dawiddawidowski Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Kupiłem okazyjnie zestaw do niskiego ładowania, wiem że dinozaur i dużo wycisnąć się nie da... ihi rhf4 isuzu 1.7 Ma to jeździć na co dzień przy 0,5b bez żadnej ingerencji w silnik 1.1spi +lpg. Ma ciągnąć od dołu, góra jest nieistotna Nie zależy na mocy ale na Nm przy niedużych obr. z racji terenu dla tego ta turbina... +/- jakie przyrostu mogę się spodziewać bo ile osób tyle opinii a większość ma mocno zdłubane parchy i ciężko porównywać Kolejna sprawa to mam blow off GREDDY-RZ i podobno działa dopiero od 0,8b, jest to prawda? Pozostało mi kupić jeszcze IC pewnie z omegi 2,5d ale słyszałem że jest nie potrzebna przy takiej padace? Świece i kable nowe seryjne bo takie mogą być ale jaki olej zalać? Głównie to po to założyłem temat Obecnie mam Valvoline Maxlife 5w40 (przebieg motoru niewiele +200kkm) i nie wiem co zalać... ktoś mówi żeby to samo, inni żeby valvoline 10w50 ale ponoć się nie sprawdzi przy zwykłej eksploatacji i zwykłym wałku. Z kolei pewna osoba napisała mi żeby dać chłodnicę oleju ale dopiero przy oleju 10w40 ze względu na temperatury które przy 5w40 są mniej szkodliwe dla silnika I ostatecznie żeby wybrać to http://olejefuchs.pl/titan-race-pro-s-5w40.html ale jeżeli zacznie mieć pragnienie na olej którego teraz nie ma to zbankrutuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 polecam IC z Marei 1.9 TD z wentylem a'la SPAL i elektrycznym termostataem, ktory sam regulujesz w zakresie od 0-90 st u mnie dzialal idealnie do 1.45 B zalej 5w50 bez chlodnicy da rade bo przy takim doladowaniu pewnie i tak nie przekroczysz 120 st w cieple dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Ja bym został przy 5w40, zmień ewentualnie na jakiegoś lm czy millersa, jak Cię stać to motul. IC jakiś nieduży, omega może być, z marei trochę większy chyba jest powierzchniowo i też da radę. Blow off obojętnie jaki, byle będzie się otwierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Kupiłem okazyjnie zestaw do niskiego ładowania, wiem że dinozaur i dużo wycisnąć się nie da... ihi > rhf4 isuzu 1.7 Ma to jeździć na co dzień przy 0,5b bez żadnej ingerencji w silnik 1.1spi > +lpg. Ma ciągnąć od dołu, góra jest nieistotna Nie zależy na mocy ale na Nm przy niedużych > obr. z racji terenu dla tego ta turbina... +/- jakie przyrostu mogę się spodziewać bo ile osób > tyle opinii a większość ma mocno zdłubane parchy i ciężko porównywać Jest to turbina z tej samej rodziny co moja, aczkolwiek nowsza i bardziej wydajna. Wstawać to to będzie miło ale nie aż tak nisko jak być może byś chciał (na oko szacuję, że 0.5 bara będzie miała przy ~2.5k rpm), ale zobacz przede wszystkim przy jakim ciśnieniu się otwiera WG, bo mam podejrzenie, że dopiero coś koło 0.7/0.8. Jak chcesz mieć prawdziwe TDI to pewnie rhf3 było by lepsze. > Kolejna sprawa to mam blow off GREDDY-RZ i podobno działa dopiero od 0,8b, jest to prawda? Blowoff musi działać od najmniejszych ciśnień, nie ma siły. Kto to naopowiadał o tym 0,8 bara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Blowoff musi działać od najmniejszych ciśnień, nie ma siły. Kto to naopowiadał o tym 0,8 bara? Osiedlowy znawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Ten fuchs to potega nawet w lepkości 5w40-300konne STI na nim jeżdżą To 100% full syntetic bez ściemy W type R mam z racji pasowania i kanalików w korbach 5w30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Zaleję go na początek "racingiem dla ubogich" -> NESTE 1 5W50 (później titan race 5w40), zamiast ngk świece Denso IK16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 denso - doskonały wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Zaleję go na początek "racingiem dla ubogich" -zamiast ngk świece Denso IK16 Akurat ten racing dla ubogich w niczym nie ustępuje racingom dla bogatych- Ba nawet przewyższa. Denso mam irydówki- w mocnych N/A-bdb świece- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Do chłodnicy zaleję Prestone w proporcji 60% płynu i 40% wody destylowanej, podniesienie punktu wrzenia do 140 stopni a przy takim stosunku punkt krzepnięcia wyniesie prawie -50 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Weź pod uwagę gęstość takiej mieszanki Nie jest tak kolorowo z proporcjami/a temp wrzenia. Gotowiec motula ma 135 stopni wrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.