Danielpoz. Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 Witam Co można powiedzieć o takiej sztuce? czy to faktycznie japoński silnik czy może jednak francuski z reno. Almera Wiem o gnijących belkach i wypalonych lamp przednich ale czy to dotyczy modelu po lifcie? Wiem że są jeszcze diesle reno 1.5 ale ten jest zdecydowanie mocniejszy no i ma skrzynie 6 biegowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 Za 9.5 chyba lepiej poszukać coś innego...rozważałbym taką almerę tylko w kwotach 5-6 tys. Z tym silnikiem takim autem jak ja bardzo wymagający nie jestem to jeździło mi się źle. Mocy nie brakuje co prawda, ale głośno, nie prowadzi to się wcale w porównaniu choćby do astry II, czy golfa IV, wygody żadnej (a w tej cenie np ładną lagunę II znajdziesz). Nic mnie w tym aucie nie urzekło, a problem z ruda ma dość poważny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam > Co można powiedzieć o takiej sztuce? czy to faktycznie japoński silnik czy może jednak francuski z > reno. > Almera > Wiem o gnijących belkach i wypalonych lamp przednich ale czy to dotyczy modelu po lifcie? > Wiem że są jeszcze diesle reno 1.5 ale ten jest zdecydowanie mocniejszy no i ma skrzynie 6 biegowa. Silnik Nissana. Belkę i wydajność świecenia soczewek wystarczy dokładnie sprawdzić przed zakupem auta. Moja belka w roczniku 2006 nie ma nawet śladu rdzy co sprawdziłem ostatnio na ściągniętym zderzaku, natomiast soczewki mam już poprawione fabrycznie. Mam benzyniaka, ale z opinii użytkowników (m.in. mój kolega) ten diesel to faktycznie mocna, bezawaryjna jednostka, jednak nieco za ciężka do tej budy, przez co wymagane jest częstsze kontrolowanie zużycia zawieszenia przedniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam > Co można powiedzieć o takiej sztuce? czy to faktycznie japoński silnik czy może jednak francuski z > reno. > Almera > Wiem o gnijących belkach i wypalonych lamp przednich ale czy to dotyczy modelu po lifcie? > Wiem że są jeszcze diesle reno 1.5 ale ten jest zdecydowanie mocniejszy no i ma skrzynie 6 biegowa. O silniku nie powiem, bo miałem 1.5 16V noPb. Generalnie sprzedawałem jak samochód miał 7 lat, rdzy zero, jedyne co było wymienione to poza oleje + filtry były raz klocki przód + raz klocki tył i linka hamulca ręcznego tył na gwarancji (przez nią poszły klocki tył do wymiany). Zawieszenie, tłumiki etc. wszystko oryginał. Przebieg miała coś koło 84kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 silnik japonski,na lancuchu.raczej nieawaryjny ale tez nie powiedzialbym ze ekonomiczny ja wybralbym chyba 1.5 benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Za 9.5 chyba lepiej poszukać coś innego...rozważałbym taką almerę tylko w kwotach 5-6 tys. Za 5 tys ciężko poszukać coś konkurencyjnego z dieslem i z bogatym wyposażeniem(jak na dany rok modelowy) > Z tym > silnikiem takim autem jak ja bardzo wymagający nie jestem to jeździło mi się źle. Mocy nie > brakuje co prawda, ale głośno, nie prowadzi to się wcale w porównaniu choćby do astry II, czy > golfa IV, wygody żadnej Myślałem że to ta sama klasa i podobny komfort a właściwie jego brak > (a w tej cenie np ładną lagunę II znajdziesz). ma być kompakt i raczej hatchback >Nic mnie w tym aucie > nie urzekło, Ciekawe wnętrze( panel radia/klimy i wyświetlacz) w porównaniu do golfa, astry czy focusa > a problem z ruda ma dość poważny. Tego się obawiam ale które auto w tej klasie i roczniku tego nie ma.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Silnik Nissana. > Belkę i wydajność świecenia soczewek wystarczy dokładnie sprawdzić przed zakupem auta. Wystarczy łączyć światła czy jakoś wnikliwiej sprawę zbadać? Zakładając zakup w dzień. > Moja belka w roczniku 2006 nie ma nawet śladu rdzy co sprawdziłem ostatnio na ściągniętym zderzaku, > natomiast soczewki mam już poprawione fabrycznie. Od jakiegoś konkretnego rocznika była ta akcja? soczewki to światła mijania czy długie? > Mam benzyniaka, ale z opinii użytkowników (m.in. mój kolega) ten diesel to faktycznie mocna, > bezawaryjna jednostka, jednak nieco za ciężka do tej budy, przez co wymagane jest częstsze > kontrolowanie zużycia zawieszenia przedniego. Taki urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > silnik japonski,na lancuchu.raczej nieawaryjny ale tez nie powiedzialbym ze ekonomiczny > ja wybralbym chyba 1.5 benzyne Musi być diesel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Tego się obawiam ale które auto w tej klasie i roczniku tego nie ma.... Megane 2 i Stilo nie mają tego kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Wystarczy łączyć światła czy jakoś wnikliwiej sprawę zbadać? Zakładając zakup w dzień. > Od jakiegoś konkretnego rocznika była ta akcja? soczewki to światła mijania czy długie? Soczewki to światła mijania. W lampach po lifcie początkowo montowano plastikowe odbłyśniki które temperatura żarówki H7 w szybkim tempie