Skocz do zawartości

Cisnienie oleju i zamuła


guttek

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent 1.1 mpi 01r na najmniejszym kompie, 155tys km

Co do ciśnienia, 3 rożne czujniki, nowy olej 10w/40, nowy filtr po kilkukrotnym włączeniu wentylatora zaczyna żarzyć się kontrolka oleju, czy to koniec pompy oleju?

Kolejny problem, auto jest zamulone na 2 biegu z bieda dokreca sie do 6tys, na 3 juz ma problem z 5 tys czyc delikatne skubniecia.

Na poczatku byl blad p0300, ogol;ne wypadanie zaplonow ale po zmianie kabli,swiec i cewek blad sie nie pojawia ale jechać niechce. Sprawdzony rozrząd i wtryski czy sikaja. Gdzie dalej szukac?

edyta: cisnienie 13,12,12,12 cisnienie paliwa 3,5bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po wymianie swiec,kabli i cewek juz nie miga i błąd się nie pojawia

No to z rzeczy pospolitych wszystko wskazuje na czujnik położenia wału (zakładam, że obd nie świeci światłem ciągłym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dalej to wygląda na przestawiony rozrząd,może na klinie poszedł.

> Jeszcze regulator paliwa bym sprawdził.

cisnienie 3,5 bara, rozrzad nowy na kreskach z paska, dodatkowo znak na kolku pokrywa sie z 0 na kole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy później...

W koncu mialem chwile wyciaglem pompe i okazalo sie ze dekiel pompy jest poluzowany.

Wewnatrz pompa wyglada dobrze, nie powycierana.

Problem wystepuje dalej. Przy temp wody powyzej 90 stopni mruga cisnienie.

Na manometrze cisnienie waha sie miedzy 0,7 a 0,6. Zastanawiaja mnie tylko obroty silnika ktore sa miedzy 750 a 700. Podnoszac obroty do 850 robi sie 0,9 bara.

W mpi obroty mozna tylko zmienic na examinerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W koncu mialem chwile wyciaglem pompe i okazalo sie ze dekiel pompy jest poluzowany.

> Wewnatrz pompa wyglada dobrze, nie powycierana.

> Problem wystepuje dalej. Przy temp wody powyzej 90 stopni mruga cisnienie.

> Na manometrze cisnienie waha sie miedzy 0,7 a 0,6. Zastanawiaja mnie tylko obroty silnika ktore sa

> miedzy 750 a 700. Podnoszac obroty do 850 robi sie 0,9 bara.

> W mpi obroty mozna tylko zmienic na examinerze?

Też mi ostatnio zaczęła mrugać kontrolka i po 2 dniach silnik kopyto wyciągnął ale jeszcze nie wiem co się stało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem auto z migającym ciśnieniem, a w naszych rekach tak juz zrobił ponad 5 tys km. Podejrzewam ze zrobi jeszcze wiele kilometrow ale denerwuje mnie sam fakt migania zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.