WariaTor Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Mamy jakies sprawdzone źródło na wtryski 1.5dci. Po 150tys czas na zmiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > Mamy jakies sprawdzone źródło na wtryski 1.5dci. Po 150tys czas na zmiane a co im się dzieje? czy też profilaktyczna zmiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WariaTor Napisano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > a co im się dzieje? czy też profilaktyczna zmiana? W kangoo padly dwa a dwa padna lada chwila. Jeden wlasciciel od nowosci czyli od 2003 w fabryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > Mamy jakies sprawdzone źródło na wtryski 1.5dci. Po 150tys czas na zmiane ja regenerowałem , u mnie wymieniali końcówki oraz chyba w dwóch zaworki puszczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WariaTor Napisano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > ja regenerowałem , u mnie wymieniali końcówki oraz chyba w dwóch zaworki puszczały Ile za regeneracje i gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 przechalapane... tak sobie po cichu myślę co z moimi? wiecznie żyć nie będą, ja już na nich 110 kkm zrobiłem, a auto ma jakieś ca. 340 kkm... może ten olej 2T im jednak pomaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 ktory motor? moze mialbym komplet nowek za ~2200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 > Ile za regeneracje i gdzie? gdzieś w Gdyni ale nie pamiętam coś koło 150zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 wymieniali końcówki oraz chyba w dwóch zaworki puszczały coś koło 150zł sztuka Zregeneruję po 340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WariaTor Napisano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > ktory motor? moze mialbym komplet nowek za ~2200zl A zastrzel mnie wiem tyle ze to 1.5 dci 80KM z 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WariaTor Napisano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > przechalapane... > tak sobie po cichu myślę co z moimi? wiecznie żyć nie będą, ja już na nich 110 kkm zrobiłem, a auto > ma jakieś ca. 340 kkm... > może ten olej 2T im jednak pomaga? Czyzby ktos wczesniej wymienił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Czyzby ktos wczesniej wymienił? śladu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > może ten olej 2T im jednak pomaga? Oczywiscie ze pomaga. Obecny u nas olej napedowy jest bardzo "suchy". Oliwka dodana do wplywa na smarowanie elementow, a kto smaruje ten jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 ekologia "wyłączyła" siarkę z paliw to i dobrego smarowania nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > ekologia "wyłączyła" siarkę z paliw to i dobrego smarowania nie ma W temacie smarności oleju napędowego warto poczytać (choć to długa lektura) forum Toyoty Avensis. Tam chłopaki podeszli do tematu kompleksowo, łącznie z badaniem mieszanek z różnymi olejami w laboratorium, choć wyników specjalnie upublicznić nie chcą. Wniosek był taki, że najlepiej sprawował się pod tym względem do diesla olej Liqui Moly 1052, chociaż ja dolewam tańszego Orlena Semisynthetic 2T i też widzę zmiany na plus. Z drugiej strony, dodatek BIO, który mamy w większości paliw (poza importem) w wysokości do 7% jak wykazały badania (mam gdzieś cały PDF na ten temat) znakomicie wpływa na własności smarne paliwa i to chyba jego najbardziej pozytywna właściwość. PS. Ale najważniejszego zapomniałbym dopisać. Z tych badań na forum Avensisa wynikało, że niektóre oleje mogą wręcz zmniejszać smarność ON (!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 zmniejszać smarność? dziwne BP oficjalnie pisze ze ich paliwa bez BIO są z Niemiec, a w zimie w PL nie produkuje się ON z dodatkami BIO. zobacz jeszcze to: http://www.e-petrol.pl/misc/prtimg/47/Z3941052014.pdf to sprawozdanie z badań ON, wstawione przez kolegę tutaj AK. pisze w nim: zawartość estrów metylowych kwasów tłuszczowych (FAME) <0,05 % przy dopuszczalnej max 7%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > wymieniali końcówki oraz chyba w dwóch zaworki puszczały > coś koło 150zł sztuka > Zregeneruję po 340 ale ja to robiłem parę lat temu śmieszku a teraz napisz ile kosztuje zaworek do tego napisz ile kosztuje końcówka wtryskiwacza a na koniec ile weźmie specjalista za wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > zmniejszać smarność? dziwne Lektura z forum Avensisa. Dłuuuga, chwilami denerwująca ale warto przebrnąć, coś tam jednak interesującego merytorycznie napisali. > BP oficjalnie pisze ze ich paliwa bez BIO są z Niemiec, a w zimie w PL nie produkuje się ON z > dodatkami BIO. Z BP nigdy do czynienia nie miałem, u mnie nie ma tego w ogóle, a na trasie nie zajeżdżam nigdy. Podejrzewam jednak, że biorą paliwo albo z Orlenu albo z Lotosa, więc będzie BIO jak wszędzie. Co do zimy - owszem, BIO dodawane jest tak samo jak latem. Wyjątkiem są oleje spełniające normy dla paliw arktycznych ale znowuż są to tylko dwa produkty czyli Orlenowy Ekodiesel Ultra klasa 2 i IZ-40 z Lotosu. Ten z Lotosu bywa dostępny podczas mrozów u mnie na stacji należącej do PKS. Z ciekawostek to jest zupełnie bez koloru, jak woda i pachnie też inaczej niż zwykły olej. > zobacz jeszcze to: > http://www.e-petrol.pl/misc/prtimg/47/Z3941052014.pdf > to sprawozdanie z badań ON, wstawione przez kolegę tutaj AK. pisze w nim: zawartość estrów > metylowych kwasów tłuszczowych (FAME) To ja wstawiałem jak dobrze pamiętam. Teraz mnóstwo firm wozi ON z Litwy. Produkowany jest na Białorusi w Mozyrze (najczęściej) albo ewentualnie w Nowopołocku. Tam nie ma żadnego BIO (i to świadectwo dotyczy takiego paliwa), kupisz to na niektórych mniejszych niezrzeszonych stacjach. Kolor tego paliwa jest przepiękny - zielono-niebieski, a samochód pali mniej (szczególnie widać to w ciężarowych, tam zmiana % inaczej przekłada się na litry jednak niż przy spalaniu 6/100). