat? ...nie zaszkodzi "przegrafitować" ścieżek od "potencjometra" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.