midas_friend Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Witam Problrm polega na tym że wycieraczki w położeniu początkowym cały czas drgają Tak jakby jedno ramię dochodziło do końca i lekko się cofało. Jak dostanie impuls prądowy to znów idzie trochę na dół, cofa, znów dostaje impuls, idzie na dół cofa itd. Czasem trwa to chwilę a czasami dopuki nie zgaszę silnika. Gdzie szukać usteki, czeka mnie podróż około 1000 km i bez wycieraczek w taką pogodę trochę krucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paties Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Witam Nie rozbierałem co prawda silniczka wycieraczek z przodu, ale miałem do czynienia z silniczkiem tylnym. Jeżeli są zrobione analogicznie to problemem jest zapewne wypalona blaszka wewnątrz mechanizmu. Przesuwa się ona po ścieżce zapewniając zasilanie do momentu powrotu ramion do pozycji wyjściowej. U mnie z tyłu blaszka ta wypaliła się a jej kawałek spowodował zwarcie Podkreślam - tak miałem w tylnym silniczku i to tylko takie moje dywagacje... Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 > Witam > Problrm polega na tym że wycieraczki w położeniu początkowym cały czas drgają Tak jakby jedno ramię > dochodziło do końca i lekko się cofało. Jak dostanie impuls prądowy to znów idzie trochę na > dół, cofa, znów dostaje impuls, idzie na dół cofa itd. Czasem trwa to chwilę a czasami dopuki > nie zgaszę silnika. Gdzie szukać usteki, czeka mnie podróż około 1000 km i bez wycieraczek w > taką pogodę trochę krucho Całkiem możliwe że zaciera się mechanizm wycieraczek, silnik nie ma siły cofnąć całości we właściwe położenie początkowe i stąd problemy. Szwagrowi w Zafirze A zatarł się mechanizm, musiał wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
midas_friend Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Po rozebraniu mechanizmu wnioski są takie - wypalona bieżnia w położeniu ruchu periodycznego (razem z bieżnia wypalony kawałek blachy), nie zatarte tuleje wycieraczek ale zatara któraś tuleja na takim trójkącie ( w sumie są dwa i nie wiem która). Kupiłem używkę, czekam na dostawę i zobaczę czy będzie lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.