wypalała. Wtedy mijania świecą na kilka metrów przed autem a nie na min.40m. Była akcja serwisowa wymiany tych reflektorów na poprawione z metalowym odbłyśnikiem. Sprawdzą Ci to w ASO po nr VIN czy auto było na tej akcji. Od bodaj 2005r fabrycznie montowali już poprawione reflektory, z którymi nie ma już tych problemów. Są też na Allegro firmy którym wysyłasz wadliwe lampy a oni je regenerują i odsyłają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Megane 2 i Stilo nie mają tego kłopotu O magene myślałem ale rozglądając się w temacie scenica to stwierdzam że dość udziwnione(tym samym awaryjne) są tam pewne rozwiązania. Choć auto całkiem fajne Stilo? może i to dobry kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Wiem że są jeszcze diesle reno 1.5 ale ten jest zdecydowanie mocniejszy no i ma skrzynie 6 biegowa. jeszcze mi sie przypomnialo-ta 6 skrzynia niekoniecznie musi byc atutem.w primerze z tym silnikiem tez mialem 6 ale ten szosty bieg mial wyzsze przelozenie niz 5 w wiekszosci aut tak ze tylko mieszania bylo wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > O magene myślałem ale rozglądając się w temacie scenica to stwierdzam że dość udziwnione(tym samym > awaryjne) są tam pewne rozwiązania. Choć auto całkiem fajne Mam akurat benzynę, pierwszy wyrób francuski mój, nie jest źle na chwilę obecną > Stilo? może i to dobry kierunek. Diesla jtd i mjtd znajdziesz w kilku odmianach mocowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam > Co można powiedzieć o takiej sztuce? czy to faktycznie japoński silnik czy może jednak francuski z > reno. Jeździłem kiedyś N16 przed FL z silnikiem 2.2DI (czyli w sumie też przed FL DI --> DCI). Szczerze, mógłbym wrócić do tego samochodu, byłem bardzo zadowolony (przebieg u mnie od 100.000km do 210.000km). Silnik może przyciężki, może trochę bardziej paliwożerny (pojemność), ale za to pancerny i fajnie się nim rusza z racji pojemności (puszczasz sprzęgło i jedziesz , nie to co moje obecne 1.6HDi ) Miałem u siebie standardowy problem korozji wszystkich Almer - dookoła tylnej szyby, pojawiały się niewielkie purchle, może po FL to poprawili, ew. zaraz po zakupie konserwacja tamtych okolic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozdpiotr Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 ...odpuść sobie. Albo poprostu zrób jazdę próbną to się wyleczysz. Miałem przez 5 lat jako drugi w rodzinie (małżonce się podobał). Elastyczność i moc na poziomie wczesnego Poloneza. Pomagał chip albo zweżka przed przepływką. Plastiki w środku z jakiegoś motoryzacyjnego koszmaru plus drgania i hałas z tego 2.2 DI. Pozatym przebieg pewnie podchodzi pod 500k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Jeździłem kiedyś N16 przed FL z silnikiem 2.2DI (czyli w sumie też przed FL DI --Miałem u siebie > standardowy problem korozji wszystkich Almer - dookoła tylnej szyby, pojawiały się niewielkie > purchle, może po FL to poprawili, ew. zaraz po zakupie konserwacja tamtych okolic. Po FL nie rdzewiały, a przynajmniej nie na taką skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 miałem 1.5 pb 2001 super fura. miała 270 kkm jak ją sprzedałem.... i nic nie robiłem ani w zawiasie ani w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > Witam > Co można powiedzieć o takiej sztuce? czy to faktycznie japoński silnik czy może jednak francuski z > reno. > Almera > Wiem o gnijących belkach i wypalonych lamp przednich ale czy to dotyczy modelu po lifcie? > Wiem że są jeszcze diesle reno 1.5 ale ten jest zdecydowanie mocniejszy no i ma skrzynie 6 biegowa. Miałem Almerę przez 9 miesięcy, ale z silnikiem benzynowym. Na plus almery to światła, soczewki robią swoje. Na minus jakość wykończenia, komfort podróżowania, hałas w kabinie. Ponieważ to auto nigdy nie było nadmiernie popularne to pewne części tego auta trzymają cenę, np. tylna lampa kosztuje 400 zł i więcej a rynek używek nie istnieje, na allegro są tylko z Anglii a te nie pasują. Z ciekawostek to większość elementów w środku auta mocowanych jest na zatrzask. W tej cenie szukałbym Laguny II, ewentualnie Megane jako mniejsze od L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2015 > ...odpuść sobie. Albo poprostu zrób jazdę próbną to się wyleczysz. Miałem przez 5 lat jako drugi w > rodzinie (małżonce się podobał). Elastyczność i moc na poziomie wczesnego Poloneza. Pomagał > chip albo zweżka przed przepływką. Plastiki w środku z jakiegoś motoryzacyjnego koszmaru plus > drgania i hałas z tego 2.2 DI. Pozatym przebieg pewnie podchodzi pod 500k. moim nastepnym autem po primerze 2,2 dci bylo audi tdi 130KM i NIE MIALO STARTU do primery.wiec jesli ty porownujesz osiagi tego silnika do do poloneza to moze trzeba bylo go po prostu naprawic? majac jeszcze primere jezdzilem audi A4 B7 tdi 115KM i tu wydawalo mi sie ze audi ma podpieta przyczepke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.