olekk Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Nie moje wprawdzie auto, tylko kolegi (moje francowate spisuje się świetnie) i taki problem - cytryna c5 2004 i jest tam taki przycisk od klimy "ECO", który wyłącza klimę. W necie jest opisany problem gdy dmuchawa chodzi cały czas na maksa i ECO nie można włączyć, to wina zepsutego tranzystora regulatora nawiewu, ale co zrobić (lub co sie mogło stać) gdy kontrolka tego ECO świeci cały czas? Jak to wyłączyć? No i klima się wtedy nie załącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Nie moje wprawdzie auto, tylko kolegi (moje francowate spisuje się świetnie) i taki problem - > cytryna c5 2004 i jest tam taki przycisk od klimy "ECO", który wyłącza klimę. W necie jest > opisany problem gdy dmuchawa chodzi cały czas na maksa i ECO nie można włączyć, to wina > zepsutego tranzystora regulatora nawiewu, ale co zrobić (lub co sie mogło stać) gdy kontrolka > tego ECO świeci cały czas? Jak to wyłączyć? No i klima się wtedy nie załącza. Niezawodne na C5 I jest dłuższe odpiecie ACU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Niezawodne na C5 I jest dłuższe odpiecie ACU Coś już jest, przekażę koledze. Dzięki. Po 20 minutach..... A dłuższe odpięcie to na ile? Bo na 15 minut nic nie dało. Dalej po uruchomieniu silnika zapala się kontrolka przy przycisku ECO, no i co z tym się wiąże klima nie działa. Ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > Coś już jest, przekażę koledze. Dzięki. > Po 20 minutach..... A dłuższe odpięcie to na ile? Bo na 15 minut nic nie dało. Dalej po > uruchomieniu silnika zapala się kontrolka przy przycisku ECO, no i co z tym się wiąże klima > nie działa. Ktoś miał podobny przypadek? To chyba trzeba podpiac pod Lexie i zobaczyc co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 > To chyba trzeba podpiac pod Lexie i zobaczyc co sie dzieje Ok. Przekażę mu. Tak nie chciałem nic sugerować ale czy np. brak czynnika w układzie klimy nie spowoduje takiego stanu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lincoln_ Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Ok. Przekażę mu. Tak nie chciałem nic sugerować ale czy np. brak czynnika w układzie klimy nie > spowoduje takiego stanu? Z tego co pamiętam u mnie po prostu nie włączała się sprężarka a auto świecił bez ECO. Poza ECO da się normalnie regulować nawiewy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Z tego co pamiętam u mnie po prostu nie włączała się sprężarka a auto świecił bez ECO. Poza ECO da > się normalnie regulować nawiewy? No właśnie, ECO pali sie cały czas nawet po "włączeniu" klimy. Świecą wtedy kontrolki AUTO i ECO a klima nie startuje. Nawiewy przełączają sie normalnie jak i normalnie działa zmiana prędkości nadmuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > No właśnie, ECO pali sie cały czas nawet po "włączeniu" klimy. Świecą wtedy kontrolki AUTO i ECO a > klima nie startuje. Nawiewy przełączają sie normalnie jak i normalnie działa zmiana prędkości > nadmuchu. A wiatrak chłodnicy kręci ? Zarówno na wolnych jak i na max ? C5 nie jest głupim samochodem, wszystko kontroluje BSI, i sam sobie krzywdy zrobić nie da. Sugeruję jednak podpiecie Lexii a nie macanie na ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > A wiatrak chłodnicy kręci ? Zarówno na wolnych jak i na max ? > C5 nie jest głupim samochodem, wszystko kontroluje BSI, i sam sobie krzywdy zrobić nie da. > Sugeruję jednak podpiecie Lexii a nie macanie na ciemno. Na razie nikt w ciemno nie maca, tylko podpytywanie czy ktoś sie spotkał już z czymś takim? Na razie czarna magia i dlatego dzisiaj kolega wstawił auto do warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrzu Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Na razie nikt w ciemno nie maca, tylko podpytywanie czy ktoś sie spotkał już z czymś takim? Na > razie czarna magia i dlatego dzisiaj kolega wstawił auto do warsztatu. Po ostatnich bojach w C5 do sprawdzenia: - akumulator - czy ma dobre napięcie. Jak aku się kończy to elektronika odstawia dziwne numery. (błąd sondy lambda, szalejące szyby, itp pierdoły). - termostat- to dziwne, ale chłodzenie zamknięte na "obiegu"- zacięty termostat. Tu jednocześnie świeciło się Auto i Eco. - Lexia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Po ostatnich bojach w C5 do sprawdzenia: > - akumulator - czy ma dobre napięcie. Jak aku się kończy to elektronika odstawia dziwne numery. > (błąd sondy lambda, szalejące szyby, itp pierdoły). Aku jest nowy. > - termostat- to dziwne, ale chłodzenie zamknięte na "obiegu"- zacięty termostat. Tu jednocześnie > świeciło się Auto i Eco. Ciekawe, podpowiem że takie cuda sie zdarzają z niesprawnym termostatem. > - Lexia Będzie podpięty dzisiaj albo w poniedziałek. Zależy jak mocno mechanior będzie obłożony robotą. Z tego co kolega mówił, to odłączona była sprężarka klimy a jak ja podłączyli to pracowała nawet w położeniu "zapłon". Możliwe to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Aku jest nowy. > Ciekawe, podpowiem że takie cuda sie zdarzają z niesprawnym termostatem. > Będzie podpięty dzisiaj albo w poniedziałek. Zależy jak mocno mechanior będzie obłożony robotą. Z > tego co kolega mówił, to odłączona była sprężarka klimy a jak ja podłączyli to pracowała nawet > w położeniu "zapłon". Możliwe to jest? Przeciez sprezarka klimy nie jest elektryczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Przeciez sprezarka klimy nie jest elektryczna Nie wiem. Ja sie na tym nie znam. Zakład który wydał tę diagnozę wydawał się być fachowym (klima, elektryka itp itd....) ale też wydało nam się to dziwne, więc kolego pojechał dzisiaj do innego. Podpięcie po Lexię, odczytanie błędów, diagnoza i naprawa w poniedziałek. Czyli co, zdaje sie że sprężarka jest napędzana paskiem ale ma sprzęgło jakieś elektro-magnetyczne? C5 z 2004r. silnik1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Czyli co, zdaje sie że sprężarka jest napędzana paskiem ale ma sprzęgło jakieś elektro-magnetyczne? > C5 z 2004r. silnik1,8. Na 100%, citroen jest w tym jednym wypadku bardzo tradycyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olekk Napisano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Na 100%, citroen jest w tym jednym wypadku bardzo tradycyjny Czyli już wiemy że pierwszy warsztat to "niźli" fachowcy i naciągacze (a taki ładny szyld mają i nawet chwaleni byli). Dobrze że w porę został zmieniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.