Skocz do zawartości

upgrade z Igen do sekwencji


Luterq

Rekomendowane odpowiedzi

> Właśnie kupiłem accorda z instalacją na śrubę, butla jeszcze pięć lat

> Ktoś poleci specjalistę, który wsadzi mi jakiegoś fajnego staga 300 czy coś lepszego w to miejsce ?

Myślę, że forumowicz Czykit da sobie radę. Poszukaj opinii.. ok.gif.

Najtańsza opcja to pewnie niebędzie, ale imho warto troszkę dopłacić za Św. spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę, że forumowicz Czykit da sobie radę. Poszukaj opinii.. .

> Najtańsza opcja to pewnie niebędzie, ale imho warto troszkę dopłacić za Św. spokój.

Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota.

Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie w kolektorze mnie przeraża zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota.

> Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie

> w kolektorze mnie przeraża

Smiało jak masz czas i warunki to: przygoda przygoda każdej chwili szkoda grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo powoli dorastam do chwili gdy będę musiał za to zapłacić worek złota.

> Pierwsza myśl była, że kupię graty i zrobię to sam, bo wpis w dowodzie już jest, tylko to wiercenie

> w kolektorze mnie przeraża

Jak nie wiercisz na założonym to w czym problem? Najwyżej kupisz nowy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie wiercisz na założonym to w czym problem? Najwyżej kupisz nowy

No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ?

Pacjent to Honda 2.0 vtec z 2000r. 150 KM

Warto dopłacać do nowego STAG4 Qbox ?

I jaka jest właściwie różnica pomiędzy stagiem 300 + a stag 4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory

> do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ?

jedni demontuja inny nie, czasem sie nie da bez demontazu

mi raz wiory polecialy, podstawily zawory i nie bylo kompresji ale to w moim aucie wiec zamiast zaoszczedzic czas to stracilem

> Pacjent to Honda 2.0 vtec z 2000r. 150 KM

> Warto dopłacać do nowego STAG4 Qbox ?

qbox to nowa platforma dopiero rozwijana, ale jak masz jej nigdy nie wykorzystac to nie ma sensu doplacac

> I jaka jest właściwie różnica pomiędzy stagiem 300 + a stag 4 ?

stag 300 moze byc isa2 albo premium gdzie masz adaptacja do map albo po obd

w stagu 4 nie masz tego

wiercenia nie ma co sie bac, kabelki to tez prasta sprawa, polecam spróbować wlasnych sil wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedni demontuja inny nie, czasem sie nie da bez demontazu

> mi raz wiory polecialy, podstawily zawory i nie bylo kompresji ale to w moim aucie wiec zamiast

> zaoszczedzic czas to stracilem

Ok, czyli przy okazji wyczyszczę przepustnicę, egr-y itp.

> qbox to nowa platforma dopiero rozwijana, ale jak masz jej nigdy nie wykorzystac to nie ma sensu

> doplacac

wieczorem przestudiowałem instrukcję, możliwości konfiguracyjne w porównaniu z tym co miałem wcześniej w pierwszej wersji staga 300 to jakiś kosmos.

Widzę, że jest wybór trybów pomiędzy ISA a OBD, czy któryś jest lepszy, gorszy, bardziej upierdliwy ? Mam OBD z początków produkcji, czy z tym może być problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami. Zdejmujesz kolektor (prosta sprawa w Accordzie), wiertłem 4,8mm wiercisz otwory przy wtryskiwaczach benzynowych i gwintujesz na M6 pod dysze. Dysze od razu walnij na 2,6mm i będzie dobrze. Przed demontażem kolektora zaznacz punkty wiercenia i przyjrzyj się, jak będą dysze z wężykami wystawać, żeby później nie okazało się, że kolidują z jakąś wiązką, czy listwą wtrysku benzyny itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor

> minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet

> złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami.

wygląda na dream team z tego co poczytałem:

zestaw za 1060zł

jakieś

OBD jakieś jest, kurier ELM-a już wiezie, zobaczymy co w tym OBD piszczy.

Tak jak na spokojnie się zastanowiłem, robota nie jest skomplikowana w sam raz na niedzielne popołudnie, jeden minus, o gwarancji na podzespoły pewnie można zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to mnie tylko jedna rzecz ciekawi, czy w serwisach gdy montują instalacje, to zdejmują kolektory

> do wiercenia czy jak wiór poleci to poleci i nikt nie zauważy ?

