Cendra Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Witam, Mam Iveco Daily na, którym jest owiewka laminatowa i z jednej strony popękała, w okolicach otworów na śruby mocujące. Jak to naprawić? Czy są zakłady, które łatają takie rzeczy? Jak to się naprawia? W jakich zakładach pytać? Najlepiej w okolicach Olsztyna lub na mazowszu. Nowy element kosztuje 400zł netto, pytanie czy warto się bawić w naprawę...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > Witam, > Mam Iveco Daily na, którym jest owiewka laminatowa i z jednej strony popękała, w okolicach otworów > na śruby mocujące. > Jak to naprawić? Czy są zakłady, które łatają takie rzeczy? Jak to się naprawia? W jakich zakładach > pytać? > Najlepiej w okolicach Olsztyna lub na mazowszu. > Nowy element kosztuje 400zł netto, pytanie czy warto się bawić w naprawę...? klei się to żywicą i włóknem , lakieruje tak jak nadwozie samochodu . Mogą to naprawić np firmy produkujące spoilery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 12 Marca 2015 Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 > Witam, > Mam Iveco Daily na, którym jest owiewka laminatowa i z jednej strony popękała, w okolicach otworów > na śruby mocujące. > Jak to naprawić? Czy są zakłady, które łatają takie rzeczy? Jak to się naprawia? W jakich zakładach > pytać? > Najlepiej w okolicach Olsztyna lub na mazowszu. > Nowy element kosztuje 400zł netto, pytanie czy warto się bawić w naprawę...? A samemu nie jesteś w stanie tego naprawić? Włókno szklane, żywica i jedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Tylko to wyrwały się miejsca gdzie są otwory montażowe, będzie to się potem trzymać? Żeby to było zwykłe pęknięcie to co innego. Foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Tak po polsku to płaskownik od środka i działa a naprawa żywicą i włóknem wcale nie jest trudna. Smarujesz, kładziesz włókno, smarujesz, kładziesz włókno itd itd do pożądanego efektu i pilnujesz tylko, żeby się nic wokół nie zapaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > Tylko to wyrwały się miejsca gdzie są otwory montażowe, będzie to się potem trzymać? Żeby to było > zwykłe pęknięcie to co innego. > Foto. najpierw podklejasz płaskownik , potem uzupełniasz , szlifujesz, wiercisz, malujesz i w drogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.