guttek Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 pacjent 1.1 mpi 01r na najmniejszym kompie, 155tys km Co do ciśnienia, 3 rożne czujniki, nowy olej 10w/40, nowy filtr po kilkukrotnym włączeniu wentylatora zaczyna żarzyć się kontrolka oleju, czy to koniec pompy oleju? Kolejny problem, auto jest zamulone na 2 biegu z bieda dokreca sie do 6tys, na 3 juz ma problem z 5 tys czyc delikatne skubniecia. Na poczatku byl blad p0300, ogol;ne wypadanie zaplonow ale po zmianie kabli,swiec i cewek blad sie nie pojawia ale jechać niechce. Sprawdzony rozrząd i wtryski czy sikaja. Gdzie dalej szukac? edyta: cisnienie 13,12,12,12 cisnienie paliwa 3,5bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 Kontrolka obd świeci albo mruga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Kontrolka obd świeci albo mruga? po wymianie swiec,kabli i cewek juz nie miga i blad sie nie pojawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > po wymianie swiec,kabli i cewek juz nie miga i błąd się nie pojawia No to z rzeczy pospolitych wszystko wskazuje na czujnik położenia wału (zakładam, że obd nie świeci światłem ciągłym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 jeżeli to CPW to może pokazywać na kompie przeróżne rzeczy a może nie pokazywać nic.. w moim na początku roku działy się cuda na kiju, winny był poluzowany CPW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 Dalej to wygląda na przestawiony rozrząd,może na klinie poszedł. Jeszcze regulator paliwa bym sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Dalej to wygląda na przestawiony rozrząd,może na klinie poszedł. > Jeszcze regulator paliwa bym sprawdził. cisnienie 3,5 bara, rozrzad nowy na kreskach z paska, dodatkowo znak na kolku pokrywa sie z 0 na kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 powodem zamuly byl koncowy tlumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 > powodem zamuly byl koncowy tlumik a konkretniej co się z nim / w nim działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 > a konkretniej co się z nim / w nim działo? wygluszenie te wlosy wepchalo w rure wylotowa i nie bylo przeplywu, a z gory tlumik calkiem ok wygladal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Guttek miałem to samo z tym olejem, ale wymiana pomogła, poprzedni olej był czarną wodą Może smok Ci się zasyfił? Jak wyjmiesz podczas pracy silnika korek od oleju to chlapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 2 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 W koncu mialem chwile wyciaglem pompe i okazalo sie ze dekiel pompy jest poluzowany. Wewnatrz pompa wyglada dobrze, nie powycierana. Problem wystepuje dalej. Przy temp wody powyzej 90 stopni mruga cisnienie. Na manometrze cisnienie waha sie miedzy 0,7 a 0,6. Zastanawiaja mnie tylko obroty silnika ktore sa miedzy 750 a 700. Podnoszac obroty do 850 robi sie 0,9 bara. W mpi obroty mozna tylko zmienic na examinerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 2 Maja 2015 Udostępnij Napisano 2 Maja 2015 > W koncu mialem chwile wyciaglem pompe i okazalo sie ze dekiel pompy jest poluzowany. > Wewnatrz pompa wyglada dobrze, nie powycierana. > Problem wystepuje dalej. Przy temp wody powyzej 90 stopni mruga cisnienie. > Na manometrze cisnienie waha sie miedzy 0,7 a 0,6. Zastanawiaja mnie tylko obroty silnika ktore sa > miedzy 750 a 700. Podnoszac obroty do 850 robi sie 0,9 bara. > W mpi obroty mozna tylko zmienic na examinerze? Też mi ostatnio zaczęła mrugać kontrolka i po 2 dniach silnik kopyto wyciągnął ale jeszcze nie wiem co się stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 ja kupiłem auto z migającym ciśnieniem, a w naszych rekach tak juz zrobił ponad 5 tys km. Podejrzewam ze zrobi jeszcze wiele kilometrow ale denerwuje mnie sam fakt migania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.