ktosiek Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Witam Posiadam Citigo z fabrycznym LPG. Instalacja pobiera również benzynę w jakimś zakresie obrotów czy da się to wyłączyć czy lepiej tak zostawić ? auto już po gwarancji a dolewanie częste benzyny jest denerwujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > Witam > Posiadam Citigo z fabrycznym LPG. Instalacja pobiera również benzynę w jakimś zakresie obrotów czy > da się to wyłączyć czy lepiej tak zostawić ? auto już po gwarancji a dolewanie częste benzyny > jest denerwujące z tego co pamietam powyżej 3.5 tys obrotów było ustawione w rapidzie, prawdopodobnie w citigo będzie ta sama instalacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktosiek Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > z tego co pamietam powyżej 3.5 tys obrotów było ustawione w rapidzie, prawdopodobnie w citigo > będzie ta sama instalacja no tak ale czy można to wyłączyć i nie zaszkodzić silnikowi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > no tak ale czy można to wyłączyć i nie zaszkodzić silnikowi ? Nie napisałeś jaki tam jest silnik i jakie komponenty instalacji. Jeśli masz silnik z pośrednim wtryskiem paliwa, wystarczająco mocny reduktor i wtryskiwacze to spokojnie można wyłączyć. Jeśli jest silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa to nie można tego wyłączyć. Jeśli reduktor/wtryskiwacze są za słabe do tego silnik to też lepiej tego nie robić bo braknie Ci mocy przy wyprzedzaniu. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Nie napisałeś jaki tam jest silnik i jakie komponenty instalacji. > Jeśli masz silnik z pośrednim wtryskiem paliwa, wystarczająco mocny reduktor i wtryskiwacze to > spokojnie można wyłączyć. > Jeśli jest silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa to nie można tego wyłączyć. > Jeśli reduktor/wtryskiwacze są za słabe do tego silnik to też lepiej tego nie robić bo braknie Ci > mocy przy wyprzedzaniu. > Pozdrawiam BAS Chyba nie ma za słabych reduktorów do Citigo, przecież to kilkadziesiąt koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktosiek Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Nie napisałeś jaki tam jest silnik i jakie komponenty instalacji. > Jeśli masz silnik z pośrednim wtryskiem paliwa, wystarczająco mocny reduktor i wtryskiwacze to > spokojnie można wyłączyć. > Jeśli jest silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa to nie można tego wyłączyć. > Jeśli reduktor/wtryskiwacze są za słabe do tego silnik to też lepiej tego nie robić bo braknie Ci > mocy przy wyprzedzaniu. > Pozdrawiam BAS Instalacja fabryczna landirenzo Reduktor IG1 Elektrowtryskiwacze RGI Elektroniczna jednostka sterująca Omegas Silnik trzycylindrowe 1,0 60 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Z tego co kojarzę Citigo nie ma tego problemu, ale jeśli się coś zmieniło i wprowadzi9li dotrysk PB, to śmiało mozna to wyłączyć i się nie przejmowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktosiek Napisano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Z tego co kojarzę Citigo nie ma tego problemu, ale jeśli się coś zmieniło i wprowadzi9li dotrysk > PB, to śmiało mozna to wyłączyć i się nie przejmowac. Ma ja mam z 2012 grudzień i dotryskuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Czemu w ogóle skoda ustawia ten dotrysk? To takiego prostego silnika - gdzie sens gdzie logika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Czemu w ogóle skoda ustawia ten dotrysk? To takiego prostego silnika - gdzie sens gdzie logika a gdzie sens i logika montażu LPG do silników z kosiarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > a gdzie sens i logika montażu LPG do silników z kosiarek Sens jest ekonomiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 > Sens jest ekonomiczny. Oraz ekologiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 > Nie napisałeś jaki tam jest silnik Jedyny słuszny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 Z tego wynika, że chodzi tylko o dynamikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 > Z tego wynika, że chodzi tylko o dynamikę. To tylko slogan reklamowy. Generalnie w ogromnej większości silników da się jeździć na gazie do odcięcia. Kwestia porządnego wystrojenia. I nie grozi to przegrzaniem. Problemy są tylko jak przy dużych obciążeniach wtryskiwacze benzynowe są otwarte cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.