LordFalcon Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Hej. Poradźcie co robić, centralka AL-700 wczoraj odmówiła współpracy. Klika cały czas przekaźnikiem ale nie otwiera el.zaworów i jeździ tam i spowrotem krokowcem po przekręceniu kluczyka... Po odpaleniu auta dodatkowo mruga diodą na przełaczniku jakby chciała przejść na gaz ale później się wyłącza całkiem i za chwilę znowu... Czyżby do wymiany? Masa i plusy sprawdzone... po odłaczeniu el. zaworów i przekaźnika wtrysku bez zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 > Hej. > Poradźcie co robić, centralka AL-700 wczoraj odmówiła współpracy. > Klika cały czas przekaźnikiem ale nie otwiera el.zaworów W AL-700 wypalały się ścieżki na płytce drukowanej - właśnie te od przekaźników ... Rozbierz obejrzyj i dorób ścieżki jak się spaliły ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Podstaw drugi sterownik i wszystko sie wyjasni, uzywany kupisz za 60zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Kol. tomto dobrze napisał, zgadzam się z nim, objawy wskazują na spalone ścieżki od przekaźnika: pin 6 ("15" czerwony) lub pin 7 "wyLPG niebieski". PS. A po włączeniu stacyjki krokowiec sią zamyka i otwiera na PWAmin, to taki "reset kroków", aby liczyć naprawde od zera, normalna procedura. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Kol. tomto dobrze napisał, zgadzam się z nim, objawy wskazują na spalone ścieżki od przekaźnika: > pin 6 ("15" czerwony) lub pin 7 "wyLPG niebieski". > PS. A po włączeniu stacyjki krokowiec sią zamyka i otwiera na PWAmin, to taki "reset kroków", aby > liczyć naprawde od zera, normalna procedura. > Pozdr. Ścieżki były całe. Ale prewencyjnie przegrzałem wszystkie luty na płytce centralki i po podłączeniu w aucie za 1 razem nie zadziałało ale za godzinę jak auto przestawiałem już zadziałała centralka i przełączyło normalnie na LPG Tak że na razie odpadł problem wydatku ewentualnego na nową centralkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Ścieżki były całe. Ale prewencyjnie przegrzałem wszystkie luty na płytce centralki i po podłączeniu w aucie za 1 razem nie zadziałało ale za godzinę jak auto przestawiałem już zadziałała centralka i przełączyło normalnie na LPG ... No to moim skromnym zdaniem nie rozwiązałeś problemu. Jeżeli ścieżki są całe, to może przekaźnik szwankuje - profilaktycznie bym wymienił, ale najpierw sprawdziłbym jeszcze styki w AL-700 i we wtyczce do której jest podpięty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > No to moim skromnym zdaniem nie rozwiązałeś problemu. > Jeżeli ścieżki są całe, to może przekaźnik szwankuje - profilaktycznie bym wymienił, ale najpierw > sprawdziłbym jeszcze styki w AL-700 i we wtyczce do której jest podpięty ... Zobaczymy, będę monitorować sytuację jeżdżąc, jak na razie nie ma niepokojących objawów... jak się zacznie coś znowu dziać to wymienię przekaźniki albo całą centralkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 > Zobaczymy, będę monitorować sytuację jeżdżąc, jak na razie nie ma niepokojących objawów... jak się > zacznie coś znowu dziać to wymienię przekaźniki albo całą centralkę Chwilę z tym walczyłem, podmieniałem przekaźniki, przelutowywałem ścieżki - pomagało, ale już nie na długo. W końcu po kolejnej 'wpadce' jak wyjeździłem prawie 15 litrów paliwa powiedziałem dość i założyłem Bingo M - centralka 40 zł używka, zestaw kabli i przełącznik drugie 40 zł, a spokój na lata. Do tego nie mam żadnych problemów z podłączeniem się kompem, AL700 zrywało mi po 10 sekundach - 2 minutach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogoszkocja Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 potwierdzam też przeszłem z tego cudu na bingo m.koszt nieduży ,połączenie pewne a regulacja bez najmniejszego problemu .w al-700 jest problem z kiepską wiązką dokładaną do tego sterownika, może tam szukaj przyczyny. sprawdz dobrze podłączenie masy i kable przy bezpiecznikach to chyba najbardziej wrażliwe miejsce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > Chwilę z tym walczyłem, podmieniałem przekaźniki, przelutowywałem ścieżki - pomagało, ale już nie > na długo. W końcu po kolejnej 'wpadce' jak wyjeździłem prawie 15 litrów paliwa powiedziałem > dość i założyłem Bingo M - centralka 40 zł używka, zestaw kabli i przełącznik drugie 40 zł, a > spokój na lata. Do tego nie mam żadnych problemów z podłączeniem się kompem, AL700 zrywało mi > po 10 sekundach - 2 minutach. Koledzy też mam dość kaprysów przy podłączeniu do pc i regulacji autronica. Czy mając al 700 i emulator wtrysków autronic ae 304. Wystarczy, że kupię bingo m i wtedy mój emulator będzie współpracował bez problemów z bingo m czy emulator też muszę wymienić? Oraz jeszcze jedno pyt. patrzyłem przed chwilą na schemat podłączenia bingo m i jedna rzecz mnie zastawia, po co się tam każą podpinać pod 1 wtryskiwacz? Skoro mam oddzielny emulator wtysków to jaki jest cel podłączania samego bingo pod ten nieszczęsny wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Koledzy też mam dość kaprysów przy podłączeniu do pc i regulacji autronica. > Czy mając al 700 i emulator wtrysków autronic ae 304. > Wystarczy, że kupię bingo m i wtedy mój emulator będzie współpracował bez problemów z bingo m czy > emulator też muszę wymienić? > Oraz jeszcze jedno pyt. patrzyłem przed chwilą na schemat podłączenia bingo m i jedna rzecz mnie > zastawia, po co się tam każą podpinać pod 1 wtryskiwacz? > Skoro mam oddzielny emulator wtysków to jaki jest cel podłączania samego bingo pod ten nieszczęsny > wtrysk? W lanosie zostawiłem emulator (chyba też ae 304), a zastąpiłem tylko AL700 przez BingoM. Kabel od wtrysku normalnie (w aucie z monowtryskiem) używasz, żeby odciąć zasilanie do niego jak jedziesz na gazie. Z tego co pamiętam, w Lanosie do emulatora podłączyłem ten sam kabel, który wysterowuje elektrozawór gazowy (niebieski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogoszkocja Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > W lanosie zostawiłem emulator (chyba też ae 304), a zastąpiłem tylko AL700 przez BingoM. Kabel od > wtrysku normalnie (w aucie z monowtryskiem) używasz, żeby odciąć zasilanie do niego jak > jedziesz na gazie. Z tego co pamiętam, w Lanosie do emulatora podłączyłem ten sam kabel, który > wysterowuje elektrozawór gazowy (niebieski). dokładnie sam emulator może zostać, i jest sterowany niebieskim kablem od elektozaworów.nie musisz podłanczać bingo z wtryskiem jeżeli masz inaczej odcięty wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.