Skocz do zawartości

altek espace - demontaż


Darczi

Rekomendowane odpowiedzi

tak chwalilem chwalilem że już długo długo nic a tu babol, altek sie wysypał w renii. Nie wiem dokladnie co sie stało, poszedł tylko dymek, świeci się kontrolka ładowania akumulatora i czuc smród z okolic altka? jakies sugestie?

edyta

da rade samemu wymontowac altek? czy potrzeba szpeca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak chwalilem chwalilem że już długo długo nic a tu babol, altek sie wysypał w renii. Nie wiem

> dokladnie co sie stało, poszedł tylko dymek, świeci się kontrolka ładowania akumulatora i czuc

> smród z okolic altka? jakies sugestie?

u mnie w Megance i w Clio padło tzw sprzęgiełko . naprawa kosztowała w jednym i drugim około 450zł ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oszalałeś wiesz ile kosztuje nowy altek ? przecież to tanio za regeneracje altka

no własnie tak sobie chodze po alledrogo i myk

http://allegro.pl/alternator-laguna-master-trafic-espace-1-9-dci-i4763833869.html

http://allegro.pl/alternator-espace-iv-scenic-2-0-t-1-9-2-2-wodny-i4789583645.html

no chyba że z nimi jest cos nie tak

może to regenerowane, nie wiem niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie tak sobie chodze po alledrogo i myk

> http://allegro.pl/alternator-laguna-master-trafic-espace-1-9-dci-i4763833869.html

> http://allegro.pl/alternator-espace-iv-scenic-2-0-t-1-9-2-2-wodny-i4789583645.html

> no chyba że z nimi jest cos nie tak

> może to regenerowane, nie wiem

no przecież napisane w aukcji

Quote:

Stan: Używany


więc wolę swój zregenerować niż kupić jakieś padło niewiadomego pochodzenia po niewiadomej regeneracji ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no przecież napisane w aukcji

> Quote:

> Stan: Używany

> więc wolę swój zregenerować niż kupić jakieś padło niewiadomego pochodzenia po niewiadomej

> regeneracji

moje niedopatrzenie sciana.gif sprawdzilem z intercars cene...1200zł yikes.gif

cóz, chyba pozostaje mi zregenerowanie po raz kolejny swojego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co robiłeś wcześniej ? bo u mnie robili kompletną regenerację sprzegiełka szczotek itd

wiesz co, wczesniej (pół roku temu)nie było ładowania, zapalila się kontrolka i pojechalem do mechaniora, nigdy z nim nie mialem problemów, zresztą u niego serwisuje auto...no wyszedł babol niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz co, wczesniej (pół roku temu)nie było ładowania, zapalila się kontrolka i pojechalem do

> mechaniora, nigdy z nim nie mialem problemów, zresztą u niego serwisuje auto...no wyszedł

> babol niestety

Wiecie co smile.gif czytam czytam i ........

jednak nie kupię nigdy Espace'a smile.gif ani innego Renaulta.

Na Francowatych jest tyle wpisów o usterkach i awariach w tej marce, których ja osobiście nigdy nie doświadczyłem w Citroenie że szok ....

Nie mam młodych aut, no może inaczej młode i owszem, ale mają spore przebiegi.

A z alternatorem miałem do czynienia 25 lat temu w Zastawie 1100p smile.gif i to tylko szczotki były wymieniane.

Także jednak auta PSA stoją dużo wyżej od Renaulta jeśli chodzi o bezawaryjność ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiecie co czytam czytam i ........

> jednak nie kupię nigdy Espace'a ani innego Renaulta.

> Na Francowatych jest tyle wpisów o usterkach i awariach w tej marce, których ja osobiście nigdy nie

> doświadczyłem w Citroenie że szok ....

> Nie mam młodych aut, no może inaczej młode i owszem, ale mają spore przebiegi.

> A z alternatorem miałem do czynienia 25 lat temu w Zastawie 1100p i to tylko szczotki były

> wymieniane.

> Także jednak auta PSA stoją dużo wyżej od Renaulta jeśli chodzi o bezawaryjność ...

