Pipper Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Witajcie! Co możecie powiedzieć o takim zestawie? Na czym polega serwis skrzyni? Ile oleju i jakiego, czy jakiś filtr? Po jakim czasie i przebiegu? Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Witajcie! > Co możecie powiedzieć o takim zestawie? > Na czym polega serwis skrzyni? > Ile oleju i jakiego, czy jakiś filtr? > Po jakim czasie i przebiegu? > Pozdrawiam serdecznie podpytaj kol Łysego, ma taki zestaw ale w Scenicu II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > podpytaj kol Łysego, ma taki zestaw ale w Scenicu II Albo mnie. Klasyczny hydrauliczny automat typu AL4/DP0. 4 biegi. Na jedynce i początku 2 idzie z poślizgiem konwertera, potem na 2,3 i 4 załącza się lock-up czyli nie mam poślizgu hydraulicznego. Wymieniać olej powinno się co ok. 50 kkm, najlepiej metodą dynamiczną. Filtru się nie wymienia, bo jest w środku zabudowany. Przypadłości skrzyni: czasami siada konwerter i trzeba regenerować. Czasami siadają 2 główne zawory, które się wymienia (ja zapłaciłem 900 zł w Łomiankach) - objaw: tryb awaryjny, 3 bieg bez możliwości zmiany, resetuje się gasząc silnik i odpalając ponownie. Silnik 2,0i 16V, bardzo dobry. Koło zmiennych faz rozrządu jest, ale mnie awaryjne niż w 1,6i 16V. Lubi się z LPG, ma nawet fabryczne miejsca w kolektorze na wkręcenie wlotów z wtryskiwaczy LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Albo mnie. > Klasyczny hydrauliczny automat typu AL4/DP0. 4 biegi. Na jedynce i początku 2 idzie z poślizgiem > konwertera, potem na 2,3 i 4 załącza się lock-up czyli nie mam poślizgu hydraulicznego. > Wymieniać olej powinno się co ok. 50 kkm, najlepiej metodą dynamiczną. Filtru się nie > wymienia, bo jest w środku zabudowany. Przypadłości skrzyni: czasami siada konwerter i trzeba > regenerować. Czasami siadają 2 główne zawory, które się wymienia (ja zapłaciłem 900 zł w > Łomiankach) - objaw: tryb awaryjny, 3 bieg bez możliwości zmiany, resetuje się gasząc silnik i > odpalając ponownie. Dziękuję za informację, skrzyni nie znam, a po mojej ostatniej akcji zakupu Lexusa RX 300 z automatem, niestety po 1 dniu właściciel zabierał złom spowrotem automat bardzo mi się spodobał > Silnik 2,0i 16V, bardzo dobry. Koło zmiennych faz rozrządu jest, ale mnie awaryjne niż w 1,6i 16V. > Lubi się z LPG, ma nawet fabryczne miejsca w kolektorze na wkręcenie wlotów z wtryskiwaczy > LPG. Silnik znam doskonale, mam od października w swojej Megane 2ph1, tylko skrzynia u mnie to manualna 6b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2015 > podpytaj kol Łysego, ma taki zestaw ale w Scenicu II Witajcie, A jak sprawują się skywindow w Megane 2ph1 htb? Przeciekają? Sypią się mechanizmy okna, rolety? Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 oooo zmieniałeś zaworki ? jaki przebieg ? jakiś niepokojący objaw przed problemem ? u mnie też coś mówili około 900zł za to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Ja mam ale przejechałem na razie 40Tyś km tak jak koledzy pisali automat to DP0 więc te zmiany na 1-2 biegu są dziwne aczkolwiek nie ma dramatu skrzynia szybko zmienia biagi i jeździ się mega komfortowo. Mam ten zestaw w SCII i silnik 2.0 z tą skrzynią daje radę jak na razie nie zamienił bym tego zestawu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > Ja mam ale przejechałem na razie 40Tyś km > tak jak koledzy pisali automat to DP0 więc te zmiany na 1-2 biegu są dziwne aczkolwiek nie ma > dramatu skrzynia szybko zmienia biagi i jeździ się mega komfortowo. Mam ten zestaw w SCII i > silnik 2.0 z tą skrzynią daje radę > jak na razie nie zamienił bym tego zestawu W niedzielę kupiłem Lexusa RX 300, w poniedziałek go oddałem, zarżniety, pojazd genialny mimo tego. To jest powodem zakupu Renault z automatem. Ciekawe jak sprawuje się skywindow w Megane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > W niedzielę kupiłem Lexusa RX 300, w poniedziałek go oddałem, zarżniety, pojazd genialny mimo > tego. To jest powodem zakupu Renault z automatem. > Ciekawe jak sprawuje się skywindow w Megane ja niestety nie ma tego , po za tym bardzo dobrze się spisuje dość pakowne O dziwo można sporo znaleźć tych 2.0 które nie są dobite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > ja niestety nie ma tego , po za tym bardzo dobrze się spisuje dość pakowne > O dziwo można sporo znaleźć tych 2.0 które nie są dobite Meganką 2ph1 2.0 pomykam