badyl1982 Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Czy Kia z tym silnikiem da się gazować? Jak z awaryjnością? Chciałbym obejżeć ten konkretny egzemplarz, ale czy warto (liczę na opinie oglądaczy zdjęciowych:))? Ogólnie auto w Płocku, a to chyba zagłębie handlarzy samochodowych? Dlaczego kierownica jest taka żółta? Czy to słabej jakości materiał, czy raczej większy niż wykazany przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Czy Kia z tym silnikiem da się gazować? > Jak z awaryjnością? Chciałbym obejżeć ten konkretny egzemplarz, ale czy warto (liczę na opinie > oglądaczy zdjęciowych:))? Ogólnie auto w Płocku, a to chyba zagłębie handlarzy samochodowych? > Dlaczego kierownica jest taka żółta? Czy to słabej jakości materiał, czy raczej większy niż > wykazany przebieg? Miałem sedana, ale z innym silnikiem. Mechanicznie to się nie psuło, ale szybko rdzewieje. Komfort jazdy jak w koreańcu Mój miał coś pod 180tys, i fotel kierowcy nie był odkształcony ani odrobinę. Tu wygląda dziwnie na lewym boczku i siedzisku. Chyba że kierowca strasznie ciężki. Kierownica to akurat w nich ma inny odcień niż deska, więc to norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Dlaczego kierownica jest taka żółta? Czy to słabej jakości materiał, czy raczej większy niż > wykazany przebieg? Materiały kiepskie, fotel tragiczny, zawieszenie jak w starym Lanosie. Silnik słabowity i głośny, na trasie spalił pół litra mniej od mojej dwulitrówki Powyżej 100 ten 1.4 już ma wysokie obroty. Taka cena nie jest przypadkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Materiały kiepskie, fotel tragiczny, zawieszenie jak w starym Lanosie. Silnik słabowity i głośny, > na trasie spalił pół litra mniej od mojej dwulitrówki Powyżej 100 ten 1.4 już ma wysokie > obroty. Taka cena nie jest przypadkiem. Może jeszcze ma drewniane klocki hamulcowe? Nie przesadzasz z tym hejtingiem? EDYTUJĘ, byś zrozumiał, że mowa o aucie za 5kpln. W tych pieniądzach, to najważniejsze, by było sprawne. Kwestia spalania, czy komfortu, a już w ogóle mocy silnika to naprawdę postawa roszczeniowa za te pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Miałem sedana, ale z innym silnikiem. Mechanicznie to się nie psuło, ale szybko rdzewieje. Czyli ocynku to to nie widziało? Myślisz, że w tym roczniku są już jakieś zaprawki lub było coś spawane z powodu rdzy? Komfort > jazdy jak w koreańcu Cudów się nie spodziewam > Mój miał coś pod 180tys, i fotel kierowcy nie był odkształcony ani odrobinę. Tu wygląda dziwnie na > lewym boczku i siedzisku. Chyba że kierowca strasznie ciężki. Kierownica to akurat w nich ma > inny odcień niż deska, więc to norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Materiały kiepskie, fotel tragiczny, zawieszenie jak w starym Lanosie. Silnik słabowity i głośny, > na trasie spalił pół litra mniej od mojej dwulitrówki Powyżej 100 ten 1.4 już ma wysokie > obroty. Taka cena nie jest przypadkiem. Cena czyni cuda Pojadę przymierze się, jak piszesz, że komfort porównywalnie z Lanosem to mi wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Czyli ocynku to to nie widziało? Myślisz, że w tym roczniku są już jakieś zaprawki lub było coś > spawane z powodu rdzy? Ocynku tam chyba nie ma, sądząc po skutkach. Ja miałem rocznik 2003. W zeszłym roku była po zaprawkach, naprawie progu oraz rantu maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Czy Kia z tym silnikiem da się gazować? > Jak z awaryjnością? Chciałbym obejżeć ten konkretny egzemplarz, ale czy warto (liczę na opinie > oglądaczy zdjęciowych:))? Ogólnie auto w Płocku, a to chyba zagłębie handlarzy samochodowych? > Dlaczego kierownica jest taka żółta? Czy to słabej