Muzyk Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 nie ciezko... graty to groszowa sprawa, komplet uszczelek to bedzie ~170zl, sruby ~50zl do tego planowanie i jedno popoludnie roboty... nie przesadzajmy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > nie ciezko... graty to groszowa sprawa, komplet uszczelek to bedzie ~170zl, sruby ~50zl do tego > planowanie i jedno popoludnie roboty... nie przesadzajmy.. I juz przekraczasz te 200-300zl, a jesli wstawiasz samochod gdzies do warsztatu na wymiane rozrzadu to nikt za darmo nie rozbierze polowy silnika zeby zdjac glowice oraz pozniej ponownie wszystko posklada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 13 Marca 2015 Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 > Przełącznik kosztuje 7 stów. Tylko, jak to na AK bywa, gdy ktoś chce zjechać w temacie części jakąś > markę, to zapomina o niezależnych warsztatach, hurtowniach, sklepach. I o allegro. Wygonić > klienta do ASO, bo to przecież taki towar, że go z Marsa importują. > Za to jak trzeba pochwalić przysłowiowego paśnika w dyszlu, to oczywiście Jaye czy inne Mirki, > zapominają o ASO, bo przecież mają swojego mechesa i swoje źródło części. Nie droższe niż > przeciętny Bar Mleczny Apis i gryczana w nim. I nareszcie ktos przedstawil tok rozumowania większości Polaków . Co do tematu ja bym poszukal 206 1.4, albo jakies clio po lifcie z 1.4 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.