LordFalcon Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Co może być przyczyną że w ciemności widać żarzenie się kontrolki ładowania? Przez dzień jej nie widać natomiast w nocy żarzenie słabnie wraz ze wzrostem obrotów. Jak również nasila się przy załączaniu kolejnych obciążeń (światła, ogrzewanie szyby, itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 kończą się szczotki w alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Żarzy się kontrolka ładowania w ciemności Gdyby nie cisza wyborcza to bym Ci odpisał: To jeździj w dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Połączenie prądowe alternatora czyli śruba na alternatorze i przewód idący na rozrusznik, ew sama masa na alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Połączenie prądowe alternatora czyli śruba na alternatorze i przewód idący na rozrusznik, ew sama > masa na alternatorze Ja obstawiam jak kolega wcześniej kończące się szczotki, ewentualnie jedno z uzwojeń stojana się "odlutowało" - miałem taki przypadek w swoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > kończą się szczotki w alternatorze Ja bym jeszcze sprawdzil dokręcenie sruby mocujacej regulator-szczotkotrzymacz. Kiedys przy regneracji altka mi zerwali gwint obudowy i zamiast śroby bodaj M6 dali .... konfirmanta. A ten po kilku miesiacach dostał luzu i takie były objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Jak wejdę do kanału to sobie posprawdzam. Szczotki powinny być jeszcze ok bo jakiś czas temu wymieniałem a jakoś w zimie wymieniałem łożyska więc możliwe że coś się poluzowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Jak wejdę do kanału to sobie posprawdzam. Szczotki powinny być jeszcze ok bo jakiś czas temu > wymieniałem a jakoś w zimie wymieniałem łożyska więc możliwe że coś się poluzowało Szczoty albo mostek prostowniczy ci się przepalił, w ostateczności, tak jak mi, uzwojenie popękało od obrotów. Ale to dlatego że ja jeździłem w górnych rejestrach obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody80 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 U mnie przyczyną takiego żarzenia była padnięta dioda od wzbudzenia. Można kupić zwykłe diody prostownicze i wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.