jakości materiał, czy raczej większy niż > wykazany przebieg? Cudów ani tragedii nie ma.Taki typowy mieszczuch.Części też w porównywalnych cenach jak do innych koreańców.Niczym wybitnym (na minus) się nie wyróżnia.Jak za te pieniążki to można się skusić(o ile nie pordzewiały ).Silnik słaby -ale tutaj już musisz się przejechać i sam ocenić czy dla Ciebie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Materiały kiepskie, fotel tragiczny, zawieszenie jak w starym Lanosie. Silnik słabowity i głośny, > na trasie spalił pół litra mniej od mojej dwulitrówki Powyżej 100 ten 1.4 już ma wysokie > obroty. Taka cena nie jest przypadkiem. I części drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Siedziałeś w takim wynalazku czy pitolisz jak zawsze? Bo jak nie jechałeś tym dłuższej trasy to buzia na kłódeczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Komfort? Zapomnij, jak zakupisz szukaj kręgarz i masażystki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badyl1982 Napisano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Komfort? Zapomnij, jak zakupisz szukaj kręgarz i masażystki Nie zakupie, sprzedany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Komfort? Zapomnij, jak zakupisz szukaj kręgarz i masażystki Eee tam nie przesadzaj z tym.... Nie jest super, ale nie ma też aż takiej tragedii. I uprzedzę Twoje pytanie, tak jeździłem tym autem na dłuższe trasy jak i na krótszych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebbeks Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Czyli ocynku to to nie widziało? Myślisz, że w tym roczniku są już jakieś zaprawki lub było coś > spawane z powodu rdzy? Ocynk to jakiś miało, bo nie rdzewieje to tak szybko jak niektóre auta, przynajmniej było tak w przypadku egzemplarzu, który mam. Rdzewieć zaczął jak miał 9-10 lat dopiero czyli nie ma aż takiej tragedii jak na niskobudżetowe koreańskie auto z tamtego okresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > Komfort? Zapomnij, jak zakupisz szukaj kręgarz i masażystki Ale Ty w ogóle zaglądałeś w ogłoszenie z linku? Tam jest stare RIO za 5200zł, nie nowe za 40kpln. To czego Ty wymagasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 nie wiem o jaka KIE Rio chodzi bo link nie dziala ale mam na codzien do czynienia z KIA RIO 2004, 200 kkm nalejchane od nowosci na gazie i sie kula. Silnik glosny, 83KM ale zly nie jest, nawet mozna tym wyprzedzic. Srodek jak koreance z tamtych lat. Nie straszy jakos specjalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Komfort? Zapomnij, jak zakupisz szukaj kręgarz i masażystki a miales takie auto? Ile tys km przejezdziles taka KIA? Pochwal sie, chetnie poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Eee tam nie przesadzaj z tym.... Nie jest super, ale nie ma też aż takiej tragedii. I uprzedzę > Twoje pytanie, tak jeździłem tym autem na dłuższe trasy jak i na krótszych... Zależy do czego porównujesz. Kolega z pracy ma od nowości i jak miał się okazję przejechać starą Lagą to był zaszokowany komfortem. A Laga czasy świetności dawno miała za sobą. Generalnie auto bezproblemowe ale części droższe niż do mojego Forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Zależy do czego porównujesz. Kolega z pracy ma od nowości i jak miał się okazję przejechać starą > Lagą to był zaszokowany komfortem. A Laga czasy świetności dawno miała za sobą. Generalnie > auto bezproblemowe ale części droższe niż do mojego Forestera. Co było tak okrutnie drogie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Co było tak okrutnie drogie? Było kilka smaczków. np. rozrząd. W zależności od silnika - w moim (chyba miałem "szczęście" mieć najdroższy model) same części dobrej