Kris88 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Witam, Dwa dni temu wracałem w te upały z nad morza i trochę mnie stilo stresowało. Na samym początku na autostradzie błąd asr i esp. - kontrolka cały czas się świeciła. mnóstwo razy mi pikał check engine. Gdy zjechałem z autostrady zgasiłem auto na światłach - asr już się nie świecił i miałem z 200km spokoju. potem kilka razy zgasło mi auto przy ruszaniu / dojeżdżaniu do świateł - chyba mrugała kontrolka asr ale nie zdążyłem się przypatrzeć. Jeden raz dość dziwnie auto "dostało muła" na dwójce przy ruszaniu z świateł - zatrzymałem się zgasiłem auto i znów z 50 km spokoju. Następnie przyszło ochłodzenie i święty spokój. W domu podłączyłem elm 327 do androida i zczytałem błędy: p0300 - układ napędowy random/multiple cylinder misfire detected p0301 - układ napędowy cylinder 1 misfire detected p0304 - układ napędowy cylinder 4 mysfire detected p0420 - układ napędowy catalyst system efficiency below threshold (bank 1) błędy wyskakiwały gdy termometr zewnętrzny pokazywał 32-35c Błędy "cylinder misfire" już kiedyś miałem ale po wymianie akumulatora był spokój. Mam się bać? czy to tylko pogoda... Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Asr/esp swieci ci sie stop problem z czyjnikiem nad pedalem hamulca. Do naprawy nie wymieniaj...przyklej cos na blaszke dociskajaca zeby bardziej dociskala i po problemie... Jaki silnik 1.6? Mozliwe ze cewka mowi papa :-( problem z wypadajacym zaplonem (cewka) llub przewody WN k.o. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Jaki silnik? U mnie podobne objawy generował przegrzany sterownik silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Mozliwe ze uniego tez bedzie przyczyna wypadania zaplonu. Bez obadania to tylko gdybanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 kurde sory za brak silnika 1,6 + lpg czyli rozumiem że na razie olać sprawę cewki czy da się to jakoś zbadać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 podmianka na inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > podmianka na inna to może być trudne bo: po 1 nie mam:D a po 2gie błąd za rzadko wyskakuje ( wczoraj zrobiłem kolejne 170km bez problemu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > to może być trudne bo: > po 1 nie mam:D > a po 2gie błąd za rzadko wyskakuje ( wczoraj zrobiłem kolejne 170km bez problemu ) Poczekaj na upały.Sterownik się "uaktywni". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Poczekaj na upały.Sterownik się "uaktywni". ok czyli mamy na celowniku cewke i sterownik silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > ok czyli mamy na celowniku cewke i sterownik silnika? Na początek przełóż sterownik silnika na obudowę akumulatora. Temat omawiany był na forum. Przełożyłem i po problemach./takich jak u ciebie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > to może być trudne bo: > po 1 nie mam:D > a po 2gie błąd za rzadko wyskakuje ( wczoraj zrobiłem kolejne 170km bez problemu ) Zamien cewki miejscami - przecież 2 i 3 nie generują błędów. P0420 - moze być wynikiem wypadania zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Zamien cewki miejscami - przecież 2 i 3 nie generują błędów. > P0420 - moze być wynikiem wypadania zapłonu. Przepraszam za mój brak wiedzy ale wolę się dopytać. Na świece prąd idzie w różnej kolejności a więc kabli nie mogę zamienić tylko same cewki ( fajki?) patrząc na silnik z przed maski jak liczyć cewki? 1 2 3 4 a może 4 3 2 1 ? ( w moim przypadku to chyba bez znaczenia bo muszę zamienić wewnętrzne z zewnętrznymi ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Na początek przełóż sterownik silnika na obudowę akumulatora. > Temat omawiany był na forum. > Przełożyłem i po problemach./takich jak u ciebie/ podpowiesz jakich słów użyć w wyszukiwarce? bo na słowa ecu, sterownik, akumulatora znajduje mi po 1000 rekordów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 Zawsze od strony rozrzadu liczysz czyli od lewej do prawej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > podpowiesz jakich słów użyć w wyszukiwarce? > bo na słowa ecu, sterownik, akumulatora znajduje mi po 1000 rekordów Odkręcasz ecu od silnika nie rozpinając wtyczek, przy samym ecu jest taka fikuśna blaszka powyginana w "eSkę", odkręcasz ją, bo idealnie nadaje się do zamocowania ecu do obudowy akumulatora. Przykręcasz tą blaszkę do lewej (patrząc pod maskę) śrubki obudowy aku i do niej sterownik, na koniec bierzesz kawałek grubszego przewodu, zarabiasz dwa oczka i robisz połączenie masowe z ecu. Robiłem to tydzień temu i zajęło jakieś 15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > podpowiesz jakich słów użyć w wyszukiwarce? > bo na słowa ecu, sterownik, akumulatora znajduje mi po 1000 rekordów Koniec maja br.na tym forum./27,28.05?