Skocz do zawartości

alternator 900


NaczelnyFilozof

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał.

Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa.

To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał.

> Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa.

> To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek.

jaka głębokosc rowkow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał.

> Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa.

> To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek.

ostatnio robilem to samo. Wyzlobienia na okolo 1mm. Zrobilem na rowno i jeszcze dziala, do tego nowy regulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał.

> Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa.

> To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek.

mój w 0.9i od nowości przejeździł 180tyś ... też go robiłem, wymieniłem nawet uzwojenie, z fabryki to tylko wirnik i obudowa została, ale działał biglaugh.gif komutator też był wytarty już, ale ładował ... także olej to i jeździj biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaka głębokosc rowkow?

> jaka głębokosc rowkow?

Nie pomierzyłem. Może z 2 mm.

W najbliszym czasie będę znowu zdejmował alternator to zmierzę. Czeka mnie wymiana pompy wody, bo ma delikatny luz choć nie cieknie, i muszę zaglądnąć do rozrządu, bo auto ma niewiadomy przebieg i nie wiadomo co tam jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie pomierzyłem. Może z 2 mm.

> W najbliszym czasie będę znowu zdejmował alternator to zmierzę. Czeka mnie wymiana pompy wody, bo

> ma delikatny luz choć nie cieknie, i muszę zaglądnąć do rozrządu, bo auto ma niewiadomy

> przebieg i nie wiadomo co tam jest...

2mm to juz sporo,daj komus co regeneruje altki to za 50 pln max to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że wymieniam pompe wody stwierdziłem że zerknę do rozrządu zobaczyć w jakim jest stanie ślizg/napinacz. Bo łańcuch w teori jest niewymienialny.

Oczywiście hiszpanie w silniku 903 zrezygnowali z napinacza.

Wymieniać czy zostawić?

jakiś tekst

oraz

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.