jakości to około 1000zł albo i lepiej. Kółko pasowe alternatora ze sprzęgłem padło mi dwa razy w ciągu 4 lat - koszt coś koło 350żł za samo kółko. Tarcze, klocki zresztą też były raczej o dziwo z tych droższych. Np. nieco droższe niż w obecnym C8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Co było tak okrutnie drogie? Nie piszę że okrutnie drogie tylko droższe od mojego Forestera. Forester jest sporo droższy od VAGa Auto mało popularne. I jeśli coś pasuje od innych modeli lub jest dostępny zamiennik to ceny są sensowne. Aczkolwiek jakoś szczególnie tanio nie jest. Oczywiście jak na klasę auta. Natomiast jak padnie coś dedykowanego to jak mówi kolega bez 500 nie podchodź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Było kilka smaczków. np. rozrząd. W zależności od silnika - w moim (chyba miałem "szczęście" mieć > najdroższy model) same części dobrej jakości to około 1000zł albo i lepiej. > Kółko pasowe alternatora ze sprzęgłem padło mi dwa razy w ciągu 4 lat - koszt coś koło 350żł za > samo kółko. > Tarcze, klocki zresztą też były raczej o dziwo z tych droższych. Np. nieco droższe niż w obecnym > C8. Dodam zacisk hamulcowy. Teoretycznie są używki ale na jednej pojeździł miesiąc, na drugiej tydzień. I oddał. Skończyło się nowym za 450 zł. I nie miałeś jak to napisałeś "szczęścia". Kie z tamtych lat mają ogólnie drogie części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Było kilka smaczków. np. rozrząd. W zależności od silnika - w moim (chyba miałem "szczęście" mieć > najdroższy model) same części dobrej jakości to około 1000zł albo i lepiej. Nie wiem może robiłeś w ASO? Rozrząd do 1,3 z tamtych lat kosztuje 130zł ,do 1,5 190zł.Pompa wody od 100-200 zależnie od producenta.Dupy więc nie urywa. > Kółko pasowe alternatora ze sprzęgłem padło mi dwa razy w ciągu 4 lat - koszt coś koło 350żł za > samo kółko. Myślę że znalazłbym taniej ale nie w tym rzecz to 350 to tez nie jakiś wielki cymes. > Tarcze, klocki zresztą też były raczej o dziwo z tych droższych. Np. nieco droższe niż w obecnym > C8. Wszystko zależy od firmy.Jak kupisz z włoszczyzny to tarcze pewnie po 60-80zł a klocki 50-70 za komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Dodam zacisk hamulcowy. Teoretycznie są używki ale na jednej pojeździł miesiąc, na drugiej tydzień. > I oddał. Skończyło się nowym za 450 zł. I nie miałeś jak to napisałeś "szczęścia". Kie z > tamtych lat mają ogólnie drogie części. Jak kupiłem swoją Mazdę też zrobiłem jej pakiet startowy za jakieś 1,5 tys w tym 2 tylne zaciski(problem wszystkim japończyków i koreańców z tamtych lat).Cena detaliczna pewnie też była by coś koło 400 paru złotych za sztukę. Reasumując nie ma co demonizować RIO,oczywiście kupujący musi sobie zdawać sprawę iż cześci nie będą tak tanie i dostępne jak do Golfa II czy III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Nie wiem może robiłeś w ASO? Rozrząd do 1,3 z tamtych lat kosztuje 130zł ,do 1,5 190zł.Pompa wody Hehe - ale ja sie odniosłem do Laguny Żeśmy się dogadali. Do Kia części były tanie, ale też z wyjątkami. Drążek parnharda kosztował chyba pona 400. Ale to raczej się bardzo rzadko wymienia. Alternator był dosyć drogi. Zamienników brak. Oryginał coś koło 850zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 > Reasumując nie ma co demonizować RIO,oczywiście kupujący musi sobie zdawać sprawę iż cześci nie > będą tak tanie i dostępne jak do Golfa II czy III. Ale ja nie demonizuje tylko uświadamiam że jak coś padnie to nie kosztuje 20 zł. A patrząc na klasę samochodu to w zasadzie tyle powinno kosztować. Tak niestety jest z rzadkimi modelami i trzeba to brać pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.