_luk_ Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 probowal ktos ? da sie? 2004+ to pewnie p&p ale czy do stilo 2001 podejda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > probowal ktos ? da sie? > 2004+ to pewnie p&p ale czy do stilo 2001 podejda ?? Podejdą, tylko po co? Te od Bravo są droższe, bo nowsze auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2015 > Podejdą, tylko po co? Te od Bravo są droższe, bo nowsze auto. w stilo mam juz amorki do wymiany w bravo wczoraj pekla sprezyna a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki) to wole wrzucic amorki z bravo do stilo a do bravo kupic caly nowy komplet takie oszustwo psychiczne - inwestuje w nowsze a nie strucla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > w stilo mam juz amorki do wymiany > w bravo wczoraj pekla sprezyna > a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki) > to wole wrzucic amorki z bravo do stilo > a do bravo kupic caly nowy komplet > takie oszustwo psychiczne - inwestuje w nowsze a nie strucla Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez serwisowych nie trzeba montować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez > serwisowych nie trzeba montować. Poliftowe stilo też już miały duże płytki. Ostatnio kupiłem nowe oryginały do stilo i już nie trzeba montować tych osłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez > serwisowych nie trzeba montować. Już od dawna sprzedają amory do Stilo z odpowiednio szeroką miską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > w stilo mam juz amorki do wymiany > w bravo wczoraj pekla sprezyna > a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki) a dlaczego chińszczyznę? Szczerze, to nie rzucałbym się na używane amorki. Kupowałem na początku roku bilstein i jeżdzi właśnie ze sprężyną z bravo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > a dlaczego chińszczyznę? Nie zrozumiales Nie chce chinszczyzny dlatego wsadze do Stilo swoje używane amorki z bravo do bravo zapodam cały nowy komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Nie zrozumiales > Nie chce chinszczyzny dlatego wsadze do Stilo swoje używane amorki z bravo > do bravo zapodam cały nowy komplet dalej nie rozumiem twojej logiki... Nie znajdziesz nic lepszego (seryjnego) niż produkt OE. Po co taka zamiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > dalej nie rozumiem twojej logiki... Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany sprężyn. Skoro ma już inwestować w nowe amorki, to lepiej te nowe dać do nowszego auta. > Nie znajdziesz nic lepszego (seryjnego) niż produkt OE. Po co > taka zamiana? W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej > półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany > sprężyn. Skoro ma już inwestować w nowe amorki, to lepiej te nowe dać do nowszego auta. > W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają > sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma > lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata. Ciekawi mnie, skąd znasz charakterystykę pracy amortyzatora, ale skoro tak twierdzisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają > sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma > lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata. O rany jak to dobrze, że nie wybrałem fabrycznych Niemieckie Sachs będą, przody tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Ciekawi mnie, skąd znasz charakterystykę pracy amortyzatora, ale skoro tak twierdzisz... Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do mnie. Wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej > półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany dokładnie tak. kupiłem cały nowy komplet magneti (mam swój powód) założony już do bravo po obejrzeniu amorków z bravo (suche, nie zeżarte) podtrzymuje decyzję i w przyszłym tygodniu wkładam je do stilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 > Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko > "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do > mnie. Wystarczy? wyluzuj... ciągle twierdzę, że nie ma nic lepszego niż oe (jestem odpowiedzialny za produkcję części samochodowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko > "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do > mnie. Wystarczy? Zazdraszczam że masz w rękach takie czucie że jesteś w stanie odrazu ocenic charakterystyke amota Nie każdy ma takie zdolności do "macania" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > wyluzuj... > ciągle twierdzę, że nie ma nic lepszego niż oe (jestem odpowiedzialny za produkcję części > samochodowych) hmmm pozwole sobie nie zgodzić się z tym jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy stosunek ceny do jakosci ale oe