Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sprężarka mechaniczna

Featured Replies

Napisano

Witam,

Nie znam się na tuningu a chciałbym zwiększyć trochę moc w moim karawanie devil.gif. Stąd kilka pytań:

1. Czy ktoś mógłby opisać swoje doświadczenia ze sprężarką mechaniczną?

2. Czy jest sens zakładać takie ustrojstwo w celu zwiększenia mocy ze 100 do ok130 KM czy lepiej szukać innych rozwiązań (właśnie jakich?)?

3. Ile może to kosztować (i czemu tak drogo zlosnik.gif)?

4. Jak wpłynie to na trwałość silnika?

PZDR Wszystkich idziękuję z góry za odpowiedzi

Napisano

> Witam,

> Nie znam się na tuningu a chciałbym zwiększyć trochę moc w moim

> karawanie . Stąd kilka pytań:

> 1. Czy ktoś mógłby opisać swoje doświadczenia ze sprężarką

> mechaniczną?

nie mam takich

> 2. Czy jest sens zakładać takie ustrojstwo w celu zwiększenia mocy ze

> 100 do ok130 KM czy lepiej szukać innych rozwiązań (właśnie

> jakich?)?

lepiej szukac innych rozwiazan np zmiana silnika (na 2 litrowy) lub zmiana auta

> 3. Ile może to kosztować (i czemu tak drogo )?

bardzo duzo dlatego patrz punkt 2. taniej wyjdzie zmiana silnika

> 4. Jak wpłynie to na trwałość silnika?

jak kazda przerobka- cos za cos

> PZDR Wszystkich idziękuję z góry za odpowiedzi

pozdro

Napisano

> Witam,

> Nie znam się na tuningu a chciałbym zwiększyć trochę moc w moim

> karawanie . Stąd kilka pytań:

> 1. Czy ktoś mógłby opisać swoje doświadczenia ze sprężarką

> mechaniczną?

> 2. Czy jest sens zakładać takie ustrojstwo w celu zwiększenia mocy ze