andre1992 Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Witam opisuje problem na ogólnym, ponieważ jestem ciekawy czy ktos z Motokącikówców miał podobną sytuację ze swoim silnikiem Po nie wielkim przeskoczeniu rozrządu silnik pracuje tragicznie,odpala z gazem w podłodze (tylko), wkręca się na obroty tylko jak mu się łagodnie dodaje gazu, a po gwałtownym dodaniu gazu przykładając rękę do przepustnicy czuć wydmuchiwane powietrze i mocne buczenie. Po zakręceniu korka wlewu oleju gdy pracuje na wolnych obrotach silnik gaśnie (jak na filmie) Cały czas wypadają zapłony, i oczywiście wrażenie jak by nie chodził na jeden cylinder, czy może być to wina uszkodzonych zaworów ? (teoretycznie mogą się nie domykać ale czy wtedy by pracował tak w ogóle) ? Co jeszcze można sprawdzić ? /cewki/świece sprawdzone - są OK Silnik to 1.2 12V AZQ montowany w skodzie Fabi, Vw Polo, Seacie Ibizie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 > Co jeszcze można sprawdzić ? Ciśnienie sprężania pomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_e Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Hej. Miałem tak samo, objawy z silnikiem jak u Ciebie przy przebiegu 97tyś. Rano zadzwonił mechanik, że trzeba szukać silnika. Tel na drugi dzień rano, że znaleźli. U mnie problem był gdzieś w elektryce , podobno błahostka. Dokładne informacje mogę mieć w poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 > Witam opisuje problem na ogólnym, ponieważ jestem ciekawy czy ktos z Motokącikówców miał podobną > sytuację ze swoim silnikiem > --------> FILM Podobną-niepodobną...Przestawiony rozrząd po zgonie rolki napinającej - po ustawieniu na starym pasku z założonym napinaczem silnik odpalił bez problemu z trzema krzywymi zaworami-więc może taki silnik działać Silnik TU1 od peugeota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 > Ciśnienie sprężania pomierz Dokładnie. Obstawiam że na któymś z cylindrów będzie w okolicy 0 bo wygieło zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Silnik jest kolizyjny. Wiec albo krzywe zawory albo tez jest mozliwosc przestawienia sie krzywek walka rozdzadu wglezem osi i przestawione sa fazy na walka h rozrzadu. Mialem takie przypadki w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Czyli pomiar ciśnienia sprężania, i głowicę od razu trzeba zrzucać, no chyba że najpierw kapę (która jest z wałkami) i to sprawdzać na sam początek, tak jak kolego mówisz ale jest sens? bo wygląda na to że 99% zawory dostały a kolego z pogiętym zaworem pracował Ci podobnie ? ile zaworów było uszkodzonych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Pomiar: 1 cylinder 14 bar 2 cylinder 0 3 cylinder 0 Ciekawostka - odpala ale nie trzymając go na obrotach gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Ciekawostka - odpala ale nie trzymając go na obrotach gaśnie Nie rozumiem po co ty się jeszcze na tym silnikiem znęcasz. Tu już nie ma co więcej badać, głowica do zrzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Badania zostały przeprowadzone w celu upewnienia się i piszę o rezultatach, przy przeskoczeniu rozrządu musiały zostać zawory po prostu uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Badania zostały przeprowadzone w celu upewnienia się i piszę o rezultatach, przy przeskoczeniu > rozrządu musiały zostać zawory po prostu uszkodzone. Przy tylu próbach uruchomienia prawdopodobnie poczyniłeś jeszcze większe szkody w silniku, niż były na początku. Obym się mylił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 > Czyli pomiar ciśnienia sprężania, i głowicę od razu trzeba zrzucać, no chyba że najpierw kapę > (która jest z wałkami) i to sprawdzać na sam początek, tak jak kolego mówisz ale jest sens? bo > wygląda na to że 99% zawory dostały > a kolego z pogiętym zaworem pracował Ci podobnie ? ile zaworów było uszkodzonych ? Moga byc uszkodzone wzystkie zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 > Przy tylu próbach uruchomienia prawdopodobnie poczyniłeś jeszcze większe szkody w silniku, niż były > na początku. Obym się mylił. Spokojnie nie ma tragedii, tak jak mówiłem odpalać odpala więc jest nadzieja, że nie wszystkie zawory zostały uszkodzone btw. o jakich szkodach większych kolego mówisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.