mdyrka Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 Powiedzcie mi dobrzy ludzie... 1.4TSI 160KM lub też 2.0TDI CR (140 lub 170KM - kod silnika 4-ro literowy Bxxx) można kupować już bez strachu, czy to wciąż silniki "podwyższonego ryzyka"? Bo coś obiło mi się o uszy, że 1.4 od końca 2009 są już poprawione (na pasku?). Powiedzcie proszę jak rozpoznać te "zle" silniki. Będę wdzięczny za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 atakuj mar00he on takiego mial 1.4 TSI 160 z DSG swoja droga spozniles sie, mialbys fajna fure po moderatorze chyba tylko mu cewki padly z tych rzeczy co unieruchomiły auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 2.0TDI CR mozna kupowac sporo znajomych ma [rozrzut od konca 2008 do 2012] i nie chca sie zepsuc.zarowno 140 jak 170KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2014 bierz śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 > atakuj mar00he on takiego mial 1.4 TSI 160 z DSG > swoja droga spozniles sie, mialbys fajna fure po moderatorze > chyba tylko mu cewki padly z tych rzeczy co unieruchomiły auto Ja miałem 2009. Padające łańcuchy rozrządu w 1,4 TSI 160KM - nie spotkałem takiego przypadku. A z awarii rzeczywiście miałem dwa razy padnięte cewki zapłonowe - nie na amen, ale wypadały zapłony. Zapobiegawczo, po "check engine" stawałem, wzywałem lawetę i auto zastępcze. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 Dzieki bardzo za wszystkie odpowiedzi. Czyli jak rozumiem tych silnikow juz nie trzeba ske obawiac. I jeszcze jedno pytanko... pozmianowe TSI sa na pasku, czy wciaz na lancuchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Dzieki bardzo za wszystkie odpowiedzi. Czyli jak rozumiem tych silnikow juz nie trzeba ske obawiac. > I jeszcze jedno pytanko... pozmianowe TSI sa na pasku, czy wciaz na lancuchu? Szczerze mówiąc - co Ci za różnica? mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Szczerze mówiąc - co Ci za różnica? > mar00ha Chocby taka, że jeśli jest na pasku, to jedną z pierwszych rzeczy, które bym zrobił w pięcioletnim aucie, to wymienił kompletny rozrząd W przypadku łańcucha na początek wystarczy kontrola - no i byłby to łatwy sposób na rozpoznanie pozmianowych silników (tak, wiem, skuteczniej jest to zrobić po kodzie silnika, ale jeszcze nie wiem, które są tymi "bezpiecznymi", a które nie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Chocby taka, że jeśli jest na pasku, to jedną z pierwszych rzeczy, które bym zrobił w pięcioletnim > aucie, to wymienił kompletny rozrząd W przypadku łańcucha na początek wystarczy kontrola - no > i byłby to łatwy sposób na rozpoznanie pozmianowych silników (tak, wiem, skuteczniej jest to > zrobić po kodzie silnika, ale jeszcze nie wiem, które są tymi "bezpiecznymi", a które nie). tsi na pasku są dopiero w golfie VII o octavii 3 i chyba leonie, reszta ma tsi z łańcuchem, nawet inne auta równolegle produkowane w tymi trzema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.