Skocz do zawartości

Swap SC900 na 1.2 16V


gregory099

Rekomendowane odpowiedzi

Poprawcie mnie znalazłem takie info:

3 grube

+12V po zapłonie pomarańczowy

+12V do pompy paliwa, brązowy

+12V do cewki rozrusznika, czerwony

5 cienkich

szary z żółtym paskiem - czujnik ciśnienia oleju

szary z białym paskiem - czujnik temperatury w głowicy

szary z czarnym paskiem - wzbudzenie alternatora

niebieski jasny - marchewa lub sygnał do obrotomierza [można pominąć]

niebieski ciemny - marchewa lub sygnał do obrotomierza [można pominąć]

oprócz tego jest jeszcze w tej wiązce gruby czerwony kabel który dajemy do klemy +

Dobrze znalazłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co sobie utrudniać życie i bawić się w przerabianie kostki łączącej ? wyprowadzaj 4 siury na wtryski, wypnij pin26 żeby nie żarł prądu, poprzedłużaj jakieś przewody które przy motorze 1.2 okażą się za krótkie i po temacie tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Weź te wiązkę co masz z 900 podepnij do 1.2 to już będziesz widział gdzie i co musisz

> przedłużyć/polutować

Myślałem że wystarczająco jasno odpisałem wczoraj....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.