Luterq Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Właśnie kupiłem accorda z instalacją na śrubę, butla jeszcze pięć lat Ktoś poleci specjalistę, który wsadzi mi jakiegoś fajnego staga 300 czy coś lepszego w to miejsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 11 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 > Właśnie kupiłem accorda z instalacją na śrubę, butla jeszcze pięć lat > Ktoś poleci specjalistę, który wsadzi mi jakiegoś fajnego staga 300 czy coś lepszego w to miejsce ? Myślę, że forumowicz Czykit da sobie radę. Poszukaj opinii.. . Najtańsza opcja to pewnie niebędzie, ale imho warto troszkę dopłacić za Św. spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Myślę, że forumowicz Czykit da sobie radę. Poszukaj opinii.. . > Najtańsza opcja to pewnie niebędzie, ale imho warto troszkę dopłacić za Św. spokój. Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota. Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie w kolektorze mnie przeraża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota. > Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie > w kolektorze mnie przeraża Smiało jak masz czas i warunki to: przygoda przygoda każdej chwili szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekcc Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 tylko to wiercenie > w kolektorze mnie przeraża Spokojnie jeśli wieszałeś obrazki w domu to dasz radę do tego podłączenie kilku kabli i gotowe, a schematy są łatwo dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota. > Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie > w kolektorze mnie przeraża Jak nie wiercisz na założonym to w czym problem? Najwyżej kupisz nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Jak nie wiercisz na założonym to w czym problem? Najwyżej kupisz nowy No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ? Pacjent to Honda 2.0 vtec z 2000r. 150 KM Warto dopłacać do nowego STAG4 Qbox ? I jaka jest właściwie różnica pomiędzy stagiem 300 + a stag 4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory > do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ? jedni demontuja inny nie, czasem sie nie da bez demontazu mi raz wiory polecialy, podstawily zawory i nie bylo kompresji ale to w moim aucie wiec zamiast zaoszczedzic czas to stracilem > Pacjent to Honda 2.0 vtec z 2000r. 150 KM > Warto dopłacać do nowego STAG4 Qbox ? qbox to nowa platforma dopiero rozwijana, ale jak masz jej nigdy nie wykorzystac to nie ma sensu doplacac > I jaka jest właściwie różnica pomiędzy stagiem 300 + a stag 4 ? stag 300 moze byc isa2 albo premium gdzie masz adaptacja do map albo po obd w stagu 4 nie masz tego wiercenia nie ma co sie bac, kabelki to tez prasta sprawa, polecam spróbować wlasnych sil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > jedni demontuja inny nie, czasem sie nie da bez demontazu > mi raz wiory polecialy, podstawily zawory i nie bylo kompresji ale to w moim aucie wiec zamiast > zaoszczedzic czas to stracilem Ok, czyli przy okazji wyczyszczę przepustnicę, egr-y itp. > qbox to nowa platforma dopiero rozwijana, ale jak masz jej nigdy nie wykorzystac to nie ma sensu > doplacac wieczorem przestudiowałem instrukcję, możliwości konfiguracyjne w porównaniu z tym co miałem wcześniej w pierwszej wersji staga 300 to jakiś kosmos. Widzę, że jest wybór trybów pomiędzy ISA a OBD, czy któryś jest lepszy, gorszy, bardziej upierdliwy ? Mam OBD z początków produkcji, czy z tym może być problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami. Zdejmujesz kolektor (prosta sprawa w Accordzie), wiertłem 4,8mm wiercisz otwory przy wtryskiwaczach benzynowych i gwintujesz na M6 pod dysze. Dysze od razu walnij na 2,6mm i będzie dobrze. Przed demontażem kolektora zaznacz punkty wiercenia i przyjrzyj się, jak będą dysze z wężykami wystawać, żeby później nie okazało się, że kolidują z jakąś wiązką, czy listwą wtrysku benzyny itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor > minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet > złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami. wygląda na dream team z tego co poczytałem: zestaw za 1060zł jakieś OBD jakieś jest, kurier ELM-a już wiezie, zobaczymy co w tym OBD piszczy. Tak jak na spokojnie się zastanowiłem, robota nie jest skomplikowana w sam raz na niedzielne popołudnie, jeden minus, o gwarancji na podzespoły pewnie można zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory > do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ? Nikt nie zdejmuje. W żadnej serwisówce BRC nie ma czegoś takiego jak demontaż kolektora do wiercenia , chyba że nie ma innego