NaczelnyFilozof Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał. Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa. To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał. > Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa. > To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek. jaka głębokosc rowkow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał. > Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa. > To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek. ostatnio robilem to samo. Wyzlobienia na okolo 1mm. Zrobilem na rowno i jeszcze dziala, do tego nowy regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Jako że alternator wył i gruchoczał zdjąłem pasek klinowy. Zatarte łożysko, ciężko się obracał. > Kupiłem i wymieniłem dwa łożyska. Kręci się lekko. Zamontowałem. Wszytsko działa. > To co mnie martwi to to że w pierścieniach ślizgowych są wyżłobione rowki od szczotek. mój w 0.9i od nowości przejeździł 180tyś ... też go robiłem, wymieniłem nawet uzwojenie, z fabryki to tylko wirnik i obudowa została, ale działał komutator też był wytarty już, ale ładował ... także olej to i jeździj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > jaka głębokosc rowkow? > jaka głębokosc rowkow? Nie pomierzyłem. Może z 2 mm. W najbliszym czasie będę znowu zdejmował alternator to zmierzę. Czeka mnie wymiana pompy wody, bo ma delikatny luz choć nie cieknie, i muszę zaglądnąć do rozrządu, bo auto ma niewiadomy przebieg i nie wiadomo co tam jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > Nie pomierzyłem. Może z 2 mm. > W najbliszym czasie będę znowu zdejmował alternator to zmierzę. Czeka mnie wymiana pompy wody, bo > ma delikatny luz choć nie cieknie, i muszę zaglądnąć do rozrządu, bo auto ma niewiadomy > przebieg i nie wiadomo co tam jest... 2mm to juz sporo,daj komus co regeneruje altki to za 50 pln max to ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > 2mm to juz sporo,daj komus co regeneruje altki to za 50 pln max to ogarnie Fachowiec wycenił naprawe na 100zł. Stwierdziłem że za 50 zł kupie drugi alternator na złomie i będzie w rezerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Fachowiec wycenił naprawe na 100zł. > Stwierdziłem że za 50 zł kupie drugi alternator na złomie i będzie w rezerwie. czyli bedziesz miał 2 złomy? nie rozumiem podejscia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > czyli bedziesz miał 2 złomy? > nie rozumiem podejscia... Przy zakupie zweryfikuje czy są zużyte pierścienie ślizgowe. Nie ma sensu kupować drugiego paścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Przy zakupie zweryfikuje czy są zużyte pierścienie ślizgowe. Nie ma sensu kupować drugiego paścia. a reszte zweryfikujesz wizualnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > a reszte zweryfikujesz wizualnie? Nigdy nie ma się 100% pewności. Równie dobrze po wymianie pierscieni ślizgowych za 100zł może po tygodniu przepalić się uzwojenie wirnika Tak jak z miną, nigdy nie wiadomo kiedy wybuchnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Jako że wymieniam pompe wody stwierdziłem że zerknę do rozrządu zobaczyć w jakim jest stanie ślizg/napinacz. Bo łańcuch w teori jest niewymienialny. Oczywiście hiszpanie w silniku 903 zrezygnowali z napinacza. Wymieniać czy zostawić? jakiś tekst oraz jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.