Pidu Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Nie odnosiłem się do jakości lamp, ale z moich obserwacji wynika, że zależnie od auta zamienniki Depo potrafią znacznie różnić się jakością. Te do AG były niczego sobie, dobrze spasowane, dobrze świeciły i co ważne - miały homologację na ksenon. Przez cały okres eksploatacji nie było z nimi problemów, nie zmatowiały, nie parowały, nie pojawiły się mikropęknięcia etc. Używane orygianały kosztowały ponad dwukrotnie więcej, w większości po przejściach, z lutowanymi uchwytami, po domowej polerce itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Akurat reflektory firmy Depo to chyba najgorsze zamienniki jakie moga byc, jakos wykonania mizerna > i do tego krotka trwalosc produktu. Spotkalem sie z takimi w kilku samochodach, bardzo szybko > matowialy i wypalaly sie. W jednym aucie 2-letnia lampa Depo wygladala i swiecila gorzej niz > druga stara, oryginalna 8-letnia No patrz a na forum Bravo chwalą reflektory p.mgielne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > No patrz a na forum Bravo chwalą reflektory p.mgielne. Tylko ile uzywa sie przeciwgielnych, rownie dobrze mozna chwalic cofania . Ciekawe czy beda chwalic reflektory glowne jak po roku czy dwoch sie wypala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Tylko ile uzywa sie przeciwgielnych, rownie dobrze mozna chwalic cofania . doświetlanie zakrętów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > doświetlanie zakrętów... To i tak zapala sie na chwile, nawet dobrze lampa sie nie rozgrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 czyli rozumiem, że nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie i jedynie umiesz tylko mięsem rzucać, OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > To i tak zapala sie na chwile, nawet dobrze lampa sie nie rozgrzeje. Z włączonym kierunkowskazem? A fabryczne to i tak padaki są więc co za różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > Z włączonym kierunkowskazem? A fabryczne to i tak padaki są więc co za różnica. Jak stoisz albo wolno jedziesz to sie zapali z kierunkowskazem. Tylko ile czasu masz wlaczony kierunek, chyba nie stoisz z wlaczonym po kilka minut. Jaka sytuacja by nie byla, to nie zagrzeje sie tak jak mijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Są inne rozwiązania poza fabrycznym systemem poziomowania, np. uniwersalny układ automatycznego > poziomowania Hella. Łatwy w montażu, robi co trzeba. Kilka lat temu doposażyłem swoją AG w > zamienniki lamp ksenonowych Depo, palniki D2S, przetwornice HID i właśnie ów układ. > Przeszedłem kilka przeglądów okresowych i kontroli policyjnych (akurat w tym okresie były > nasilone kontrole związane z HID-ami) - bezproblemowo. Z tego co wyczytałem to kolega zamierza bawić się w partyzanta.Czyli xenon do reflektora i heya.Zestawu helli nie widziałem ,więc nie będę sugerował iż nie istnieje(może pamiętasz jaki koszt)?Czyli zrobiłeś wszystko co trzeba ,samopoziomowanie?spryskiwacze,lampy etc? Pisze tak dlatego ,że swego czasu na rynku(Allegro) był zestaw Boscha do montażu xenonów.Ludzie o to pytali ,nie było tego po hurtowniach importer Boscha sprawdził taki zestaw nigdy nie był produkowany.Symbol cześci z pudełka okazał się numerem przepływomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Z tego co wyczytałem to kolega zamierza bawić się w partyzanta.Czyli xenon do reflektora i > heya.Zestawu helli nie widziałem ,więc nie będę sugerował iż nie istnieje(może pamiętasz jaki > Z tego co wyczytałem to kolega zamierza bawić się w partyzanta.Czyli xenon do reflektora i > heya.Zestawu helli nie widziałem ,więc nie będę sugerował iż nie istnieje(może pamiętasz jaki > koszt)?Czyli zrobiłeś wszystko co trzeba ,samopoziomowanie?spryskiwacze,lampy etc? Chodziło mi jedynie o to, że można (do wielu aut) założyć ksenon w pełnej zgodzie z przepisami. Zapominałem napisać wcześniej o montażu ori spryskiwaczy, ale takowy był założony (większy zbiornik na płyn z dodatkową pompką wyskociśnieniową, spryskiwacze w fabrycznych miejscach - w zderzaku były zaznaczone miejsca do wycięcia). Generalnie poza przetwornicami i poziomowaniem całość była zrobiona na oryginalnych częściach plus zamienniki lamp. Zestaw samopoziomowania Helli kosztował wówczas około 170-200 euro, udało mi się takowy kupić za pół ceny w Inter Cars - była jedna sztuka przeceniona, jakiś leżak magazynowy i to było widać po pudełku. Od jego zakupu się zaczęło kompletowanie gratów. Tutaj jest przykładowa aukcja. Koszt całkowity montażu zamknął się wówczas w 2 tys. zł, wszystkie części były nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.