/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 12 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 > Przepraszam za mój brak wiedzy ale wolę się dopytać. > Na świece prąd idzie w różnej kolejności a więc kabli nie mogę zamienić tylko same cewki ( fajki?) > patrząc na silnik z przed maski jak liczyć cewki? 1 2 3 4 a może 4 3 2 1 ? ( w moim przypadku to > chyba bez znaczenia bo muszę zamienić wewnętrzne z zewnętrznymi ) Przyjalem, że masz 1.6 fiata - a tam cewka zakladana jest bezposrednio na swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 Upały są a co z autem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Upały są a co z autem? Są błędy ASR i gaśnie auto. Wczoraj miałem kilka zgaśnięć samochodu przy temp 34 stopnie. Gdy temperatura zewnętrzna była 31 stopni znów nastał spokój. Na dniach będę przekładał ECU na obudowę akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 A nie myślicie, że może jakieś zimne luty? Hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > A nie myślicie, że może jakieś zimne luty? Hmm... Kiedyś czytałem,że to wina lutu/kiedyś był stop cyna ołów teraz sama cyna/wymogi UNI . Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Odkręcasz ecu od silnika nie rozpinając wtyczek, przy samym ecu jest taka fikuśna blaszka > powyginana w "eSkę", odkręcasz ją, bo idealnie nadaje się do zamocowania ecu do obudowy > akumulatora. Przykręcasz tą blaszkę do lewej (patrząc pod maskę) śrubki obudowy aku i do niej > sterownik, na koniec bierzesz kawałek grubszego przewodu, zarabiasz dwa oczka i robisz > połączenie masowe z ecu. Robiłem to tydzień temu i zajęło jakieś 15 minut. Dziś zrobiłem małą przymiarkę do przełożenia ecu i nie widzę fikuśniej blaszki wygiętej w "S". Na jutro postaram się coś przygotować jakąś własną blaszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Dziś zrobiłem małą przymiarkę do przełożenia ecu i nie widzę fikuśniej blaszki wygiętej w "S". > Na jutro postaram się coś przygotować jakąś własną blaszkę. Na zdjęciu masz podstawkę ecu i z lewej strony jest przykręcona blaszka z mocowaniem na przewody. To mocowanie przewodów już nie będzie potrzebne, a blaszkę możesz wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Na zdjęciu masz podstawkę ecu i z lewej strony jest przykręcona blaszka z mocowaniem na przewody. > To mocowanie przewodów już nie będzie potrzebne, a blaszkę możesz wykorzystać. Tzn zamocowałeś ecu na 1 śrubę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Tzn zamocowałeś ecu na 1 śrubę? Tak, trzyma bardzo dobrze. Ecu waży może ze 300-400g, taka śruba M6 wytrzyma z powodzeniem 10 kg, nakrętkę dałem samokontrującą, żeby nic się nie odkręciło, sama blaszka jest z grubej blachy i nic się nie wygina. Szkoda, że nie widziałeś, jak jest fabrycznie zamocowane ecu w Fabii, tam nie ma żadnej śrubki, a sporo cięższy komputer jest lekko wetknięty w blaszkę grubości tej z puszki Pepsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2014 tadaaam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 27 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 Ślicznie. A błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2014 > Ślicznie. > A błędy? były takie: P0564 cruise control multi-function input signal p0420 catalysty system effciency below threshold ( bank1) Od strony akumulatora zrobiłem płaskownik aby usztywnić całość. Płaskownik zrobiłem specjalnie mniejszy od małego boku "kątownika" tak aby wszedł bez problemu. A potem zamiast mierzyć do wiercenia kątownik wziąłem płaskownik bo wygodniej I całość wyszła trochę za wysoko z stąd mała kropka smaru na złączach - lekko dotyka chyba wygłuszenia bo się jednak rozmazała ale w masce dziury chyba robić nie muszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.