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Podejrzewam jednak, że biorą paliwo albo z Orlenu albo z Lotosa, więc będzie BIO jak wszędzie. tutaj piszą: http://www.bp.com/pl_pl/on-the-road/poland/produkty-i-uslugi.html > Co do zimy - owszem, BIO dodawane jest tak samo jak latem. Wyjątkiem są oleje spełniające normy dla > paliw arktycznych ale znowuż są to tylko dwa produkty czyli Orlenowy Ekodiesel Ultra klasa 2 i > IZ-40 z Lotosu. niestety nie mam do nich dostępu , a z drugiej strony - kiedyś tankowałem tylko BP, później przeszedłem na zwykłego LOTOSA, teraz tankuję od dwóch lat zwykłego SHELLa. oczywiście wszystko z dodatkiem 2T, więc może nie jest tak źle z tym naszym paliwem do dCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > tutaj piszą: > http://www.bp.com/pl_pl/on-the-road/poland/produkty-i-uslugi.html > niestety nie mam do nich dostępu , a z drugiej strony - kiedyś tankowałem tylko BP, później > przeszedłem na zwykłego LOTOSA, teraz tankuję od dwóch lat zwykłego SHELLa. > oczywiście wszystko z dodatkiem 2T, więc może nie jest tak źle z tym naszym paliwem do dCi ja np zawsze tankowałem na Shell i nie pomogło znajomy mechanik mówił że jak się rozbiera silnik tankowany tylko na shell to widać jakiś ciemny nagar ale ile w tym prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > ale ja to robiłem parę lat temu śmieszku Wtedy ceny były jeszcze wyższe > a teraz napisz ile kosztuje zaworek do tego 280 Tyle razy prosiłem byś nie pisał bzdur w wątkach technicznych a ty dalej swoje Domyślam się że jeteś chłokakiem admina ale ile można coś takiego tolerować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > 280 > Tyle razy prosiłem byś nie pisał bzdur w wątkach technicznych a ty dalej swoje > Domyślam się że jeteś chłokakiem admina ale ile można coś takiego tolerować? a końcówka ? ja wiem że u Cibie problem z czytaniem ale nic nie poradzę na to za wszelką cenę chcesz pokazać jaki to jesteś świetny i wcisnąć swoje usługi ale robisz to nieumiejętnie Źle się domyślasz i jak piszesz w takich emocjach dłuższe zdania to babole robisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 > 280 > Tyle razy prosiłem byś nie pisał bzdur w wątkach technicznych a ty dalej swoje > Domyślam się że jeteś chłokakiem admina ale ile można coś takiego tolerować? czy możesz policzyć ile kosztuje u Ciebie końcówka wtrysku i zaworek ? bo dalej nie dałeś odpowiedzi a całkowity koszt regeneracji podałeś 340zł Chyba że twoja regeneracja to tylko wymiana zaworka to inny temat ale też nie wróże profesjonalizmu w tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 W 90-ciu %-ach napraw wtrysków delphi od 1,5 dci wystarczy wymienić zaworek. Końcówki przeważnie zostają ale należy im się czyszczenie w ultradźwiękach i potem oczywiście testy. To powinno wystarczyć aby przywrócić wtryskowi pełną sprawność. Oczywiście lepiej by było wymienić również rozpylacz ( bardziej profilaktycznie nież z potrzeby ) ale to podnosi cenę więc klienci zaczynają liczyć kase i zostają przy starych rozpylaczach. U mnie wymiana ori zaworka + czyszczenie końcówki w ultradźwiękach + testy to koszt 400,- Jeśli przyszłoby wymienić jeszcze końcówkę to + ok. 200,- Wtrysków delphi do 1,5 dci było kilka wersji i to niezamiennych ze sobą. W zależności od wersji ceny końcówek mogą się trochę różnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Wiadomość skasowana przez Radauskas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 ale to akurat wiem , w moim przypadku też potrzebna była wymiana końcówek , no i nie można wykluczyć tego że w jakimś przypadku to będzie. Więc jak się informuje to powinno się podać wszystkie informacje, Jak będzie wymiana samych końcówek to koszt taki , jak wymiana zaworka to taki , a jak komplet to taki. Przynajmniej tak mi się wydaje uczciwie a nie że oddajesz na regenerację za 380zł a później wychodzi że płacisz 600zł Muszę poszukać faktury ile moje w końcu kosztowały bo chyba wymiana samych końcówek to było koło 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Wymiana zaworków za 150,- to cena abstrakcyjna na przestrzeni ostatnich kilku lat. Nawet na chinczyku byłoby trudno. A ceny oryginalnych zaworkow od wielu lat są podobne,.. po za 1-dnym rokiem kiedy potrafiły kosztować prawie 2x więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 > Wymiana zaworków za 150,- to cena abstrakcyjna na przestrzeni ostatnich kilku lat. Nawet na > chinczyku byłoby trudno. A ceny oryginalnych zaworkow od wielu lat są podobne,.. po za 1-dnym > rokiem kiedy potrafiły kosztować prawie 2x więcej. przecież pisałem końcówek końcówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.