wyjścia. Zdejmowanie kolektora to taka nowa moda. A to tyle samo daje co lubryfikacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor > minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet > złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami. Zdejmujesz > kolektor (prosta sprawa w Accordzie), wiertłem 4,8mm wiercisz otwory przy wtryskiwaczach > benzynowych i gwintujesz na M6 pod dysze. Dysze od razu walnij na 2,6mm i będzie dobrze. Przed > demontażem kolektora zaznacz punkty wiercenia i przyjrzyj się, jak będą dysze z wężykami > wystawać, żeby później nie okazało się, że kolidują z jakąś wiązką, czy listwą wtrysku benzyny > itp. Ze wszystkim masz rację ale z tymi dyszami to się nie rozpędzaj. Zależy jaką moc ma silnik , jakie ciśnienie na reduktorze i jakie wtryskiwacze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Nikt nie zdejmuje. Zdejmuje każdy, szanujący się instalator. Nie zdejmują tylko druciarze. I nie żadna nowa moda tylko robota zgodnie ze sztuką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > Zdejmuje każdy, szanujący się instalator. Nie zdejmują tylko druciarze. I nie żadna nowa moda tylko > robota zgodnie ze sztuką. czyli malo kto zdejmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 17 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > czyli malo kto zdejmuje Zgadza się. Aczkolwiek czytając wyżej to już się temu nie dziwię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 17 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2015 > czyli malo kto zdejmuje oglądając coś takiego: też czuję się nieco przerażony wizją rozkręcania tego i skręcania dla kilku wiórków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Zdejmuje każdy, szanujący się instalator. Nie zdejmują tylko druciarze. I nie żadna nowa moda tylko > robota zgodnie ze sztuką. Tak Ci się tylko wydaje. Innego też byłbyś zdania gdybyś to robił na co dzień. Na jakichś tam szkoleniach często się rozmawia z różnymi "druciarzami" i każdy jeden zdejmowania kolektora unika jak ognia. Oczywiście poza uzasadnionymi przypadkami... A z drugiej strony , klienci często nie chcą dopłacić do lepszych wtryskiwaczy a co mowa o dopłacie za zdjęcie kolektora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 18 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 > Tak Ci się tylko wydaje. Innego też byłbyś zdania gdybyś to robił na co dzień. Na jakichś tam > szkoleniach często się rozmawia z różnymi "druciarzami" i każdy jeden zdejmowania kolektora > unika jak ognia. Oczywiście poza uzasadnionymi przypadkami... > A z drugiej strony , klienci często nie chcą dopłacić do lepszych wtryskiwaczy a co mowa o dopłacie > za zdjęcie kolektora... Ale ja sobie doskonale zdaję sprawę dlaczego tego nikt nie chce robić. Ja tylko piszę jak się powinno robić. A nie jak się robi i dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > Ze wszystkim masz rację ale z tymi dyszami to się nie rozpędzaj. Zależy jaką moc ma silnik , jakie > ciśnienie na reduktorze i jakie wtryskiwacze... Moc silnika i wtryskiwacze nie są żadną tajemnicą. Ciśnieniem skorygujemy podczas kalibracji, bo reduktor i śrubka regulacyjna jest dostępna, natomiast rozwiercanie dysz może okazać się utrudnione po zmontowaniu kolektora. Takie, jak podałem będą ok i ciśnieniem w zakresie 1,1-1,2 ustawi mnożnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 > oglądając coś takiego: > też czuję się nieco przerażony wizją rozkręcania tego i skręcania dla kilku wiórków Na schemacie tylko wygląda, jak kosmos. W rzeczywistości to łatwa i przyjemna praca. Wtrysków nie demontuj, tylko w całości z kolektorem wytargaj. W Stilo 1.6 byś zobaczył, to można się przerazić. U siebie robiłem ze 4 godziny same dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > Moc silnika i wtryskiwacze nie są żadną tajemnicą. Ciśnieniem skorygujemy podczas kalibracji, bo > reduktor i śrubka regulacyjna jest dostępna, natomiast rozwiercanie dysz może okazać się > utrudnione po zmontowaniu kolektora. Takie, jak podałem będą ok i ciśnieniem w zakresie > 1,1-1,2 ustawi mnożnik. to zaraz, te właściwe dysze regulacyjne siedzą w kolektorze a nie na wtryskiwaczach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > to zaraz, te właściwe dysze regulacyjne siedzą w kolektorze a nie na wtryskiwaczach ? Może ma na myśli wkrętki , bo gdyby zrobił dysze to by nie jeździło ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 > to zaraz, te właściwe dysze regulacyjne siedzą w kolektorze a nie na wtryskiwaczach ? Oczywiście, że we wtryskiwaczach. Pomieszało mi się, ostatnio instalkę zakładałem prawie dwa lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.