wchpikus Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Witam, Dzis przy wymianie opon sprawdzilem tarcze, czy taki luz za nich jest ok? Widze ze tarcze nie trzymaja sie na niczym, sa przytrzymywane jak jest kolo, ale wole sie upewnic.. Tarcza chodzi lekko na boki i po lini obrotu kola.. lekko zglupialem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 dobrze jest, widocznie niema śrubki co dokręca tarcze,ale to nic nie szkodzi, jak dokręcasz kolo to i dociskasz tarcze, obij tą korozje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 > dobrze jest, widocznie niema śrubki co dokręca tarcze,ale to nic nie szkodzi, jak dokręcasz kolo to > i dociskasz tarcze, obij tą korozje Wymieniałem tarcze i klocki 10kkm temu - tarcza dociskana jest tylko felgą, "śrubki" nie występują, jest tak jak być powinno. Do wymiany w przyszłości to idealna sytuacja, u mnie tarcze pozapiekały się na piastach - musiałem używać czujnika optycznego i opalarki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 Nie raz się trafi na takie dziadostwo, że momentalnie rdzewieją, w służbowym też takie mam po roku, a do Volvo mi się udało trafić dobry stop, że po paru latach nadal nie ma rdzy W Volvo nie było oryginalnie śrubki przytrzymującej tarczę tylko taka blaszka nakładana na jedną szpilkę od koła. W oryginalnych felgach się sprawdzało, ale np. w moich dokupionych powodowała ta blaszka, że koło nie było równo przykręcone i były lekkie bicia. Tak jak masz to nie przeszkadza, wystarczy że koło dociska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Nie raz się trafi na takie dziadostwo, że momentalnie rdzewieją, w służbowym też takie mam po roku, > a do Volvo mi się udało trafić dobry stop, że po paru latach nadal nie ma rdzy > W Volvo nie było oryginalnie śrubki przytrzymującej tarczę tylko taka blaszka nakładana na jedną > szpilkę od koła. W oryginalnych felgach się sprawdzało, ale np. w moich dokupionych powodowała > ta blaszka, że koło nie było równo przykręcone i były lekkie bicia. Tak jak masz to nie > przeszkadza, wystarczy że koło dociska dokładnie tak jak piszesz... ja juz zapomniałem że faktycznie były blaszki Generalnie to że te tarcze nie są przykręcane to nic..Problem sie pojawia po zdjęciu uzywanej jakiś czas tarczy i ponownym założeniu w innym położeniu. Jeśli się nie wczyści styku piasty z tarcza i tarczy od środka- może potem bić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Witam, > Dzis przy wymianie opon sprawdzilem tarcze, czy taki luz za nich jest ok? > Widze ze tarcze nie trzymaja sie na niczym, sa przytrzymywane jak jest kolo, ale wole sie upewnic.. > Tarcza chodzi lekko na boki i po lini obrotu kola.. > lekko zglupialem:) W moim nie-Volvo mam identycznie na jednym z tylnych kół (też nie występuje śrubka dokręcająca/pozycjonująca tarczę). Na prawym kole tarcza lata , a na lewym nie. Odkryłem to przypadkiem podczas wymiany opon. Podejrzewam, że u mnie jest to przyczyną tajemniczego (nie zidentyfikowanego przez ASO na gwarancji) charakterystycznego "puknięcia" po całonocnym postoju samochodu podczas wyjazdu z parkingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 > W moim nie-Volvo mam identycznie na jednym z tylnych kół (też nie występuje śrubka > dokręcająca/pozycjonująca tarczę). > Na prawym kole tarcza lata , a na lewym nie. > Odkryłem to przypadkiem podczas wymiany opon. > Podejrzewam, że u mnie jest to przyczyną tajemniczego (nie zidentyfikowanego przez ASO na > gwarancji) charakterystycznego "puknięcia" po całonocnym postoju samochodu podczas wyjazdu z > parkingu. tajemnicze puknięcie to albo pompa ABS robi test- to normalne u kazdego to jest po odpaleniu jak sie rozpedzisz do 15 czy 20 km / h wtedy robi puk......u mnie tajemniczym puknięciem jest czasem odpalenie kompresora- nawet jak klima nie jest włączona- kompresor po odpaleniu na chwile sie załacza..ale to występuje tez bez ruszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 Ok gdzie kupujecie tarcze na przód? Chetnie zakupie, juz czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 19 Maja 2015 Udostępnij Napisano 19 Maja 2015 > Ok gdzie kupujecie tarcze na przód? > Chetnie zakupie, juz czas... Ja ta sprawę zostawiłem mechanikowi a tarcze były w v50 ATE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2015 > Ja ta sprawę zostawiłem mechanikowi a tarcze były w v50 ATE Chyba sam wymienię...cena w Volvo Tech trochę za duza, za przednia os + klocki chcą 700zl... Chyba lekkie przegięcie? Polecicie jakis sklep z orginalami ATE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Maja 2015 Udostępnij Napisano 22 Maja 2015 > Chyba sam wymienię...cena w Volvo Tech trochę za duza, za przednia os + klocki chcą 700zl... > Chyba lekkie przegięcie? A co zakładają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2015 > A co zakładają ? Niby Ate...ale za 550 zl na necie sa ata pd (ceramiczne)...wraz z klockami. Cena z kosmosu trochę...ile to odkrecic śrubę...przeciez tarcze na niczym sie nie trzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Maja 2015 Udostępnij Napisano 22 Maja 2015 > Niby Ate...ale za 550 zl na necie sa ata pd (ceramiczne)...wraz z klockami. > Cena z kosmosu trochę...ile to odkrecic śrubę...przeciez tarcze na niczym sie nie trzymają. Powiem tak, w necie jest niestety dużo podróbek Ja się zdałem na mechaniora i towar był oryginalny Ale oczywista masz wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > Powiem tak, w necie jest niestety dużo podróbek > Ja się zdałem na mechaniora i towar był oryginalny > Ale oczywista masz wybór Czyli cena 700 za przod z klockami jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Nie pamiętam ile w Volvotechu płaciłem ale chyba cos koło tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.