Skocz do zawartości

amorki z bravo II do stilo.


_luk_

Rekomendowane odpowiedzi

> Podejdą, tylko po co? Te od Bravo są droższe, bo nowsze auto.

w stilo mam juz amorki do wymiany

w bravo wczoraj pekla sprezyna

a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki)

to wole wrzucic amorki z bravo do stilo

a do bravo kupic caly nowy komplet

takie oszustwo psychiczne - inwestuje w nowsze a nie strucla smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w stilo mam juz amorki do wymiany

> w bravo wczoraj pekla sprezyna

> a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki)

> to wole wrzucic amorki z bravo do stilo

> a do bravo kupic caly nowy komplet

> takie oszustwo psychiczne - inwestuje w nowsze a nie strucla

Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez serwisowych nie trzeba montować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez

> serwisowych nie trzeba montować.

Poliftowe stilo też już miały duże płytki. Ostatnio kupiłem nowe oryginały do stilo i już nie trzeba montować tych osłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w stilo mam juz amorki do wymiany

> w bravo wczoraj pekla sprezyna

> a jak mam wkladac chinszczyzne do stilo (amorki)

a dlaczego chińszczyznę? Szczerze, to nie rzucałbym się na używane amorki. Kupowałem na początku roku bilstein i jeżdzi właśnie ze sprężyną z bravo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dalej nie rozumiem twojej logiki...

Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany sprężyn. Skoro ma już inwestować w nowe amorki, to lepiej te nowe dać do nowszego auta.

> Nie znajdziesz nic lepszego (seryjnego) niż produkt OE. Po co

> taka zamiana?

W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej

> półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany

> sprężyn. Skoro ma już inwestować w nowe amorki, to lepiej te nowe dać do nowszego auta.

> W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają

> sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma

> lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata.

Ciekawi mnie, skąd znasz charakterystykę pracy amortyzatora, ale skoro tak twierdzisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przypadku Stilo/Bravo amortyzatory OE są polskiej produkcji Cofap z Częstochowy i nie zachwycają

> sztywnością. Pierwsza lepsza Kayaba z serii Exel-G (to te najsłabsze z gazowo-olejowych) ma

> lepszą charakterystykę od produktu OE Fiata.

O rany jak to dobrze, że nie wybrałem fabrycznych grinser006.gif

Niemieckie Sachs będą, przody tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie, skąd znasz charakterystykę pracy amortyzatora, ale skoro tak twierdzisz...

Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do mnie. Wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli ma słabe amorki (czyt. do wymiany) w Stilo, to zamiast kupować nowe ze średniej, lub wyższej

> półki, woli wstawić ze swojego Bravo używane (dobre), bo w Bravo będzie je wyjmował do wymiany

ok.gif dokładnie tak.

kupiłem cały nowy komplet magneti (mam swój powód)

założony już do bravo

po obejrzeniu amorków z bravo (suche, nie zeżarte) podtrzymuje decyzję i w przyszłym tygodniu wkładam je do stilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko

> "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do

> mnie. Wystarczy?

wyluzuj...

ciągle twierdzę, że nie ma nic lepszego niż oe (jestem odpowiedzialny za produkcję części samochodowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prowadzę warsztat, pracuję w nim, interesuję się częściami i macam je, nie jestem tylko

> "wymieniaczem", serwisuję też Fiaty, są np Bravo, które nigdy aso nie widziały i jeżdżą do

> mnie. Wystarczy?

Zazdraszczam że masz w rękach takie czucie że jesteś w stanie odrazu ocenic charakterystyke amota grinser006.gif Nie każdy ma takie zdolności do "macania" hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyluzuj...

> ciągle twierdzę, że nie ma nic lepszego niż oe (jestem odpowiedzialny za produkcję części

> samochodowych)

hmmm

pozwole sobie nie zgodzić się z tym

jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy stosunek ceny do jakosci

ale oe aftermarket to juz inna historia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm

> pozwole sobie nie zgodzić się z tym

> jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy

> stosunek ceny do jakosci

> ale oe aftermarket to juz inna historia

To tak jak z oponami. Te na opierwszy montaż są doskonałe, a takie same dostępne w sklepach, miewają wady kwalifikujące do reklamacji i jej uznania (moje osobiste doświadczenie z np. Continentalami). Najgorzej, że jest zmowa producentów i sprzedawców i tych na pierwszy montaż nie dostaniesz nigdzie. Nie i już sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm

> pozwole sobie nie zgodzić się z tym

> jesli bieżemy pod uwagę oe z pierwszego montazu - to tutaj najprawdopodobniej mamy najlepszy

> stosunek ceny do jakosci

> ale oe aftermarket to juz inna historia

nie ma czegos takiego jak oe aftermarket..??