od polowy października już I szukam kolejnej, jeszcze lepiej wyposażonej A ta, którą jeżdżę, zostaje i tak w garażu moim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > oooo zmieniałeś zaworki ? jaki przebieg ? jakiś niepokojący objaw przed problemem ? > u mnie też coś mówili około 900zł za to Przebieg 140 kkm. Objawy jak napisałem powyżej - tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > Przebieg 140 kkm. Objawy jak napisałem powyżej - tryb awaryjny. A jak sprowokować tryb awaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > A jak sprowokować tryb awaryjny? Odkrec w skrzyni korek oleju na zgaszonym zimnym silniku zeby sprawdzic poziom gwarantuje tryb awartjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Odkrec w skrzyni korek oleju na zgaszonym zimnym silniku zeby sprawdzic poziom gwarantuje tryb > awartjny Bardziej chodziło mi o te zaworki, które mogą paść przy 140kkm Czy warto się tym bliżej interesować: jakiś tekst Co tu można wywróżyć z fusów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Bardziej chodziło mi o te zaworki, które mogą paść przy 140kkm > Czy warto się tym bliżej interesować: > jakiś tekst > Co tu można wywróżyć z fusów? Czasami to nie zaworki padaja a oringi na nich sie starzeja, i zaczynaja przepuszczac ale serwis nie bawi sie i wymienia caly zaworek. Oczywiscie chodzi o te na konwerterze. Do ich wymiany nie trzeba wyjmowac skrzyni z auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > A jak sprowokować tryb awaryjny? Jeździć aż się załączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Bardziej chodziło mi o te zaworki, które mogą paść przy 140kkm > Czy warto się tym bliżej interesować: > jakiś tekst > Co tu można wywróżyć z fusów? ja mam 180tyś i nie wymieniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > ja mam 180tyś i nie wymieniałem Właśnie siedzimy w MC w Częstochowie, wracamy, jest dobrze, działa wszystko poza suwaniem dachu, ale nie cieknie, poprawiał będę w wakacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > ja mam 180tyś i nie wymieniałem Ile oleju do skrzyni automatycznej wlewamy? Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ile oleju do skrzyni automatycznej wlewamy? > Pozdrawiam serdecznie. Zalezy jak wymiana nastepuje: Dynamicznie okolo 8 litrow normalnie okolo 4l powinno wyleciec. Sprawdza sie i dolewa do stanu dopiero po zagrzaniu do okolo 60-66*C, odkreca sie mniejszy korek, Powinno wtedy wyleciec mniej niz 10 ml a w zasadzie chwile pokapac, gdy przestanie wtedy dolewamy az zacznie kapac znowu. Temperature oleju w skrzyni pokazuje program, w zadnej skrzyni inaczej nie sprawdzam oleju bez podlaczonego lapka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ile oleju do skrzyni automatycznej wlewamy? > Pozdrawiam serdecznie. ja to robiłem w serwisie wyszło taniej niż bym sam olej kupował i jechał na wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > ja to robiłem w serwisie wyszło taniej niż bym sam olej kupował i jechał na wymiane Problem w tym, że u mnie w okolicy nie ma nikogo od automatów ale chyba w lipcu zrobię dalszą wycieczkę w tym celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Zalezy jak wymiana nastepuje: > Dynamicznie okolo 8 litrow > normalnie okolo 4l powinno wyleciec. > Sprawdza sie i dolewa do stanu dopiero po zagrzaniu do okolo 60-66*C, odkreca sie mniejszy korek, > Powinno wtedy wyleciec mniej niz 10 ml a w zasadzie chwile pokapac, gdy przestanie wtedy > dolewamy az zacznie kapac znowu. > Temperature oleju w skrzyni pokazuje program, w zadnej skrzyni inaczej nie sprawdzam oleju bez > podlaczonego lapka.. Czyli według tego : jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Witajcie! Czy macie może jakieś rysunki do szyberdachu i schematy/zdjęcia? Chciałbym zdjąć maskownice wzdłużne na dachu i ogarnąć syf z prowadnic, wyczyścić, przesmarować i cieszyć się bezawaryjnym dachem otwieranym Czy ktoś poratuje? Pozdrawiam, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mark55 Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Witajcie! > Czy macie może jakieś rysunki do szyberdachu i schematy/zdjęcia? Na e mail mogę Ci wysłać plik w PDF schematy dachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Na e mail mogę Ci wysłać plik w PDF schematy dachu. O, byłbym wdzięczny A masz może jeszcze drzwi przednich, bo muszę ogranicznik wymienić... Email: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.