_ArtuR_ Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Witam, Mam taki problem, co jakiś czas silnik nie schodzi z wysokich obrotów. Zdarza się tak że obroty zostaną na takim poziomie jak się puści gaz, czasami spadną trochę. Wiadomo jest też tak że spadną do takich jak powinny (ok 1000) Sytuacja z dzisiaj, po przegonieniu go pod czerwone pole, po odpuszczeniu gazu obroty nie spadły poniżej 4000rpm Po ponownym odpaleniu za każdym razem ładnie schodził do 1000rpm. Gdzie może leżeć problem? Lewego powietrza nie bierze bo jak zatkam dolot to gaśnie z góry dzięki za pomoc pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 może tps? mi kiedyś nie zszedł z obrotów 8v przez to że linka od przepustnicy przyhaczyła o coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > może tps? mi kiedyś nie zszedł z obrotów 8v przez to że linka od przepustnicy przyhaczyła o coś. to sprawdziłem na samym początku, linka jest luźna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matum Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Sprawdź czy przewód który idzie z serwa do kolektora ssącego nie ciągnie lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > Sprawdź czy przewód który idzie z serwa do kolektora ssącego nie ciągnie lewego powietrza. jutro sprawdzę a to jak tam by brał lewe powietrze to nie powinien cały czas mieć wysokich obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matum Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > jutro sprawdzę > a to jak tam by brał lewe powietrze to nie powinien cały czas mieć wysokich obrotów? U mnie tak było po swapie. Często gęsto nie schodził z obrotów. Jak się przygazowało, albo wrzuciło wyższy bieg to było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > U mnie tak było po swapie. Często gęsto nie schodził z obrotów. Jak się przygazowało, albo wrzuciło > wyższy bieg to było ok. czyli dokładnie tak jak u mnie... sposób diagnozy to tylko wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matum Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > czyli dokładnie tak jak u mnie... > sposób diagnozy to tylko wymiana? Nawiń izolacje na te dzyndzle gdzie nakładasz przewód, wsadź go bardzo ciasno i powinno grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Miałem podobny przypadek w 1.4 16V na IAW 18FD, po wielu próbach uszczelnienia dolotu, który był szczelny podłożyliśmy inne ECU i jak ręką odjął problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Miałem podobny przypadek w 1.4 16V na IAW 18FD, po wielu próbach uszczelnienia dolotu, który był > szczelny podłożyliśmy inne ECU i jak ręką odjął problem zniknął. dzisiaj trochę jeździłem, i problem nie wystąpił... Ecu będę miał na uwadze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 No i chyba ten wąż był winowajcą. Od tygodnia nie ma problemu, a pomogło zdjęcie węża z krućca, ponowne założenie i mocniejsze dokręcenie obejmy Sam wąż wygląda na szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matum Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > No i chyba ten wąż był winowajcą. > Od tygodnia nie ma problemu, a pomogło zdjęcie węża z krućca, ponowne założenie i mocniejsze > dokręcenie obejmy > Sam wąż wygląda na szczelny Tadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.