Jest

OE- pierwszy montaż

OES- do ASO

aftermarket

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma czegos takiego jak oe aftermarket..??

> Jest

> OE- pierwszy montaż

> OES- do ASO

> aftermarket

heh uzylem skrotu myslowego

mowiac oe aftermarket mam na mysli czesci robione przez oem ale gdy nie ida juz na pierwszy montaz, sa to czesto czesci robione na innej hali z innym podejsciem do jakosci a czasem nawet podzlecane.

wg Ciebie OES nie ma prawa trafić poza ASO ?? zlosnik.gif widzialeś kiedys cześci ze startym logo ?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh uzylem skrotu myslowego

> mowiac oe aftermarket mam na mysli czesci robione przez oem ale gdy nie ida juz na pierwszy montaz,

> sa to czesto czesci robione na innej hali z innym podejsciem do jakosci a czasem nawet

> podzlecane.

> wg Ciebie OES nie ma prawa trafić poza ASO ?? widzialeś kiedys cześci ze startym logo ??

nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz....

AM producenta OE jest produkowane na tej samej linii, na tych samych narzędziach, z tych samych komponentów, przez tych samych ludzi, za zachowaniem tej samej jakości (no prawie tej samej, bo AM montuje pan Władek w warsztacie, a nie robot na linii).

Piszę jako praktyk a nie teoretyk smile.gif

OES jest produkowany na zamówienie producenta samochodów, żeby zapełnić jego magazyny.

Jeżeli producent amortyzatorów (bo o tym piszemy) buduje dla siebie jakiś safety stock i zadaży mu się wyprodukować za dużo- części trafiają na rynek pod marką AM, jeżeli z jakichś powodów nie trafią tam gdzie powinny.

zasada jest prosta

OE- do fabryki (na zamówienie producenta)

OES- do ASO (na zamówienie producenta)

AM- do sklepów (na zamówienie menagera odpowiedzialnego za sprzedaż AM)

PS

wiesz, że kayaba i bilstain, to wcale nie musi być kayaba i bilstain, tylko może być monroe i odwrotnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, nie myle się

podzlecanie produkcji po zakończeniu produkcji na 1 montaż stosują nawet tier 1

Oczywiście branduja swoim logiem tak samo jak Oem's

Sa nawet większe numery ale to nie jest miejsce na opisywanie czegoś takiego

Jeśli u Ciebie w zakładzie jest inaczej to tylko pogratulowac.

> Jeżeli producent amortyzatorów (bo o tym piszemy)

Ja pisze ogólnie o automotive a tenneco wcale tu nie jest jakimś wzorem

> wiesz, że kayaba i bilstain, to wcale nie musi być kayaba i bilstain, tylko może być monroe i

> odwrotnie?

Wyobraź sobie ze tak wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uwierz mi, nie myle się

> podzlecanie produkcji po zakończeniu produkcji na 1 montaż stosują nawet tier 1

> Oczywiście branduja swoim logiem tak samo jak Oem's

> Sa nawet większe numery ale to nie jest miejsce na opisywanie czegoś takiego

> Jeśli u Ciebie w zakładzie jest inaczej to tylko pogratulowac.

> Ja pisze ogólnie o automotive a tenneco wcale tu nie jest jakimś wzorem

> Wyobraź sobie ze tak

skoro tak twierdzisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Da się bez problemu, dodatkowy plus taki że amory z bravo mają szeroki koszyk i tych protez

> serwisowych nie trzeba montować.

A z jakiej wersji bravo takie amorki pasują do stilo 140 konnego? Bo sprzedałem zawieszenie gwintowane i myśle by dać sprężyny eibach na amorki fabryczne z bravo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A z jakiej wersji bravo takie amorki pasują do stilo 140 konnego? Bo sprzedałem zawieszenie

> gwintowane i myśle by dać sprężyny eibach na amorki fabryczne z bravo.

Na nasza zwrotnice jedynie amor z MJ150 pasuje.

Dajesz ProKit? ja zapodalem ale cos mi sie zdaje ze dupa za mocno siadla, chyba wiecej niz podawane 35mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na nasza zwrotnice jedynie amor z MJ150 pasuje.

> Dajesz ProKit? ja zapodalem ale cos mi sie zdaje ze dupa za mocno siadla, chyba wiecej niz

> podawane 35mm.

Sportline, już kiedyś miałem i znów będzie, bo siedział równo -30 przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.