aftermarket to juz inna historia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > hmmm > pozwole sobie nie zgodzić się z tym > jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy > stosunek ceny do jakosci > ale oe aftermarket to juz inna historia To tak jak z oponami. Te na opierwszy montaż są doskonałe, a takie same dostępne w sklepach, miewają wady kwalifikujące do reklamacji i jej uznania (moje osobiste doświadczenie z np. Continentalami). Najgorzej, że jest zmowa producentów i sprzedawców i tych na pierwszy montaż nie dostaniesz nigdzie. Nie i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > hmmm > pozwole sobie nie zgodzić się z tym > jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy > stosunek ceny do jakosci > ale oe aftermarket to juz inna historia nie ma czegos takiego jak oe aftermarket..?? Jest OE- pierwszy montaż OES- do ASO aftermarket Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > nie ma czegos takiego jak oe aftermarket..?? > Jest > OE- pierwszy montaż > OES- do ASO > aftermarket heh uzylem skrotu myslowego mowiac oe aftermarket mam na mysli czesci robione przez oem ale gdy nie ida juz na pierwszy montaz, sa to czesto czesci robione na innej hali z innym podejsciem do jakosci a czasem nawet podzlecane. wg Ciebie OES nie ma prawa trafić poza ASO ?? widzialeś kiedys cześci ze startym logo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > heh uzylem skrotu myslowego > mowiac oe aftermarket mam na mysli czesci robione przez oem ale gdy nie ida juz na pierwszy montaz, > sa to czesto czesci robione na innej hali z innym podejsciem do jakosci a czasem nawet > podzlecane. > wg Ciebie OES nie ma prawa trafić poza ASO ?? widzialeś kiedys cześci ze startym logo ?? nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz.... AM producenta OE jest produkowane na tej samej linii, na tych samych narzędziach, z tych samych komponentów, przez tych samych ludzi, za zachowaniem tej samej jakości (no prawie tej samej, bo AM montuje pan Władek w warsztacie, a nie robot na linii). Piszę jako praktyk a nie teoretyk OES jest produkowany na zamówienie producenta samochodów, żeby zapełnić jego magazyny. Jeżeli producent amortyzatorów (bo o tym piszemy) buduje dla siebie jakiś safety stock i zadaży mu się wyprodukować za dużo- części trafiają na rynek pod marką AM, jeżeli z jakichś powodów nie trafią tam gdzie powinny. zasada jest prosta OE- do fabryki (na zamówienie producenta) OES- do ASO (na zamówienie producenta) AM- do sklepów (na zamówienie menagera odpowiedzialnego za sprzedaż AM) PS wiesz, że kayaba i bilstain, to wcale nie musi być kayaba i bilstain, tylko może być monroe i odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_luk_ Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 Uwierz mi, nie myle się podzlecanie produkcji po zakończeniu produkcji na 1 montaż stosują nawet tier 1 Oczywiście branduja swoim logiem tak samo jak Oem's Sa nawet większe numery ale to nie jest miejsce na opisywanie czegoś takiego Jeśli u Ciebie w zakładzie jest inaczej to tylko pogratulowac. > Jeżeli producent amortyzatorów (bo o tym piszemy) Ja pisze ogólnie o automotive a tenneco wcale tu nie jest jakimś wzorem > wiesz, że kayaba i bilstain, to wcale nie musi być kayaba i bilstain, tylko może być monroe i > odwrotnie? Wyobraź sobie ze tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2015 > Uwierz mi, nie myle się > podzlecanie produkcji po zakończeniu produkcji na 1 montaż stosują nawet tier 1 > Oczywiście branduja swoim logiem tak samo jak Oem's > Sa nawet większe numery ale to nie jest miejsce na opisywanie czegoś takiego > Jeśli u Ciebie w zakładzie jest inaczej to tylko pogratulowac. > Ja pisze ogólnie o automotive a tenneco wcale tu nie jest jakimś wzorem > Wyobraź sobie ze tak skoro tak twierdzisz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez > serwisowych nie trzeba montować. A z jakiej wersji bravo takie amorki pasują do stilo 140 konnego? Bo sprzedałem zawieszenie gwintowane i myśle by dać sprężyny eibach na amorki fabryczne z bravo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > A z jakiej wersji bravo takie amorki pasują do stilo 140 konnego? Bo sprzedałem zawieszenie > gwintowane i myśle by dać sprężyny eibach na amorki fabryczne z bravo. Na nasza zwrotnice jedynie amor z MJ150 pasuje. Dajesz ProKit? ja zapodalem ale cos mi sie zdaje ze dupa za mocno siadla, chyba wiecej niz podawane 35mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 > Na nasza zwrotnice jedynie amor z MJ150 pasuje. > Dajesz ProKit? ja zapodalem ale cos mi sie zdaje ze dupa za mocno siadla, chyba wiecej niz > podawane 35mm. Sportline, już kiedyś miałem i znów będzie, bo siedział równo -30 przód i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.