Rejmi Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 zebralem sie wreszcie do wymiany amorkow z tylu od pewnego czasu dochodzilo mnie coraz wieksze stukanie.... oczywiscie po wymianie amortyzatorow ustalo ale do czego zmierzam... wg mnie ktos w imie glupich oszczednosci skopal konstrukcje gornego ucha w amortyzatorze i oszczedzajac pare gramow gumy sprawil ze amortyzator po 40 kkm wyglada tak: jak widac tuleja - jej gumowa czesc - nie jest pelna a posiada deie symetryczne przerwy (nad i pod wewnetrzna tuleja metalowa) efekt wg mnie jest taki ze z zalozenia takie rozwiazanie powoduje bardzo szybkie wybijanie sie wewnetrznej metalowej tulei nowe amortyzatory (KYB) maja pelne tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 przy jakim przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > zebralem sie wreszcie do wymiany amorkow z tylu > od pewnego czasu dochodzilo mnie coraz wieksze stukanie.... oczywiscie po wymianie amortyzatorow > ustalo ale do czego zmierzam... > wg mnie ktos w imie glupich oszczednosci skopal konstrukcje gornego ucha w amortyzatorze i > oszczedzajac pare gramow gumy sprawil ze amortyzator po 40 kkm wyglada tak: > jak widac tuleja - jej gumowa czesc - nie jest pelna a posiada deie symetryczne przerwy (nad i pod > wewnetrzna tuleja metalowa) efekt wg mnie jest taki ze z zalozenia takie rozwiazanie powoduje > bardzo szybkie wybijanie sie wewnetrznej metalowej tulei > nowe amortyzatory (KYB) maja pelne tuleje W Punto fabryczne też tak wyglądały, ale ja miałem w Punto 2fl sprężyny od Palio założone, przez 234kkm trzymały poziom odpowiednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 > przy jakim przebiegu? tak jak napisalem wczeniej - taki obraz jest po 40 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > tak jak napisalem wczeniej - taki obraz jest po 40 kkm zaloz z vana one nie maja takiej tulei ktora ma za zadanie jeszcze bardziej tlumic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > zaloz z vana one nie maja takiej tulei ktora ma za zadanie jeszcze bardziej tlumic zalozylem od cywilnej z tym ze kyb - one tez maja pelne tuleje dodam ze kolega w sluzboce mial dokladnie to samo - czyli te dziwne tuleje i tez sie rozlecialy w identyczny sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > zalozylem od cywilnej z tym ze kyb - one tez maja pelne tuleje > dodam ze kolega w sluzboce mial dokladnie to samo - czyli te dziwne tuleje i tez sie rozlecialy w > identyczny sposob FAST, czyli chyba najtańszy zamiennik jaki może być, też pełne tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hobik Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 160 tys. i fabryczne dalej działają. Ale nie wiem czy mam pełne czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > 160 tys. i fabryczne dalej działają. Ale nie wiem czy mam pełne czy nie w starej pandzie (2003) mialem 170 kkm i tez byly fabryczne z tylu i dawaly rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Efekt odklejenia/rozwulkanizowania gumy od metalu jest skutkiem korozji a nie tych przerw. Bo chodzi o to by amortyzator tłumił w zakresie większych skoków zawieszenia a przy mniejszych był bardziej miękki co pozwala na bardziej komfortową pracę zawieszenia przy małych skokach amorka i twardszą przy większych - czyli auto zachowuje stabilność. Pokazana usterka to po prostu badziewne wykonanie danego elementu i ta "przerwa" nie ma tu znaczenia dla jakości. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Pokazana usterka to po prostu badziewne wykonanie danego elementu i ta "przerwa" nie ma tu > znaczenia dla jakości. > pozdr firmowe 4 pandy z takimi samymi uszami jak w mojej - efekt taki sam - rozwulkanizowane jak dla mnie taka konstrukcja jest winna - przez te przerwy jest duzo wieksza sila ktora chce tuleje oderwac od gumy i skutecznie sobie z tym radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.