Ja po 3 latach z C4, rowniez bym sobie zyczyl zeby moje kolejne auto bylo tak samo bezawaryjne smile.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal uważam, że Espace IV, zwłaszcza w opcji Initiale Paris, jest bardzo bardzo ładnym i funkcjonalnym autem.

Jednak pozostawię go w sferze IRRACJONALNYCH marzeń smile.gif wolę nieco mniejsze C8, ale pewność dotarcia do celu i powrotu do domu smile.gif bez zbędnych przygód i wydatków smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nadal uważam, że Espace IV, zwłaszcza w opcji Initiale Paris, jest bardzo bardzo ładnym i

> funkcjonalnym autem.

> Jednak pozostawię go w sferze IRRACJONALNYCH marzeń wolę nieco mniejsze C8, ale pewność dotarcia

> do celu i powrotu do domu bez zbędnych przygód i wydatków

i tego Ci życzę zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiecie co czytam czytam i ........

> jednak nie kupię nigdy Espace'a ani innego Renaulta.

> Na Francowatych jest tyle wpisów o usterkach i awariach w tej marce, których ja osobiście nigdy nie

> doświadczyłem w Citroenie że szok ....

> Nie mam młodych aut, no może inaczej młode i owszem, ale mają spore przebiegi.

> A z alternatorem miałem do czynienia 25 lat temu w Zastawie 1100p i to tylko szczotki były

> wymieniane.

> Także jednak auta PSA stoją dużo wyżej od Renaulta jeśli chodzi o bezawaryjność ...

Ja tam nie wiem czy aż tyle awarii bo np mój Scenic nie miał żadnych odkąd go kupiłem smile.gif Co do alternatora w Renault to ponoć typowa sprawa w renualtach z lat 2001 w wzwyż nie wiem do którego roku że przy przebiegu około 150tyś trzeba było zrobić serwis tego altka ok.gif ale oczywiście są ludzie że nie mają z tym problemu ok.gif Więc tak rewelacyjne wnioski nie mam pojęcia po czym wyciągnąłeś ja już rozumiem pisanie o Peugocie bo tam to Cyrki się dzieją z tego co czytam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uderz a stół, a odezwą się .......

Nie mówię że są na świecie całkowicie bezawaryjne auta.

Natomiast piszę o rzeczywistości codziennej.

25 lat jak jeżdżę różnymi citroenami, ostatnie 14 to już auta nowoczesne.

Były C5I 2 szt. HPi i wbrew obiegowej opinni - kompletnie bezawaryjne. Był C8 podobnie.

Jest C5II , C3II i C4GP kompletnie pozbawione stereotypowych awarii, ba żadnych wręcz.

Natomiast forum francowatych jest zdominowane przez, można rzec standardowe usterki tychże samych podzespołów w różnych Renaultach. No chyba nikt nie zaprzeczy że coś jest na rzeczy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Natomiast forum francowatych jest zdominowane przez, można rzec standardowe usterki tychże samych

> podzespołów w różnych Renaultach. No chyba nikt nie zaprzeczy że coś jest na rzeczy.....

Może Renault jest po prostu więcej ? Ja miałem C4 Picasso i Citroenowi dziękuję. Nie miał awarii, które go stopowały, ale był po prostu beznadziejnie jakościowo wykonany - szczeliny w drzwiach (spasowanie drzwi), wiecznie okopcone turbo, łączniki stabilizatora do wymiany po 40 kkm (jeżdżę ostrożnie), przeciekająca tyla lampa stop (przeciek do bagażnika), padnięta przepływka po 20 kkm (dwadzieścia tysięcy !!), wieczny problem z błędami termometru zewn. w logach... Szybę przednią miał fajną - koniec zalet.

