Skocz do zawartości

Szarpie przy 1800 obr/min i problem z zapalaniem.


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent kiła. Świece żarowe nowe, rozrusznik kreci. Filtry roczne wiec nowe. Akumulator w miarę sprawny. Kreci nie pali, odpala za 4-5 razem. Niezależnie od biegu przy 1800 szarpie ale wkręca sie na obroty bez problemu.

Dolalem za 100 do pełna na shellu i sie zaczęło. Paliwo czy zbieg okoliczności? Teraz mam cały bak dolać jakiegoś szuwaksa?

Wcześniej tez czasem szarpał ale obstawiałem EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcześniej tez czasem szarpał ale obstawiałem EGR.

Przy 1800-2000 następuje zamknięcie EGR-u wiec może być to jego wina.... zaślepić o ile jest to możliwe i sprawdzić czy efekt się powtarza... jeśli nie to do czyszczenia... ale przy tej prędkości również mogą to być łopaty turbiny o ile ma zmienną geometrię...

Jaki to silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy 1800-2000 następuje zamknięcie EGR-u wiec może być to jego wina.... zaślepić o ile jest to

> możliwe i sprawdzić czy efekt się powtarza... jeśli nie to do czyszczenia... ale przy tej

> prędkości również mogą to być łopaty turbiny o ile ma zmienną geometrię...

> Jaki to silnik?

Ale EGR sprawialby problemy z zapalaniem? 1.6crdi 110KM ma zmienna geometrie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent kiła. Świece żarowe nowe, rozrusznik kreci. Filtry roczne wiec nowe. Akumulator w miarę

> sprawny. Kreci nie pali, odpala za 4-5 razem. Niezależnie od biegu przy 1800 szarpie ale

> wkręca sie na obroty bez problemu.

> Dolalem za 100 do pełna na shellu i sie zaczęło. Paliwo czy zbieg okoliczności? Teraz mam cały bak

> dolać jakiegoś szuwaksa?

> Wcześniej tez czasem szarpał ale obstawiałem EGR.

Proszę powiedz, że nie na Traktorowej.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale EGR sprawialby problemy z zapalaniem? 1.6crdi 110KM ma zmienna geometrie.

Najczescie nie, a jesli juz tak to nie az takie jak u Ciebie. Nawet przy pelnym otwarciu EGR przeplyw przez niego jest duzo mniejszy niz z dolotu, a druga sprawa to przy pierwszym uruchamianiu nie ma jeszcze w nim spalin, ktore mogly by dlawic silnik.

Ja na poczatek sprawdzil bym uklad paliwowy, filtr paliwa czy nie ma w nim "zupy" po ostatnim tankowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.