Skocz do zawartości

mazda 6 V6


Luterq

Rekomendowane odpowiedzi

Od rana szukam pomysłu na kolejne auto, stary accord już ma nieznośną ilość usterek.

coś do 25tys

Od rana przerobiłem już Volvo s60, nowsze accordy, BMW 3xx, Mondeo, citroen c5 starszy po lifcie.

Ale największe zdziwienie to mazda 6, można nabyć model z 2007 roku w cenie poniżej 20000, silniki od 2.0 do V6 3.0 zlosnik.gif. Warto się interesować ? Za zaoszczędzoną kwotę mogę go nawet trochę podłatać. Czy lepiej omijać szerokim łukiem ?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogie nie sa chyba glownie z powodu korozji, moze przejely ja od Forda, bo pierwsza generacja Mazdy 6 jest na bazie Mondeo mkII.

Nie wiem czy silnik V6 byl dostepny w Europie, moze to byla odmiana kierowana na rynek za oceanem niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od rana szukam pomysłu na kolejne auto, stary accord już ma nieznośną ilość usterek.

> coś do 25tys

> Od rana przerobiłem już Volvo s60, nowsze accordy, BMW 3xx, Mondeo, citroen c5 starszy po lifcie.

> Ale największe zdziwienie to mazda 6, można nabyć model z 2007 roku w cenie poniżej 20000, silniki

> od 2.0 do V6 3.0 . Warto się interesować ? Za zaoszczędzoną kwotę mogę go nawet trochę

> podłatać. Czy lepiej omijać szerokim łukiem ?!?

kuzyn ma 2006 3.0 v6 6AT

auto calkiem sprawnie sie porusza, toleruje dobrze LPG, jest bezawaryjne ale niestety bardzo podatne na korozie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe auto, brać noPB 2.0 po 2005 - łańcuch, skrzynia 6, można ewentualnie zagazować.

Super wykończenie w środku i trwałośc materiałów - znajomego 6 letnia z 210kkm nalotu wyglądała prawie fabrycznie; nagłośnienie Bose + klimatronic i kontrola trakcji w każdej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe auto, brać noPB 2.0 po 2005 - łańcuch, skrzynia 6, można ewentualnie zagazować.

> Super wykończenie w środku i trwałośc materiałów - znajomego 6 letnia z 210kkm nalotu wyglądała

> prawie fabrycznie; nagłośnienie Bose + klimatronic i kontrola trakcji w każdej wersji.

Ale 6 letnia to juz model mkII, a temat jest o mkI wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale 6 letnia to juz model mkII, a temat jest o mkI

Wyrwane z kontekstu "wyglądała" - nie dodałem kiedy, a to było kilka lat wstecz jak się pozbył.

Oficjalnie to chyba tłukli do 2008 jak zmienili budę (a autor wspomniał o 2007); w 2005 był lifting stylistyczno silnikowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyrwane z kontekstu "wyglądała" - nie dodałem kiedy, a to było kilka lat wstecz jak się pozbył.

ok.gif

> Oficjalnie to chyba tłukli do 2008 jak zmienili budę (a autor wspomniał o 2007); w 2005 był lifting

> stylistyczno silnikowy.

Nowy model zostal zaprezentowany jakos w 2007r i w tym tez zakonczyli produkcje poprzedniego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kuzyn ma 2006 3.0 v6 6AT

> auto calkiem sprawnie sie porusza, toleruje dobrze LPG, jest bezawaryjne ale niestety bardzo

> podatne na korozie....

Korozji właśnie boję się najbardziej, już mi dwa samochody zgniły...

te v6 to właśnie z USA, jeden sprzedawca twierdzi, że one tak nie korodują. Jestem skłonny w to uwierzyć, że na USA może być inna fabryka z inną lakiernią, inny dostawca blachy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe auto, brać noPB 2.0 po 2005 - łańcuch, skrzynia 6, można ewentualnie zagazować.

> Super wykończenie w środku i trwałośc materiałów - znajomego 6 letnia z 210kkm nalotu wyglądała

> prawie fabrycznie; nagłośnienie Bose + klimatronic i kontrola trakcji w każdej wersji.

ostatnio korci mnie skrzynia automatyczna, 80% czasu za kółkiem spędzam w korku. Bać się automatu w mazdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio korci mnie skrzynia automatyczna, 80% czasu za kółkiem spędzam w korku. Bać się automatu w

> mazdzie ?

Miałem 1.8 z 2007 na lpg - teraz lata nią kolega, silnik ciut mały (120 koni) jak na ten gabaryt. Najbezpieczniejsza opcja to chyba 2.0 benzyna na łańcuchu, gazuje się w porządku. Kolega, który teraz nią śmiga mówi że ostatnio zrobił się mocny rdzewiuch, wcześniej nie odbiegała za bardzo od innych samochodów w tej kwestii.

Ktoś wyżej pisał o wyposażeniu i chyba się deko rozpędził - Bose zdecydowanie nie było w każdej wersji, ale fakt że raczej na wyposażeniu nie skąpili.

Co do automatu to nie wiem jak w starszym modelu, ale w nowszej z 2009 mam nalatane 200tys km bez najmniejszych problemów jeśli chodzi o automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od rana szukam pomysłu na kolejne auto, stary accord już ma nieznośną ilość usterek.

> coś do 25tys

> Od rana przerobiłem już Volvo s60, nowsze accordy, BMW 3xx, Mondeo, citroen c5 starszy po lifcie.

> Ale największe zdziwienie to mazda 6, można nabyć model z 2007 roku w cenie poniżej 20000, silniki

> od 2.0 do V6 3.0 . Warto się interesować ? Za zaoszczędzoną kwotę mogę go nawet trochę

> podłatać. Czy lepiej omijać szerokim łukiem ?!?

Mialem mazde 6 2.0 rocznik 2004.

Kupilem w 2011, sprzedalem w 2013.

Autu nie mialem co zarzucic, poza rdza.

Musialem sprzedac, bo za kilka lat tego samochodu by juz poprostu nie bylo.

Ranty blotnikow z tylu mialy dziury juz na kilka centymetrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.