markkk Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Witam Jako że nadszedł czas na niego bo przerdzewiał od spodu w jednym miejscu i się poci i kapie to mam pytanie odnośnie wymiany. Czy jakieś niespodzianki odnośnie wymiany mogą się zdarzyć, oprócz zbiornika co jeszcze kupić, np jakaś uszczelka, filtr przy okazji, opaski itd... żebym nie musiał 2x do sklepu jechać. Czy tłumik koniecznie trzeba zdejmować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Witam > Jako że nadszedł czas na niego bo przerdzewiał od spodu w jednym miejscu i się poci i kapie to mam > pytanie odnośnie wymiany. Czy jakieś niespodzianki odnośnie wymiany mogą się zdarzyć, oprócz > zbiornika co jeszcze kupić, np jakaś uszczelka, filtr przy okazji, opaski itd... żebym nie > musiał 2x do sklepu jechać. Czy tłumik koniecznie trzeba zdejmować ? tlumik dobrze jest opuscic bo mocno to ulatwi robote. Przygotuj sie na urwane sruby pare malych cybantow i jeden duzy na rure wlewu paliwa. Jak kupisz nowy zbiornik to pewnie rzemioslo wiec je porzadnie zakonserwuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Witam > Jako że nadszedł czas na niego bo przerdzewiał od spodu w jednym miejscu i się poci i kapie to mam > pytanie odnośnie wymiany. Czy jakieś niespodzianki odnośnie wymiany mogą się zdarzyć, oprócz > zbiornika co jeszcze kupić, np jakaś uszczelka, filtr przy okazji, opaski itd... żebym nie > musiał 2x do sklepu jechać. Czy tłumik koniecznie trzeba zdejmować ? Nie musisz zdejmowac tłumika wystarczy opuścic z gum wszystkie sruby przed odkręcaniem dobrze jest potraktowac WD40 lub czyms podobnym no i oboiwazkowo nowe opaski na węże bo tych to pewnie nawet nie odkręcisz Jesli kupisz podróbę zbiornika to musisz uzbroicsie w cierpliwość bo nie zawsze pasuje na sruby i trzeba sie nameczyc zeby wszystko spasowac . Poza tym podróbe radze porządnie zakonserwowac no i kupujac patrzec do srodkaja kupiłem kiedys to juz w srodku była rdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > tlumik dobrze jest opuscic bo mocno to ulatwi robote. Przygotuj sie na urwane sruby pare malych > cybantow i jeden duzy na rure wlewu paliwa. Jak kupisz nowy zbiornik to pewnie rzemioslo wiec > je porzadnie zakonserwuj śruby trzymające zbiornik się urywają? jakie cybanty, masz fotki ? nie chce mi się rozkręcać i jechać ze starym do sklepu, rozumiem że konserwacja taka jak do podwozia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > no i kupujac patrzec do srodkaja kupiłem kiedys to juz w srodku była rdza jakiś nalot delikatny jest dopuszczalny żeby go wyczyścić drobnym papierem czy raczej nie brać nawet takiego? wiadomo że składując metalowe rzeczy nalot w końcu się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > śruby trzymające zbiornik się urywają? Jak jabłka z drzewa. Na 4, które tam są ja urwałem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Jak jabłka z drzewa. Na 4, które tam są ja urwałem 3 co wtedy? które można dać na wylot po rozwierceniu? przednie czy tylnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Niekoniecznie muszą się pourywać, ponieważ u mnie po 15 latach odkręciły się właściwie bez problemu. Jedyny kłopot to był z wymianą filterka paliwa, ponieważ jeden zatrzask się zapiekł. Wydech wystarczy zdjąć z wieszaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 7 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Niekoniecznie muszą się pourywać, ponieważ u mnie po 15 latach odkręciły się właściwie bez > problemu. Jedyny kłopot to był z wymianą filterka paliwa, ponieważ jeden zatrzask się zapiekł. > Wydech wystarczy zdjąć z wieszaków. a wymieniałeś uszczelki odpowietrzników i pompy czy stare dałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Uszczelki pozostały stare. Trochę kiepska była uszczelka pod pompą, ale mechanik kolega podebrał chyba od VW. Uszczelka pod pompę kosztuje ok. 60 zł. > a wymieniałeś uszczelki odpowietrzników i pompy czy stare dałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > co wtedy? które można dać na wylot po rozwierceniu? przednie czy tylnie ? Tylne można przewiercić i nagwintować na rozmiar więcej. Przednią urwałem tylko jedną i założyłem nowy zbiornik tylko na jednej śrubie (są koło siebie), nie pamiętam jakie tam są możliwości naprawcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Tylne można przewiercić i nagwintować na rozmiar więcej. Przednią urwałem tylko jedną i założyłem > nowy zbiornik tylko na jednej śrubie (są koło siebie), nie pamiętam jakie tam są możliwości > naprawcze. naprawczych raczej brak bo to szpilki sa :/ chyba ze spawac nowe szpilki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.