Skocz do zawartości

Jakie fanty i oliwa itp...


dawiddawidowski

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem okazyjnie zestaw do niskiego ładowania, wiem że dinozaur i dużo wycisnąć się nie da... ihi rhf4 isuzu 1.7 270751858-jezyk.gif Ma to jeździć na co dzień przy 0,5b bez żadnej ingerencji w silnik 1.1spi +lpg. Ma ciągnąć od dołu, góra jest nieistotna grinser006.gif Nie zależy na mocy ale na Nm przy niedużych obr. z racji terenu dla tego ta turbina... +/- jakie przyrostu mogę się spodziewać bo ile osób tyle opinii a większość ma mocno zdłubane parchy i ciężko porównywać alien.gif

Kolejna sprawa to mam blow off GREDDY-RZ i podobno działa dopiero od 0,8b, jest to prawda?

Pozostało mi kupić jeszcze IC pewnie z omegi 2,5d ale słyszałem że jest nie potrzebna przy takiej padace?

Świece i kable nowe seryjne bo takie mogą być ale jaki olej zalać? Głównie to po to założyłem temat biglaugh.gif

Obecnie mam Valvoline Maxlife 5w40 (przebieg motoru niewiele +200kkm) i nie wiem co zalać... ktoś mówi żeby to samo, inni żeby valvoline 10w50 ale ponoć się nie sprawdzi przy zwykłej eksploatacji i zwykłym wałku. Z kolei pewna osoba napisała mi żeby dać chłodnicę oleju ale dopiero przy oleju 10w40 ze względu na temperatury które przy 5w40 są mniej szkodliwe dla silnika wink.gif

I ostatecznie żeby wybrać to http://olejefuchs.pl/titan-race-pro-s-5w40.html ale jeżeli zacznie mieć pragnienie na olej którego teraz nie ma to zbankrutuję cfaniaczek.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam IC z Marei 1.9 TD z wentylem a'la SPAL i elektrycznym termostataem, ktory sam regulujesz w zakresie od 0-90 st u mnie dzialal idealnie do 1.45 B grinser006.gif

zalej 5w50 bez chlodnicy da rade bo przy takim doladowaniu pewnie i tak nie przekroczysz 120 st w cieple dni grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym został przy 5w40, zmień ewentualnie na jakiegoś lm czy millersa, jak Cię stać to motul.

IC jakiś nieduży, omega może być, z marei trochę większy chyba jest powierzchniowo i też da radę. Blow off obojętnie jaki, byle będzie się otwierać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem okazyjnie zestaw do niskiego ładowania, wiem że dinozaur i dużo wycisnąć się nie da... ihi

> rhf4 isuzu 1.7 Ma to jeździć na co dzień przy 0,5b bez żadnej ingerencji w silnik 1.1spi

> +lpg. Ma ciągnąć od dołu, góra jest nieistotna Nie zależy na mocy ale na Nm przy niedużych

> obr. z racji terenu dla tego ta turbina... +/- jakie przyrostu mogę się spodziewać bo ile osób

> tyle opinii a większość ma mocno zdłubane parchy i ciężko porównywać

Jest to turbina z tej samej rodziny co moja, aczkolwiek nowsza i bardziej wydajna. Wstawać to to będzie miło ale nie aż tak nisko jak być może byś chciał (na oko szacuję, że 0.5 bara będzie miała przy ~2.5k rpm), ale zobacz przede wszystkim przy jakim ciśnieniu się otwiera WG, bo mam podejrzenie, że dopiero coś koło 0.7/0.8. Jak chcesz mieć prawdziwe TDI to pewnie rhf3 było by lepsze.

> Kolejna sprawa to mam blow off GREDDY-RZ i podobno działa dopiero od 0,8b, jest to prawda?

Blowoff musi działać od najmniejszych ciśnień, nie ma siły. Kto to naopowiadał o tym 0,8 bara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.