Nikt nie zdejmuje. W żadnej serwisówce BRC nie ma czegoś takiego jak demontaż kolektora do wiercenia , chyba że nie ma innego wyjścia.

Zdejmowanie kolektora to taka nowa moda. A to tyle samo daje co lubryfikacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup za około 650zł cały zestaw potrzebny do przeróbki. Najlepiej stag4, wtryski reg fast, reduktor

> minimum zavoli zeta N. To auto spokojnie pojedzie na tym prostym sterowniku. Pewnie nawet

> złącza obd2 nie masz, więc nie ma potrzeby cudować z zaawansowanymi sterownikami. Zdejmujesz

> kolektor (prosta sprawa w Accordzie), wiertłem 4,8mm wiercisz otwory przy wtryskiwaczach

> benzynowych i gwintujesz na M6 pod dysze. Dysze od razu walnij na 2,6mm i będzie dobrze. Przed

> demontażem kolektora zaznacz punkty wiercenia i przyjrzyj się, jak będą dysze z wężykami

> wystawać, żeby później nie okazało się, że kolidują z jakąś wiązką, czy listwą wtrysku benzyny

> itp.

Ze wszystkim masz rację ale z tymi dyszami to się nie rozpędzaj. Zależy jaką moc ma silnik , jakie ciśnienie na reduktorze i jakie wtryskiwacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdejmuje każdy, szanujący się instalator. Nie zdejmują tylko druciarze. I nie żadna nowa moda tylko

> robota zgodnie ze sztuką.

Tak Ci się tylko wydaje. Innego też byłbyś zdania gdybyś to robił na co dzień. Na jakichś tam szkoleniach często się rozmawia z różnymi "druciarzami" i każdy jeden zdejmowania kolektora unika jak ognia. Oczywiście poza uzasadnionymi przypadkami...

A z drugiej strony , klienci często nie chcą dopłacić do lepszych wtryskiwaczy a co mowa o dopłacie za zdjęcie kolektora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak Ci się tylko wydaje. Innego też byłbyś zdania gdybyś to robił na co dzień. Na jakichś tam

> szkoleniach często się rozmawia z różnymi "druciarzami" i każdy jeden zdejmowania kolektora

> unika jak ognia. Oczywiście poza uzasadnionymi przypadkami...

> A z drugiej strony , klienci często nie chcą dopłacić do lepszych wtryskiwaczy a co mowa o dopłacie

> za zdjęcie kolektora...

Ale ja sobie doskonale zdaję sprawę dlaczego tego nikt nie chce robić. Ja tylko piszę jak się powinno robić. A nie jak się robi i dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ze wszystkim masz rację ale z tymi dyszami to się nie rozpędzaj. Zależy jaką moc ma silnik , jakie

> ciśnienie na reduktorze i jakie wtryskiwacze...

Moc silnika i wtryskiwacze nie są żadną tajemnicą. Ciśnieniem skorygujemy podczas kalibracji, bo reduktor i śrubka regulacyjna jest dostępna, natomiast rozwiercanie dysz może okazać się utrudnione po zmontowaniu kolektora. Takie, jak podałem będą ok i ciśnieniem w zakresie 1,1-1,2 ustawi mnożnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oglądając coś takiego:

> też czuję się nieco przerażony wizją rozkręcania tego i skręcania dla kilku wiórków

Na schemacie tylko wygląda, jak kosmos. W rzeczywistości to łatwa i przyjemna praca. Wtrysków nie demontuj, tylko w całości z kolektorem wytargaj. W Stilo 1.6 byś zobaczył, to można się przerazić. U siebie robiłem ze 4 godziny same dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moc silnika i wtryskiwacze nie są żadną tajemnicą. Ciśnieniem skorygujemy podczas kalibracji, bo

> reduktor i śrubka regulacyjna jest dostępna, natomiast rozwiercanie dysz może okazać się

> utrudnione po zmontowaniu kolektora. Takie, jak podałem będą ok i ciśnieniem w zakresie

> 1,1-1,2 ustawi mnożnik.

to zaraz, te właściwe dysze regulacyjne siedzą w kolektorze a nie na wtryskiwaczach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.