Byłem w ASO (gwarancja) wiele razy, za każdym razem TTTM lub naprawienie jednego i zepsucie innego - serwis Citroena również przyłożył rękę do mojej opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może Renault jest po prostu więcej ? Ja miałem C4 Picasso i Citroenowi dziękuję. Nie miał awarii,

> które go stopowały, ale był po prostu beznadziejnie jakościowo wykonany - szczeliny w drzwiach

> (spasowanie drzwi), wiecznie okopcone turbo, łączniki stabilizatora do wymiany po 40 kkm

> (jeżdżę ostrożnie), przeciekająca tyla lampa stop (przeciek do bagażnika), padnięta przepływka

> po 20 kkm (dwadzieścia tysięcy !!), wieczny problem z błędami termometru zewn. w logach...

> Szybę przednią miał fajną - koniec zalet.

> Byłem w ASO (gwarancja) wiele razy, za każdym razem TTTM lub naprawienie jednego i zepsucie innego

> - serwis Citroena również przyłożył rękę do mojej opinii.

smile.gif miałeś popsuty egzemplarz smile.gif mój jest dobrze poskładany smile.gif materiały wysokiej jakości, ale to exclusive, żadnych okopceń na turbo, w żadnym HDi nie mam smile.gif a kilka ich mam smile.gif

Łącznik u mnie ma 180 000 km z czego już 40 000 km w Polsce.

Żadna lampa nie przecieka smile.gif itd itp smile.gif

Było zmienić serwis, bo głupoty opowiadali smile.gif może kończyli współprace z Citroenem ? za długi na częściach ?

A czy renaultów jest nadal więcej ? wyglądam przez okno i co widzę ? wszystkiego po trochu, a udział Citroena jest od kilku lat coraz większy, rzekłabym że naprawdę duży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałeś popsuty egzemplarz mój jest dobrze poskładany materiały wysokiej jakości, ale to

> exclusive, żadnych okopceń na turbo, w żadnym HDi nie mam a kilka ich mam

z tym okopconym turbo to akurat mi pokazali 3 inne stojące akurat w serwisie i wszystkie miały - ponoć jest to związane z FAP i duża ilościa miejskich dopaleń (proces trwa dłużej i niby puszcza obejma... może i tak, mnie to nie przekonało, ale widząc ich totalną niechęć i bojąc się, że znów coś zepsują odpuściłem).

> Łącznik u mnie ma 180 000 km z czego już 40 000 km w Polsce.

> Żadna lampa nie przecieka itd itp

> Było zmienić serwis, bo głupoty opowiadali może kończyli współprace z Citroenem ? za długi na

> częściach ?

W W-wie chyba odwiedziłem wszystkie ASO Citroena, nie-ASO odpadały bo samochód był na gwarancji.

> A czy renaultów jest nadal więcej ? wyglądam przez okno i co widzę ? wszystkiego po trochu, a

> udział Citroena jest od kilku lat coraz większy, rzekłabym że naprawdę duży

Może i te Cytryny są super i tylko ja miałem pecha, ale mnie wystarczy Citroena już na długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tym okopconym turbo to akurat mi pokazali 3 inne stojące akurat w serwisie i wszystkie miały -

> ponoć jest to związane z FAP i duża ilościa miejskich dopaleń (proces trwa dłużej i niby

> puszcza obejma... może i tak, mnie to nie przekonało, ale widząc ich totalną niechęć i bojąc

> się, że znów coś zepsują odpuściłem).

Bull shit smile.gif moje HDi dużo jeżdżą w mieście, zwłaszcza 1.6 HDi 110 FAP (samo miasto od 30 000 km) i nic takiego się nie dzieje.

jak się nie umie naprawiać samochodów, tylko wymienia się części to sie mówi że TTTM smile.gif

> W W-wie chyba odwiedziłem wszystkie ASO Citroena, nie-ASO odpadały bo samochód był na gwarancji.

> Może i te Cytryny są super i tylko ja miałem pecha, ale mnie wystarczy Citroena już na długo.

smile.gif no cóż, to tak jak ja z Renaultem smile.gif nawet nie miałem własnego (bardzo chciałem i sie nie dało) ale to co się naoglądałem przed kupnem, wystarczyło mi na zawsze smile.gif

a dodam że nie szukam nigdy okazji cenowej, auto ma być super pod każdym względem, a cena adekwatna do stanu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.